| Velikost | akorát |
| Hmotnost | ... |
| Rám | Bianchi - Puch + čepy na canti |
| Vidlice | swiss made |
| Kliky | sachs |
| Převodník | řemenice 48z |
| Kazeta | řemenice 25z |
| Řetěz | řemen |
| Náboj přední | joytech |
| Náboj zadní | sachs orbit - dual speed |
| Brzda přední | canti |
| Brzda zadní | canti |
| Brzdové páky | altenburger |
| Ráfek přední | grand rock |
| Ráfek zadní | grand rock |
| Dráty | sapim |
| Pedály | wellgo |
| Řídítka | alu |
| Představec | alu |
| Sedlovka | alu |
| Sedlo | ifa |
| Pláště | continental cyclocross 622-42 |
lůxus
Sic si na tom nedovedu predstavit kde bych jezdil a co bych s tim delal, ale provedeni a invence je hodne
s tim krizenim bych to videl presne naopak. cim vyssi naba a rafek, tim kratsi drat a pri vic krizeni pujde z rafu pod mensim uhlem.
@killme: Imho bohatě stačí 3× kříž. Vysoká flanše je naopak odolnější proti vytržení než nízká (víc matroše kolem díry)…
vilem: znas neco lepsiho na vysoky naby? robb: je to vyztuha zadni patky
Co je to na tý páty fotce za to L-ko vzadu? To je tak uchycený nebo to snad má být nějakej variátor?:-D
krasny kolo na flakani po meste
16.5.13 09:19
parádička:-)