Podařilo se mi sehnat dobové brašny
Žluté Favority se opravdu vyráběly.
Ve městě a v terénu mi vyhovují více vlaštovky.
(vloženo 29.3.14)
| Hmotnost | 13,5Kg |
| Rám | Favorit trubičkový |
| Vidlice | Favorit |
| Hlavové složení | Favorit starší typ |
| Kliky | Favorit |
| Středové složení | ZVL zapouzdřené |
| Přesmykač | Favorit Special |
| Měnič | Favorit PWB |
| Řazení | Dvoupáčka Favorit celokovová |
| Převodník | Favorit 46/52 |
| Kazeta | Pětikolečko |
| Řetěz | ČZ |
| Náboj přední | Favorit |
| Náboj zadní | Favorit |
| Brzda přední | Favorit Special |
| Brzda zadní | Favorit Special |
| Brzdové páky | Celokovové |
| Ráfek přední | Hliníkový |
| Ráfek zadní | Hliníkový |
| Pedály | Cestovní široké |
| Řídítka | Vlaštovky duralové |
| Představec | Favorit |
| Sedlo | Sport 05 |
| Pláště | Barum 32-622 |
Parádní, jako všechny Tvoje kousky. Takový měl táta a mě jako malého kluka na něm vozil, na sedačce namontované na rám. Pak mu ho ukradli ze sklepa… Ale opravdu klobouk dolů, jak ty starý kola dáváš do richtiku.
dobrá práce…:)
Ak je zadné koleso originál, tak tie brašne by som plnil len niečím úplne ľahkým, pretože váha jazdca + náklad…to koleso nevydrží. Vlastná skúsenosť ;-).
super moc se povedl :)