Marzocchi MX COMP AIR vs MX COMP ETA

51 nepřečtených
  • Rokro

    Můžete někdo popsat rozdíly v chování a využití? Jak se liší konstrukcí je napsáno všude, ale jak budu vnímat rozdíly při jízdě? Doteď jsem jezdil Bomber Z4 100, model 2000, vzduch, a byl jsem spokojen. Bude MX COMP AIR stejná? Co mi dá MX COM ETA navíc? Zamykání. A dál? Předem dík za info.

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Jestli ti ta Z4 slouzi, tak bych se ji nevzdaval. Nebo se ji vzdej. Za kolik? :))

      0 0
      • hajnej  

        mam to chapat tak ze tam kde marz nevyviji novy veci napr66, sou starsi vydle spolehlivejsi?

        0 0
        •  

          mno takhle se t oříct nedá, spíš je hoodně výhoda to že maj dlouhý futra z jednoho dílu a jestli se nepletu tak sou kovový, zato od roku 03 už jsou tam 2 dílný plastový, proto modely 00, 01 tolik držej, nevýhoda je zase lepený nohy a korunka – často to praská

          0 0
      • Rokro  

        No slouží, ale pořídil jsem novej rám (RM mi praskl, tak mám Spydera Full3) a ten má delší hlavovou trubku a ta vidle má teď krátkej krk (RM měl hlavovou trubku jen 12cm). Výměna krku je za cca 1100,– Tak uvažuju, jestli rovnou nekoupit novou.

        0 0
        • vlk  

          měl jsi RM jako Rocky Mountain nebo jako RockMachine.jaký model a jak jsi ho měl dlouho.

          0 0
          • Rokro  

            RM jako RockMachine Adrenaline 2000 model 2001. Ježděnej málo, od léta 2001 do konce jara 2004.Celkem najeto určitě ne víc, než 4000km. Velikost 21". Nedobře řešený rám, při mých 185cm/92kg moc velký páky, praskliny ve svárech.

            0 0
        • Pá-dlista1  

          Ta vymena krku se asi ani nevyplati. Jeste bys mohl pouzit adapter.

          0 0
          • Rokro  

            He? Adapter? Co to je, jak to vypada, kde se to da koupit, co to stoji? Vymena krku je cca 1100Kc.

            0 0
            •  

              proste to prodlouzi krk tim ze se to zapre dole u korunky rozpernym sroubem, moc bych tomu neveril ale na xc to stacit muze vypada to nejak takhle: http://www.kerda.cz/…extender.jpg

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Obrazek hezkej, nazor taky mas, jen ten princip jsi nepochopil :)))

                0 0
                •  

                  necham se podat :)

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Funguje to jako stary „head“:) predstavce.

                    0 0
                  • K2  

                    Kdysi tuhle konstrukci měly všechny představce a bylo to OK – ještě k tomu to mělo menší průměr trubky. Osobně bych tomu věřil i na Enduru. Nároky na FR nejsem schopný posoudit. Osobně si myslím, že v kombinaci s nějakým lepidlem (locklite) to musí vydržet všechno.

                    0 0
            • Pá-dlista1  

              Jo to uz si psal. Pricemz hodnota ty Z4 kdybys ji zrovna vybalil z krabice a oprášil je cca 3000,– To musis vedet ty, jestli se ti to vyplati. Adapter viz. historie.

              0 0
              • Rokro  

                A co takhle ten rozdíl v chování, na kterej jsem se ptal? Nikdo netušíte? Bude ta s tou pružinou citlivější? Stojí za to to částečný zamykání ETA?

                0 0
    • Peslezedirou  

      Ahoj, jen se chci zeptat jestli jsi Z4 koupil již se zdvihem 100 mm, nebo jsi ji nechal předělat z 80 mm? Sice se to řešilo mockrát ale fakt nevím jestli snese Z4 tuhle úpravu. Každopádně bych si vidlu nechal, je to snad poslední rok kdy se ještě dělaly v It, nebo ještě 01? S přesunem výroby klesla i kvalita :o))

      0 0
      • kovar  

        Z4 100 a 80 air i coil se liší pouze délkou jistých pružin, jinak jsou zcela totožné

        0 0
        • Peslezedirou  

          Zdvih z 80 mm na 100 mm se předělá vyjmutím těhle malejch pružin a výměnou za jiné??Pružinky slouží jako negativní, nebo plní jen funkci nějakého dorazu? Juknu se na ofic. stránky jestli najdu nějaké výkresy........

          0 0
          • kovar  

            jo jo, u air verze se zdvih 80 → 100 zvětší vyjmutím negativních pružin a vloží se tam kratší

            0 0
      • Rokro  

        Koupil jsem ji rovnou se zdvihem 100mm. To je fakt takovej rozdíl v kvalitě proti současný M. produkci?

        0 0
      • Pá-dlista1  

        A to si sebral kde? M se porad delaji v It. Az na vyjimky jako jsou levnejsi OEM vidlice.

        0 0
        • vlk  

          a exr(mimo exr pro) a Mz

          0 0
        • Peslezedirou  

          Měl jsem za to, že se výroba všech italek přemístila na východ do stejné fabriky kde se dělají i suntor.....­....ale asi mýlka, vždy? je to asi jedno, Kvalita výroby je většinou lepší v Asii. Stejně je marzch. skoro to samé co suntor :o))

          0 0
      • davidak  

        Na těch vidlicích je pořád nápis made in italy, myslim, že by si netroufli to tam dát jen tak. Já jim teda věřim. Podle mě, i kdyby se dělaly v Číně, tak to nepoznáš, ale to se tu už řešilo.

        0 0
        • Lišák  

          Třeba i troufli… U nás je fabrika AMP/Tyco Electronic a tam se vyrábí kabeláž a konektory pro německý auta, je to německá firma, stojí na Moravě, makají v ní moraváci a výrobky jsou označený „Made in Germany“

          0 0
          • davidak  

            Tyjo, asi moc duveruju trhu:) No treba to tam jen nejak montujou- samotna vyroba je predtim v BRD..?

            0 0
            • Lišák  

              Vzhledem k tomu, že se tam vyrábí plastový díly konektorů, ke kovovým částem se pájí dráty, svazkuje se to atd… a pak se celý svazky vozí do automobilek, tak mě to jako montážní firma nepřipadá :-)

              0 0
              • hanz  

                stejná skušenost aj s BOSCH České Budějovice…celá výroba od plastovejch dílů až po konektory se bouchá MADE IN GERMANY.

                0 0
              • davidak  

                Tak to jo. Asi tim myslej KNOW-HOW made in germany:) U nas v LBC je zase Peguform, vyrabej pastovy dily do aut- dverni vyplne, palubni desky… Na kazdym dilu je znacek Audi, vw, seat a skoda a pochybuju o nejakym napisu czech republic,Reichen­berg:)

                0 0
    • Smazaný účet  

      Ahoj, mam menší problém. Mam Marzocchi Eta a potřeboval bych jí trošku přitvrdit, zkoušel jsem povolit tu korunku (pravou), ale už je asi kouslá a nejde mi to povolit rukou. Nevíte čím by se to dalo povolit? Doma mam max. klíč 22 a tohle vypadá tak na 26 – 28 a to nevím jestli by to klíčem šlo. Díky za radu.

      0 0
      • Vilém  

        Co chces povolovat? Zatku ventilku, nebo vysroubovavat zatku hornich nohou? Pokud je vidle nafoukana, tak bacha at neprijdes k urazu:)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Tu horní zátku (na levej je zamykání vidlice a na pravej je ta zátka) Dle návodu by tam měl být ventílek na nafoukání, jenže tam je napsáno povolit rukou a servisních videích to taky dělaj jen rukou. Mě to ale rukou nejde a to nejsem žádná padavka.

          0 0
          • lidumil  

            Jak dlouho jsi to nepovoloval? Resp. povoloval jsi to vůbec někdy? Mělo by to jít normálně rukou, mně to tedy vždycky šlo. Jinak tam asi klíč blbě dostaneš, a když jo, tak nejspíš trubkáč.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.