• žabka

    Tak to zkouším znovu.

    Na jaře chci koupit nový bike, zatím jezdím na cca 10 let starém Authorovi. Chci koupit něco do 15 litrů aby se to hned nerozpadlo. Letošní výprodej jsem už nestihla. Jaro je asi nejblbší na pořízení nového kola, ale já chci jezdit dřív než na podzim a s tím Authorem je to fakt bída. Tak co rádite machři.

    0 0
    • Meesha  

      Kdyz ses tu nová, tak se nauc pouzivat vyhledavani… Je to docela uzitecny…

      0 0
    • bikemanx  

      Připlatit si (tak 5 tis.) a kup něco better… ale artura určitě ne-e.

      0 0
      • žabka  

        jsem chuda studentka s dluhama u mamky v kalendari,tak kdo bude ten muj budouci sponzor?

        0 0
        • Lance  

          Sponzor by moh byt Pa-dlista, ale ted ma nejake vydaje, nekdo mu v Havirove podrel Maserati:)

          0 0
          • Sirenna  

            Padlista je muj sponzor a delit se o neho rozhodne nechci!

            0 0
            • JohnLee  

              A dovolis mi abych ho pozadal aspon o svezeni v tom Maserati prosiiiiiiiim…:))

              0 0
              • ravo  

                Admin přišel o rozum nebo vyhrál ve sportce?!?!?!

                0 0
      • Lance  

        proc authora ne?

        0 0
        • bikemanx  

          Artura nepovažuji za kolo (teda za tu cenovou relaci)

          0 0
          • Air