Zajímavé čtení,zajímavé úhly pohledu a hlavně zajímavé kolo…Pokud někdo vytuní motorku věcmi Intend,tak asi ví,která bije a co chce.To kolo jako takové se mně nelíbí,ale přístup majitele naopak ano a to moc.Já jsem třeba odpůrce elektrokol(zatím),ale neodsuzuji je.Aspoň tedy né ty,kteří ví,co dělají a proč,což je tento případ.Úplně mě vždy vytáčí,když se někde zastavím na pivko nebo kafe a borci na elektrokole mně začnou vysvětlovat,jak motor nepoužívají,jen někdy atd.....Já jim vždy říkám,že jsou blbci,protože každý normální člověk si koupí elektrokolo právě kvúli motoru a chce jej používat.pokud ne,tak jezdí na normálním
TK> To by nějak muselo být přichycené k spodním nohám, což bude asi taky hnusné… :-)
Myslel jsem, jestli nemají nějak vykoumany jinak než takhle nahoře…to se mi nikdy moc nelíbilo
Znackovej plech a vruty treba :)
Ano..zkresluje to příšerně.Strma stena…zepredu boulicka v rovine:))Kdxz si člověk stoupne ale nahoru…potom se ukáže karakter.Kolikrat si pak podle fotky říkám že vlastně to chce rovnou dropnout a ne sjizdet:)) Potom tam znova přijedu a plán se rozplyne
.Ale já to vím takže si umím real představit )
Já ti nevím. Takhle to vypadá, že někdo rozbil dvě kola a pak je slepil dohromady.
Kubánec na mechanice? Smí se to vůbec? Ale bral bych no. už jenom kvůli barvě :-D
Lister: no jo, vy máte tu výhodu, že máte kopce hned u domu. Já mám možnost se projet buď tady po okolních lesích, nebo to kolo na to auto prostě musí. A tak nemusím řešit, co za traily mám v dojezdové vzdálenosti, a vlastně měním lokace v širším okruhu, než jak bych vyjížděl na kole z domu.
Kubánec: Tak patrola ještě k tomu! Tak to teď ten Ještěd musíš dát a bez výmluv:)
Když teď mam 2 hodiny na kolo zaj to spis vypadá takhle. V terénu se teď moc daleko nedostaneš – bahno sníh a mezi tim led. A na silnici do plánované tmy se mi teď moc nechce.
Takze v tomhle Kubancovi teď docela závidím.
Ale zase si nestěžuju. Začala zimni sezóna a mam za sebou první víkend Dana lyžích takze vlastně pohoda
Jenže to se tady nebavíme o těch 2 3 hodinách po práci na které bude kolo s motorem idealni. Tohle je dobre tak víkendové ježdění nebo na dny v tydnu typu „ahoj rodino dnes mne neuvidíte“
Dlouhodobý průměr na mtb mam někde kolem 10km na každou hodinu. Věřím ze ty přejezdy to zrychlí ale i tak tohle musí zabrat tunu času.
Lister: Jezdím veřejnou dopravou abych se dostal někam kde jsou kopce. Ty pak jezdím za svoje a zpravdila zpátky domů dojizdim za svoje. Já zas přesně takovou cyklistiku miluju, objevovat nová místa a nehoblovat to kolem baráku.
Ono jet za svoje z HK.na Trutnov, tam dát traily a pak jet ještě zpátky už je prostě trochu overkill. Takže cestu tam se svezi vlakem,.pojezdim 3,4 traily a domů za svý a hned je z toho 80 km :)
Maajkee takze vlastně taky jezdíš s asistenci.
Přesně tohle je cykliistika, kterou nemám rád – pokud se teda bavime o vyjezdech z domu na jednu vyjížďku. Tu hodinu si radši šlápnu.
TJK: Jak píšeš o té hodině času, tak to byl důvod, proč jsem si kdysi pořídil silničku – švih začíná rovnou u dveří bytu, žádné zbytečně dojíždění X km do terénu. Běh nepřipadal v úvahu, gentlemani neběhají, ale ta silnička je na toto skvělá, za hoďku se vracím s 30 km v nohách.
Někdo to objíždí kvůli času, někdo kvůli kolu. Tuhle jsem na kopci potkal bandu 7 kluků. Tak kolem 15. Většina z nich měla kola z Decathlonu (HT, 100mm) a co jsem viděl tak snášeli v lepším případě někudy objížděli. Každý nějak začínal. Když tam nataháš větve tak druhý den už tam nejsou. Aspoň tam nenechávají bordel.
Já bych se na segmenty na ilegálech teda vykašlal. Ale už docela chápu, proč se přes technický pasáže vyjížděj zkratky…
Sakra to je zbytkac.
Všichni v okolí mě maji za magora, ale ty jsi úplně jiný level.
U těch trailu je to hodne o tom jak to chceš postavit.
Buď si ukousneš velké sousto a snažíš se udelat něco jako v parku a časem ti dojde energie pri údržbě a nebo využiješ přírodní terén a překážky a prostě jen vyjedeš stopu. Taková stezka pak z většího provozu spíše profituje. A takové jsou tady v okolí. Proč by tu někdo stavěl další RS.
Bezva…rok si tady rozbijim hubu, abych si až pojedu za Atillou neudělal ostudu a teď tohle :))
Jo..někdy)
Jinak ze zbytků z éčka vzniklo tohle. Kola budou zatím společná a budu je ze začátku prohazovat.
TK75: Navrhuji udělat exkurzi u vás a následně u nás :) Na klasickém kole samozřejmě. Pojezdíme, pokecáme, dáme jedno a bude.
wilda81: Já ti rozumím a nerozporuji to. Co jsem u nás vypozoroval, tak pravidelně tady jezdíme tak 2–3 lidi. Těch 10–20 jsou půjezdy celkem, za posledních x let. A to jsou traily 5km od Jablonce (50k lidíú. Pro běžnýho smrtelníka na 25kg kole jsou traily u nás nesjízdné. Občas tam někdo zabloudí, ale pak vidíš, že trail který jedeš 3 minuty on jede 15–20 minut a už se tam nikdy neukáže. Letos jsem primárně jezdil jen na enduru a byly týdny, kdy jsem byl na kopci 5–6× týdně, takže jsem je asi víc je hobloval na klasickém kole než na éčku.
Lister: Hele ja tady placce zas tak moc nejezdím, většina mych vyjížděk začíná cestou autem nebo vlakem za kopečkama :)
Jinak sám jsem postavil několik trailů a pak se dozvíš, že tam jezděj éčka zkratkou a stihnout třeba 10,12 trailů a my na normálních kolech většinou 4 až 5. Traily byly za chvíli samozřejmě na kaši a údržbu samozřejmě nikdo z těch eckaru nedělali. Naopak par jsem jich tam potkal, byli arogantni a ani se třeba nezeptali kdo to stavěl a tak. Kdykoliv jsem tam potkal někoho na normálním kole, prohodili jsme řeč. Takže já ty lidi prostě tak nějak nemusím.
Ale nikomu éčko nezakazuju, ani mi nenadavam. Ale nesnáším když někdo tvrdí, že éčka jsou evoluce kola. Nejsou, je to alternativa.
Lesapán trail nechá rozhrabat ať jezdíš na motoru nebo bez. Jen je rozdíl jestli tam těch zmiňovaných (10–20 lidí) projede za den 1× a nebo 5×. Větší provoz = větší šance, že to začne majitele s*át. No a to máme jen kola. Pak jsou tu další skupiny, turisti, běžci…
Tohle už se tu probíralo. Dostal jsem tady několikrát vynadáno, že jezdím kde bych neměl a byl jsem poučen, že to funguje takhle.
Když jsi pokrytec a jen o tom nemluvíš, tak je to správně a jsi etický bajker.
Když tam jezdíš a ještě o tom mluvíš, tak jsi za svini
Pořád nerozumím jedné věci. Když na ilegálním trailu ať už svém či cizím budu jezdit na klasickém kole, budu frajer, ten správný endurista. Ale když na stejném trailu pojedu na elektrokole, budu škodná. Možná jsem ale až moc vztahovačný nebo si prostě jen nerozumíme.
PS: my takový trail máme a nikdo tam za své nešlape a to jsou lidi co jinak lítají dost.
Jezdíme půlku kopce vlakem, pak kolo a zbytek je hodina tlačení.
Naopak díky éčku můžeš dojet dál a vymyslet si trail někde, kde to nikomu nemusí až tak moc vadit, protože tam nikdo běžně nejezdí/nechodí. Ale třeba se pletu.
To je samozřejmě druhý extrém. Buď tam nic není, protože se tam nic dlouhodobě neuživí, nebo je tam všechno a to samozřejmě včetně lidí. Počítám, že za to ale nemůžou primárně lidi na elektrokolech.
Jinak jsem psal, že vezmu batoh s nářadím a jsem v lese za 10 minut. Že je to prima nástroj na prozkoumání okolí… Za to jsem dostal taky bídu. Prý motorka do lesa nepatří. Asi si pořídím koně :) A svůj kus lesa :)
goofy: Amen. A ještě aby jim ten trail někdo udržoval, protože nemají čas.
Kubánec: Tohle utrácení má bohužel i druhou stranu. Na „turisticky atraktivních“ kopcích postavili nejrůznější lákadla typu nabíječky pro elektrokola, nové chaty, stezky do nebe, stánky, kolotoče atd. a teď když se tam všechny tyhle zájmové skupiny sejdou/sjedou, tak se řeší, že je tam moc lidí :) a jak je dostat jinam. Většinou pak jde ruku v ruce i s omezeními vstupu a vjezdu.
Při technickém výjezdu, kde je to nahoru (ze samo o sobe je to makacka) a na konci je třeba vyskočit previs/kořen.To dam jednou, podruhé a potřetí, když už vím že bych to dal paradne, tak jsem vyfluslej…a to je ta chvíle kdy si říkám za tady, tady by ta pomoc přišla vhod :))
Ale zatím dobrý…mám minus dvacet kilo, tak to jde
Majkke – ignoruj tu větu o tvých kolech, asi jsme ti dlouho nelezl do profilu :-)
Jinak ještě jeden poznatek. Konkrétně u nás na Bramberku a nad Jabloneckou přehradou je řada trailů, kde jsou nasekané segmenty. Udělal jsem tam segmenty pro elektrokola a provoz je tam naprosto minimální (10–20 lidí). Předpokládám, že lidé, kteří jezdí na normálním kole a zárověň na elektrokole třeba jako já tak Stravu mají. Jsou samozřejmě vyjímky. Strejdové a tety samozřejmě Stravu nemají, ale troufnu si říci, že po trailech nejezdí. Ale třeba je to jinde jiné. A samozřejmě nejsou traily jako traily.
Majkee – nemám na kolo málo času, naopak si myslím že ho mám asi víc než většina tady a nájezd bude asi taky někde jinde.
Tenhle rok byl špatný, po těžkém zranění jsme se na kolo mohl pořádně posadit až někdy v průběhu prázdnin. Včera jsem koukal do záznamů a přesto jsem nějak stihl natočit 350 hodin a do konce roku to budu určitě 400. Většinou mám tak 550–600 za rok (pokud by mi chtěl někdo předhazovat, že okrádám rodinu o čas, tak ne. Většina těch hodin je brzo ráno nebo pozdě večer nebo v době kdy mám volno a oni jsou v práci nebo ve škole, o víkendu většinou mezi 6–10 – prostě klidná ranní stovka a jsem doma dřív, než zbytek vyleze z postele. V terénu si klidně šlápnu, ale spíš už jen na tom gravelu, jinak mne baví hlavně ten těžký terén.
A je to o podmínkách, bydlet u tebe, tak to asi vidím jinak. A je to vidět i na kolech, kde končí tvé pojetí kola, tam moje začíná.
Mně vlastně ekčaři nevadí, kde se pohybuji, žádní nezkušení nejsou a kteří se mnou jezdí, dávají taková pekla, že se s nimi často trochu bojím.
Tohle kolo je prostě soukromý shuttle. Neřešíš lanovku neřešíš nějaký pickup, který tě někam vytáhne (kde by vlastně neměl vůbec být), ale prostě si tam vyšlápneš sám s dopomocí.
U nás je to tak, že na 20km natočíš i 1000m+. Pro mě je to kolo na podzim a jaro. Oblíknu se jak potřebuju, nakopec dojedu v Z1/Z2 a jsem v suchu a teple. Jinak mám kopce na normálním kole rád, kopec je kámoš a utvrzuje charakter :)
TK75: jj souhlas.. dalsi uroven pohledu ktera uplne zmeni smyls a pouziti… ja mam treba kopec „za barakem“ a kolecko ma asi 16km ale pulka je do kopce a ted z lesni cesty udelali sirokou sterkouv dalnici kolmo na vrstevnici… jo vklidu to vylamu na XC Topfuellu a bavi me to ale vecer kdyz mas hodinu to tam proste lamat nechces… zvlast kdyz na druhy strane dolu neni zasnej uplne xtra zabavnej trejl…
Tam bude hodně i to kde jezdíš…bydlíš.Chapu když jsou malé děti a velký kopce, prace
Třeba tady u nás na hravějsi brdky/kopecky/skalky vím že mi to nic neprinese co se týče ušetřeného času (kdybych tu potřebu měl…jakože nemam, kluci už jsou velky:)
Naopak…ja rad něco několikrát najiždim a zkousim.Klidne se u jedny věci zaseknu na půl hodky, než jsem spokojenej a popojedu dal ))
Pohoda…
Mě to zatim dává smysl spíš jako dopravní prostředek, kdy člověk namísto nudné nejkratší cesty údolím, může využít pár kopců a trejlů. Nicméně aktuálně mám kola už celkem dost,spíš je fajn si od něj občas odpočinout :-D
zajimava diskuze.. a prekvapive vecna, argumentacni a zadnej shitstorm… fakt to s nama nebude tak spatny… ja treba Maajkeeho postoj naprosto chapu a dokazu ho uznat a dava mi smysl… ale pro sebe ho akceptovat nemuzu, protoze mam neco nastaveno (a to i urcitou zivotni uroven) a to sebou nese malo casu, pro me takovahle vec je rozdil jestli na tom kole vecer vyjedu nebo ne.. kdyz mam hodinu casu tak proste na 2,5hod kopec na analag nejedu zvlast kdyz tam neni ani zadnej poradne funkcni trejl… na tomhle kole to vystrelim, sjedu lesem a budu doma… pro me zabavnejsi nez kdybych sel behat (dneska bohuzel na hodinu jdu jen behat..) … je to 3 kolo do baraku a je to porad doplnek k normalnim kolum kterych se zbavit nechci ani nehodlam..
Jinak to je zase hodne o uhlu pohledu resp. uzivateli… je rozdil mezi hobikem/turistou kterej se na tom vysmrdla na kopec nebo vejlet kam by nedojel a tam si da dlabanec a tak nejak si uzije pohodu, nebo nekoho kdo to ma jako X kolo do baraku s tim ze na tom objede sem tam neco jako doplnek nebo nekdo kdo klasicky kolo zavrhnul (nemoc, zdravi, lenost, nechut…) a drti bezny trejly jako na analogu jen 2–3× tolik… imho se to pausalne proste neda zaplacnout jednou nalepkou a hotovo… a to rikam jako vseobecny odpurce elektro kol a bejvalej ultra elektro odpurce, kterej se snazi byt drobne myslenkove otevrenej a koukat na to jinak nez tunelovym pohledem…
Kubánec: ale jo. Za mě super! Svým přístupem zachraňuješ hodně značek! :-D
goofy: Já jsem materialista :) Čím víc vydělám a následně utratím, tím lépe i pro vás ne?
Dokud Yeti nedělalo Éčka tak jsem byl klidný s příchodem Mte a Lte začínám být už dost neklidný… ????????????
Melvin: Myslel jsem to trochu jinak, ale to nevadí. Jinak máš samozřejmě pravdu, že spousta lidí dojede tam, kam by jinak nedojeli. Na druhou stranu, když už někam dojedou tak si tam třeba dají oběd, kávu…
Můžeme se na to také dívat tak, že je lepší prodat elektrokolo než žádné kolo. Podpoříš výrobce, prodejce a v neposlední řadě samozřejmě stát. A když na kole bude majitel jezdit, bude se o něj muset starat. Další korunky za servis a spotřební materiál, další zisky, další daně a další práce pro lidi.
Tady musím souhlasit, že každý to v hlavě máme jinak, a já to mám zatím podobně jak maajkee… I když toho času moc nemám, tak si prostě ten trail po práci dám jenom jednou, nemusím třikrát. Nebo si zajedu něco jiného, na co mi čas vychází. Všichni se v dnešní době za něčím honí, a tohle je pěkný příklad. Všeho moc a hned. ;-)
Kouba: Však nikomu nic neradím, jen nastoluju témata k zamyšlení ;) Ve svý bublině žijeme samozřejmě každý.
@maajkee : no ty jsi rozumbrada :-D každej máme jiný možnosti a že ty si to můžeš udělat takhle a takhle vůbec neznamená, že to tak může udělat kdokoliv. žij dál ve svý bublině a nevymýšlej globální pravidla :-)
Majkee: Anebo nepracovat min a mit dostatek casu proste tim, ze si koupis ecko ;)
Logoman: Jasný, takovej argument mi přijde ok, zkrátka tě to na tom baví.
Dalsi častej argument je, ty na to nemáš, tak to nechceš, ale nemyslím si, že to tak je, znám spoustu lidí, včetně mě, kteří, by si éčko klidně mohli pořídit, ale prostě nechtěj, takže nesouhlasím s dalším argumentem, že na tom skončíme všichni, já si to nemyslím, stejně tak jako pořád lidi jedou v hudbě desky, dnes dokonce už i kazety, pořád budou normální kola :)
maajkee: ja mit i 24h denne na jezdeni tak i tak chci mit doma ecko, je to mega zabavny pojezdeni :-)
Klasický argument, mám málo času, proto jsem koupil éčko. Co třeba to vzít za jinej konec a zařídit si víc času? Třeba míň pracovat, jezdit na levnějším kole, ale mít dost času? ????????
Mě nějak kolo přestalo bavit. A komunita lidí kolem kol dvojnásob. Místo ježdění po bikeparcích jsem letos jezdil kolem komína na Spuru a vlastně byl spokojený.
Ne to samozřejmě myslím na den, ale ne každý den.
V každém případě jsi o tak krátký časový úsek že u nas nemáš moc možností co a tim udělal. Vlastně to znamená vyrazit buď na kopec doprava nebo doleva a motat pořád to stejne.
Na gravela to smysl má ale ten je u mne poslední dobou spíš v ústraní.
Ty stezky že se lidi pohybují, kde nemají, jsou taky úsměvné. Kdyby nebylo horského kola, tak byl byl v lese taky větší klid. Asi by ho měli zakázat. Každý si uzkoprse snaží chránit svůj prostor a nevidí za vlastní zájmy. Osobně se snažím spíš ze všeho vytěžit maximum.
Třeba proto že sem už skoro nechodím jem schopný věnovat kolu mnohem víc casu – stovky hodin ročně.
Ty 2–3 hodiny v týdnu po práci myslíš jako v součtu za ten týden, že jo? Tak nějak to mám já…
Jiriku soucítít můžeš, ale spis je to z tvé strany jako skoro vzdy o nepochopení.
Osobne nemám problem dat si v sobotu dvoustovku v tempu na silnicce a v neděli vytáhnout kolo na lanovku. A jelikož jsem linej na to lano dojet a v týdnu po práci máš na kolo tak 2–3 hodiny a to se u nas nikam daleko nedostaneš tak mi to začíná davat čím dal tim vetši smysl.
Lister: Důchodek se blíží a i přesto jsem se v rámci sepisování testů páru éček cítil při jízdě na nich tak nějak trapně. Od té doby s jejich majiteli soucítím.
Ještě ty pedály pryc…at to není jak babetta a už to bude vypadat rozumne :)
No jo…já vim
Však říkám, to jsou starosti :)
@TK75: Vsak to take paskvil je. Je to motorka, ktera se musela vejit do nejakeho legislativniho ramce, abys s tim mohl tam kam s kolem. Pokud by se pravidla uvolnila, tak by se videlo kolik lidi chce „makat“ na ekole.
@MirosPikos: Nemyslim si. Porad jsou a budou lidi co maji radi jizdu na kole. Co tak pozoruji, tak na ecka sedaj lidi pro ktere je priorita jizda z kopce. Jizda do kopce nebo na misto, kde budou moci jet dolu, je pro ne jen nutnost, kterou si radi ulehci.
Mě se to třeba nelíbí ciste protoze jsem vyrostl na motorky/kola dohromady a ecko mi prijde jako takovej paskvil.Asi určitě fajn hračka, ale furt bych radši sedl na moto.Taky mi tam vadí k motoru cyklokomponenty…přehazovačka třeba.Proste si to nedovedu opticky nějak zařadit …tu hračku :))
Melvin: No zrovna Kubánec by si na normálním kole potahal dost značnou část BF. Ale jinak máš pravdu, že se na kolo dostávají lidi, kteří by jinak neměli šanci. No jediná možnost je dělat tak těžké traily aby tam nelezli.
Ale prd…když může starej Adrian (Pace Cycles) furt prohánět ocelaka i ve věku sedesat a asi plus…
Tak jinej taky :))
https://youtu.be/jqcXcCC9mLw?…
Tím neposílám Kubu prodávat ecko :D
To jsou starosti :) No jak tu bylo napsáno, stejně všichni, kdo na to budou mít, skončí na éčkách :)
Jsem byl na místech, kde jsem nikdy nebyl. to je právě co mě na ečkach nejvíc vadí. Díky nim se lidi objevují i tam, kde by se s vypětím svých sil nedostali.
Díky. A osy máš 15 nebo 20 mm? U toho Flashe 38 se nabízí vzít 20 mm, ale kdo má furt přeplétat :)
Tak jsem to vyzkoušel. Flash je v horní i spodní části výrazně tužší. Je to samozřejmě dané masivnější korunkou a nohami (46 vs. 44mm). Tak plná osa tomu určitě taky dost pomůže.
wilda: Na Hero je dutá osa. Na Flashi je plná osa a tužší sloupek. Na Flashi jsem ještě nejel. Chci vyrazit o víkendu. Na moje ježdění mi Hero přijde úplně v pohodě. Motám se kolem 80kg a traily u nás jsou spíš technické a ne moc rychlé. Hero se při chycení předního kola kroutí fest. Flashe jsem nezkoušel, vyzkouším.
Motorka mě nezajímá, ale zajímalo by mě jakou máš osu u těch Intend vidlic a jestli pozoruješ nějakou menší torzní tuhost.
Pamatujete jak se tady řešila 29” kola? CX/gravel? Kotouče na silnici? A mnoho dalších…
Za pár let se všichni sejdeme u zásuvky :) Jiná kola nebudou (hooodně s nadsázkou).
goofy: Za mě taky, ale ty jež sešli na toto zcestí úplně neodsuzuju, mediální nátlak je prostě neúprosný :)
Kubánec: dneska už éčko nikoho nezajímá. Takže počet komentů u kesuova Leva jen tak nepřekonáš. :0)
@Lister: Kubanec pise o motorce, takze cajk. Pokud by o tom psal jako o kolu, tak uz by tu nejake komentare byly. Otazka je jestli motorky patri do lesa, ale to tu stejne nevyresime.
Přemýšlím jestli se pohled BF tak změnil ze už z éčka není kompenzační pomůcka nebo se jen tak moc změnil průměrný věk že už je většina potřebuje :-D
Přes 10 lety by tě všichni poslali do pr…
Lister:
Pokud tě láká DJI, tak mrkni na tohohle Poláka, pokud si tak již neudělal. Věci, které jsem se nikde nedozvěděl a moje nadšení pro tuto platformu trochu vychladlo. Zřejmě počkám až na příští generaci. Ideální by bylo kdyby rovnou udělali 72V.
Fajnove, ten tlumic teda na tom vypada trochu podvyzivene, ale treba to vydrzi :-) Ecka jsou do tohoto desneho pocasi super.
Sranda na tom fakt je :) Na objevování okolí je to pecka. Jsem byl na místech, kde jsem nikdy nebyl. A to jsem měl pocit, že to tady všude znám. Jako doplněk je to prima.
Jsem na tom podobně, vím že to nepotřebuju, ale myslím že nejpozději na jaře u mě nějaké SL přistane. Pokud mne tedy nezláká Avinox, což je něco mezi – pořád ještě relativně lehké, ale už plný výkon.
Láká mne na tom možnost neřešit gumy, kola atd. Prostě tam dáš Gravity verze pláštů a jedeš, z kopce ti to pomůže do kopce neřešíš, protože táhne motor a rovinky u nás nemáme.
Láká mne Yeti nebo Revel, ale toho bych ais musel od někud dovézt. Ještě Whyte.
Původně jsem chtěl zase něco lehkého, polotučného. Nechal jsem se ale „ukecat“ do plnotučného a nelituju :)
Lister: Mám silně vyvinutou slabou vůli říkat při nákupu kol ne :) Nepotřeboval jsem ho, ale chtěl jsem to zkusit. Jako doplněk na podzim, jaro super. Jako pracant (průzkum okolí, práce v lese) taky super. Jako posilovací stroj taky dobrý, z kopce je to celkem dřina (25kg). Normálně bych už teď venku nejezdil, ale tohle mě nutí vyrazit.
mr.antik: Ještě to ladím, ale brzy snad budu tam, kde chci být.
maajkee: Nenaděláš nic :)
Atilla: Letos je to bída. Jezdil jsem hlavně na enduru a moc netrénoval, vypil víc piv a výkon šel dolů (cca 0,6w/kg). Do kopců to netáhne jako dřív :)
Už jsem musel objednat nový kryt motoru, hora si žádá krev :) Zvedl jsem střed, přifouknul a tlumič a vidlice půjde na 175–180mm a uvidíme, jestli budu pořád „škrtat“. Jinak jsem nikdy nejezdil na mulletu a musím říct, že je to super. Až mě to samotného překvapilo, že ten rozdíl vůbec poznám.