Down-country orietovaný rám Rutina se 115mm zadního zdvihu.
(vloženo dnes)
| Značka | Zoceli |
| Model | Rutina |
| Modelový rok | 2025 |
| Velikost | M |
| Hmotnost | 13 |
| Rám | Zoceli, CrMo ocel, zvidh 115mmm |
| Vidlice | Dt wsiss F232 one |
| Tlumič | Dt wsiss R232 one |
| Hlavové složení | Canecreek |
| Kliky | Sram X-1 carbon |
| Středové složení | Sram BSA DUB |
| Řazení | Sram GX |
| Převodník | Sram GX 32T |
| Kazeta | Sram GX |
| Řetěz | Sram GX |
| Náboj přední | Dt swiss |
| Náboj zadní | Dt swiss |
| Brzda přední | Trickstuff Piccola HD titan |
| Brzda zadní | Trickstuff Piccola HD titan |
| Brzdové páky | Trickstuff Titan |
| Ráfek přední | Dt swiss XCM 1501 |
| Ráfek zadní | Dt swiss XCM 1501 |
| Dráty | DT swiss |
| Pedály | Shimano |
| Řídítka | Raceface carbon |
| Představec | Title |
| Sedlovka | Kindshock 190mm |
| Sedlo | SDG Patrol |
| Pláště | Maxxis Rekon |
Kolo pekny.
Jmena ramu tak spatny ze by to mohlo konkurovat i Skodovce, ktera je v tom spicka
Výměnou „nevahadla“ jsi schopný měnit délku zadní stavby a výšku středu. Výměnou obou pak i chod zadní stavby. Ale spíš bych tipoval to zjednodušení výroby. Třeba Suisaida napíše a bude jasno.
wilda81: jenže když to nic nedělá tak tim nejde nic ladit. Někde psal že to nejde svařit dostatečně na kolmost, což mi přijde divný, vždyť to jde dopracovat po svaření.
mr.antik: taky jsem nad tím přemýšlel. Napadlo mě jen zjednodušení při výrobě a případné možnosti ladění kinematiky nebo geometrie výměnou vahadel.
O tom spodním „nevahadle“ jsem to četl už asi 5× ale furt nechápu proč tam je.
Je to parádní, za *****. :-)