• morgoth1

    Jsem si vedom ze se tady dost casto resi kotouce. Bohuzel dosud jsem nemel moznost je zkusit, ale jsem rozhodnut ze si je poridim. Ted vaham mezi HFX- 9Carbon a juicy5. O Heyesech se traduje ze maji problem s povolovanim sroubku pro nastaveni vzdalenosti paky ale nevim jestli se to tyka tez te verze carbon. Juicy5 jsou zase novinka i kdyz J7 jsou docela chvalene. A co si myslite o novince od Formule ORO? Brzdy chci pouzivat na XC a marathony. Dik za pomoc…

    0 0
    • Vilém  

      uz neeee:)

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Ten „problem“ jde preci snadno vyresit Loctitem, takze bych tohle moc do uvahy nebral.

      0 0
      • Vilém  

        Ten problem maj snad vsechny brzdy.Delaly mi to Sh 525,magury HS33, kamosovy Promaxy.Resi to Loctite nebo treba lak na nehty.

        0 0
    • K2  

      Poslední dobou jsou od čerstvých uživatelů chválené i LX 05

      0 0
    • MartinXC  

      Ty bys odložil skvělé Avidy SD7? To jedině za Avid CPS ! Dopředu postačí a bude tě to stát jen brzdu, bowden a lanko, ostatní ti zůstane. ;-)

      0 0
      • morgoth1  

        SD7 jsou fajn, na suchu nemaj chybu, ale ted jsem se v mokru nekolikrat malem vysekal. Jsem zvyklej brzdit na posledni chvili a najednou jsem zjistil, ze se brzdna draha neumerne zvetsila :-( Holt to co neni v hlave a v rukou chci dohnat hardwarem.. CPS jsou urcite fajn, ale jestli opravdu pujdu do kotoucovek tak urcite to budou hydry…

        0 0
    • JMT  

      Doporucuju mechanicky avidy. Brzdej jako svin, perfektni jednoduchej servis i doma, nevytece to, lehky, pomerne cenove priznivy a sou i dost lehky Fakt maximalni spokojenost, maloktery hydry brzej aspon srovnatelne.....

      0 0
      • Pekáček  

        Hodně jsem o CPS slyšel a skoro si je i pořídil, žejo, Tinku :o))) Když bych šel do kotoučů(e), byl by to tenhle.

        0 0
      • wroum  

        brzdej stejne jako hydry, davkovatelnost horsi, servis stejnej (tedy skoro zadnej) a hydra s pakou stoji stejne jako CPS bez paky…porovnavam treba s shitmano 525. me by nikdo do mechanik nedotlacil. hydro rulez.

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Navic jejich ucinnost konci tam kde zacina pruzit lanko (popr. bovden) a nutnost nastavovani vzdalenosti opotrebovavajicich se desticek.

          0 0
          • MartinXC  

            Pokud v tomhle je problém, tak existují(exis­tovaly) motorkářské bowdeny a lanka s trošku větším průměrem (2,2mm), koncovka stejná jako u cyklo lanek.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              No porad je to lanko, ktere pruzi :) Navic narust hmotnosti, ktera se uz tak nemuze hydraulice rovnat.

              0 0
              • MartinXC  

                To musím zvážit :-) Nicméně pořád je to jednodušší, když jedu na pár dní do necivilizovaných končin, si do batohu smotat kousek bowdenu a jedno lanko navíc, než hadičky, stříkačky, oleje atd…

                0 0
                • K2  

                  Pokud jezdíš do necivilizovaných končin na více dní, tak tam má mechnika svoje výhody, ale dá se to taky řešit klasickími ráfky na V a sbalit do batohu komplet V pro případ nouze nejvyšší.

                  0 0
                  • MartinXC  

                    Tak jsem to původně chtěl, ale holt vloni nebyla vidle s návarkama (Fox F100). Takže vozím lanko.

                    0 0
        • RomanH  

          Vec nazoru. Ja jsem mel AVID CPS doted rok a pul pouze na predku a cekal jsem, az se projevi v dlouhych sjezdech v Alpach. Nyni jej budu davat i do zadu. Po te co neustale sleduji, jak majitele ruznych hydraulickych kotoucovych brzd (snad s vyjimkou Gustava a XTR) porad resi zavzdusnovani a promenlive stavy brzdneho ucinku bych zatim do hydry nesel. Kdyz jsme u toho kroku brzdy a davkovatelnosti, zkousel jsem hydraulickou DEORE, Formulu B4, HFX 9, HOPE a JUICY SEVEN. Chod se mi libil pouze u HOPE, Formuly (ale ta zase moc nebrzdila) a tech Juicu. HAYES i Deore mi prisly strasne houbovite. Na CPS pouzivam LX paky v pozici HIGH, bovden ALIGATOR, lanko potazene kevralem a davkovatelnost mi prijde vyborna.

          0 0
          • wroum  

            ja pouzivam HFX 9 HD a houbovity mi neprijdou, 525 uz vubec ne. co se zavzdusnovani tyka, nemam problem – zavzdusnila se akorat zadni behem zajizdeni, pak uz ne. ucinek stale stejny. z CPS mam pocit jako z V, akorat brzdna sila je jinde, ale davkovani mi prijde podobny. asi nejvetsi minus CPS je cena. at to beru jak to beru, CPS ma stale vic minusu nez plusu.

            0 0
            • RomanH  

              Jasne jsou drahy, ale stoji minimalne stejne, co stejne dobre brzdici hydry (neberu v potaz cenu Komersie). Jedinou nevyhodu, kterou maji, je bolest prstu v dlouhych sjezdech, ktere se me v nasich podminkach netykaji. Je jasne, ze pokud bych jezdil vetsinou z kopce dolu, tak si dam hydry, ale jestli pri maratonu obcas sahnu ma brzdu, tak z toho krece mit opravdu nebudu. Pro me byl rozhodujici brzdny ucinek, spolehlivost a snadna udrzba i v „bojovych“ podminkach. To mi CPS splnuje, i kdyz samozrejme nemaji takove lahodne zakonceni chodu jako hydry.

              0 0
              • wroum  

                to cos ocekaval by ti samozrejme splnily i hydry. s tou cenou to tak uplne neni, protoze se CPS prodava bez paky. Jinak samozrejme CPs je super brzda, ale argument, ze je spolehlivejsi nez hydry neberu.

                0 0
              • vlk  

                chápu, že dřív v dabách levných nekvalitních hyder raději všichni braly avidy mech., ale proč tak dělat dnes, deorky docela ujdou a lx 2005 jsou supr.,Tak proč za stejnou cenu kupovat mechaniky.Proč se spokojit s méně za stejnou cenu.

                0 0
                • JohnLee  

                  Mam malej dotaz,ty LX 05 jsou uz pripraveny rovnou k pouziti,nebo se musi nejak upravit? Nalit mineralni olej,pripadne odvzdusnit…abych vedel na co se mam pripravit…

                  0 0
                  • vlk  

                    no to asi záleží, kde je koupíš.já je vzal nakonec z Velotrade a tam je prodávali komplet už složené.Zavzdušněné nebyli.Prostě jsi doma vytáh takovou umělou hmotu co byla mezi destičkami a normálně namontoval na kolo.akorát tam mají hadičku 90cm , což je trochu více než bych potřeboval.Ale pokud budeš vědět jakou délku potřebuješ, tak se s nima zkus domluvit.Možná by ti to poslali už zkrácené.Já to vyřešil, že jsem udělal jednu smyčku.

                    0 0
                    • vlk  

                      jo a byl u nich adaptér na IS na 160mm kotouč přiloženej.

                      0 0
                    • JohnLee  

                      ja je budu po vikendu objednavat taky z velotradu…ve­likost hadicky jsem zatim neresil,ale asi bych to videl taky na nejakou tu smycku.Chci si trochu pohrat s vedenim te hadicky. Ja jsem myslel ze se ta hadicka da ustrihnout i doma v pohode.Nemam tuseni jak vypada…

                      0 0
                      • vlk  

                        taková ta klasická černá.samozřejmě, že dá,akorát když ti to pošlou sestavené a naplněné,tak je s tím zbytečně moc práce.Zkus se s nima domluvit.Pokud to u nich teprve kompletují.třeba by ti to poslali ještě nesložené.A pak by sis to upravil jak budeš chtít.

                        0 0
                        • JohnLee  

                          OK dik za info,ale asi zvitezi lenost a hodim je na kolo tak jak mi je poslou…:)

                          0 0
                        • JohnLee  

                          Jeste jeden dotaz? Ses teda s nima spokojenej jo? Ja si budu zatim kupovat predni a po dalsi vyplate zadni…:) zatim (ne)brzdim na MX2…

                          0 0
                          • vlk  

                            no spokojen do včerejska docela jo.jenže zrovna včera jsme dali ve vojenském prostoru 5–10km sjezd-hodně zatáček lesem- před každou přibrždění sem tam jsem musel brzdit trochu víc-max 60km/h.Brzdilo to skvěle až když jsem dojel dolů a asi ze 45 to chtěl na silnici postavit na přední jedním prstem tak se tomu nějak nechtělo.Pěkně to smrdělo-to byl teda smrad.Kotouč měl barvu žlutou-jako by byl z mědi, klidně bych ním moh rozdělávat táborák.teď už to brzdí zase dobře.Doma jsem ještě jednou seřídil třmen a je to OK.Akorát ty organické originální desky asi za moc nestojí.Další desky co budu kupovat budou sintrované.

                            0 0
                            • JohnLee  

                              Uz je mam objednany…s tema deskama pocitam,ze rychle odejdou…

                              0 0
                              • vlk  

                                fakt ty desky mě překvapily, vypadá to, že nesnášejí moc vysoké teploty.Ten smrad fakt stál za to a brzdný účinek šel dolů,myslím, že kvůli těm deskám.

                                0 0
                                • JohnLee  

                                  No pry to delaji i Hayes originalni desky…nekdo to tu kdysi psal, ze se mu to podarilo upect behem nejakyho sjezdu…takze clovek si nevybere…:)))

                                  0 0
    • onegear  

      To je tezke – ono pri vyberu nezalezi jen co o brzd cekame, v jakem terenu a jak jezdime ale take na naturelu uzivatete

      Nekdo je nesvuj, kdyz uz tyden nemusel nic opravovat a stelovat, nekoho stve jednou za mesic dohustit gumy a treba ma dobry servis nehorazne daleko a akutni nedostatek casu.

      Prvni typ uzivatele idealni adept na hydrauliku. Druhy – ja – jsem spokojen s avid mech.

      Podle zasady co tect muze potece je pro me desiva predstava mit doma dve sady hydraulik, abych mohl jezdit kdyz jedna je v servisu.

      Trosku delsi, ale muselo to ven.

      0 0
      • vlk  

        „Podle zasady co tect muze potece“ krici to abych si rychle nechal předělat brzdy na autě za nějaké mechaniky :o))

        A už je tu zase věčná rozepře.už jste se tu hádali tolikrát, nechcete toho nechat.Někdo prostě rád hydry někdo zase mechaniky.Jak jsem pochopil, tak byl na začátku jasně položen dotaz a ani slovo o mechanikách jsem tam nenašel.

        0 0
      • wroum  

        mas zkreslene predstavy o spolehlivosti hyder.

        0 0
        • onegear  

          Me uz to nebavi

          Ocituji pouze nejaktualnejsi nazev prispevku z mtbr.com frake time fora

          You folks scared of Juicys, don't worry. Maguras leak too

          0 0
          • wroum  

            kolik jich vyteklo tobe?

            0 0
            • Mamut  

              No to je mi fakt argument jak svina. Kolkokrat si sa ty opity zabil v aute? Je dovod jazdit ozraty pretoze odpoved bola ze nikdy?

              0 0
              • wroum  

                to je trochu rozdil. zatimco zabit se muzes jen jednou (a nikomu nemuzes vypravet jaky to bylo), brzd muzes v podstate vyzkouset mnoho. a argumentovat tim, ze budu citovat nadpis clanku zabyvajici se tim, ze nekomu tecou brzdy mi prijde ubohy. zvlast kdyz o tom vim prd a postradam jakoukoliv praktickou zkusenost. takze asi tak.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Me se ten argument celkem libil :)) Po tom co sem jednou brzdu promack (a potkal strom) uz si budu vybirat cemu sverim svuj zivot, ale to neznamena, ze se hyder vzdam.

                  0 0
                • enjoy  

                  ty bys koukam asi nejradsi zrusil statisticky urad:-)

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.