Zase nový kolo …

Přidat foto

Co jsem na BF, měním kola častěji, než dřív :-)

Zatím poslední stavba.

(vloženo 19.10.25)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
skaj
skaj

22.10.25 15:49

Kolo zablokujes i dobre serizenou rafkovou. Pointa hydrauliky je prave v tom, ze se dobre davkuje a vyzaduje mensi silu:) (coz jsou trochu spojene nadoby) Jinymi slovy, je toho hodne co chtit:)

Reagovat
jendach
jendach

21.10.25 22:06

Mechaniku tam mám, protože každé kolo, které stavím, je to poslední, to pravé, které už budu mít napořád – zatím to ale nedopadlo :-)

Říkám si, že z dlouhodobého hlediska, může být mechanika méně náročná na údržbu. A co se brzdného výkonu týká, tak třeba zadní kolo uvedu do smyku se zadkem v sedle i s touhle mechanikou, takže co víc chtít. Jasně, hydraulika vyžaduje méně síly, možná se lépe dávkuje, ale s tím se dovedu smířit.

Reagovat
miťo
miťo

21.10.25 20:32

easyrider: na stařičkém Rebelu tuhost nepostrádám, ale cítím každý kamínek. Je to sbíječka. ICAN je prý tvrdý, ale stále je pohodlnější než DC.

Reagovat
easyrider
easyrider

21.10.25 17:06

Ano, tuhost, když nastoupíš. At je to klidně hnusný, ale musí to jet. :)

Reagovat
Elektronik743
Elektronik743

21.10.25 16:52

easyrider: Co myslíš tím výkonem u rámu? Tuhost? Mě zase naopak zklamaly hliníkové Cannondale, měl jsem dva. Jezdit se na tom dalo, ale kvalita zpracování – lak, svary, vstupy do rámu, to má kdejaký Superior/Author o třídu lepší.

Jinak kolo jako také se mi líbí, není to tuctovka. Jen bych v dnešní době už nedával mechanické kotoučovky :-)

Reagovat
easyrider
easyrider

21.10.25 13:12

Mě osobně rámy DC nejvíce zklamaly při porovnání výkonu s konkurencí. Když na to člověk přesedl z Cannondala, tak to byla docela propast…

Reagovat
grafik
grafik

21.10.25 12:06

Máš to super, já bych chtěl jednou něco podobného, ale ocelový rám.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

21.10.25 11:17

kubad: retro je moje CX na RÚ, cantilever brzdách, galdách a 2×10 :) tohle je moc pěkný. Klidně bych to bral

Reagovat
kubad
kubad

21.10.25 09:16

podařené, za mě už trochu retro, ale ať slouží

Reagovat
roud
roud

20.10.25 20:47

Pekáček – ty boříš všechny trendy ale Fifina je parádní rám :)

Reagovat
Pekáček
Pekáček

20.10.25 20:21

Nenech si pokazit radost, taky mám vše na mechanice a netikám :-D

Reagovat
jendach
jendach

20.10.25 17:23

Může být, ale za skoro 30 let ježdění mě nic z toho, co popisuješ, nepotkalo, takže se tím trápit nebudu.

Reagovat
roud
roud

20.10.25 14:42

Jendach – nejde ani tak o to že je tam nepotřebuješ ale o místo pokud zadní kolo rozcentruješ něco blbě trefíš nebo ti praskne drát nebo nedej bože to ucpeš bahnem…

Reagovat
jendach
jendach

20.10.25 14:39

Za zenitem jsou jejich stránky. Domluvit se tam ale dá ledacos.

Jinak mám to celé na mechanice, protože jsem to tak chtěl. To je i důvod té 1×11.

No a šířka plášťů? To je tady věčné téma. Teď mám 36, pak dám 40. Co se mě týká, širši jezdím leda na mtb.

Reagovat
roud
roud

20.10.25 10:50

40? ten rám nepobere 50ky ? To je spíš cyklokroska než gravel :/

Reagovat
Fran-tic
Fran-tic

20.10.25 10:16

Komplet 25k jakože sis posbíral komponenty a od duratecu bral pouze rám? Protože ty jejich ceny jsou tady akorát do vtipů. Už takhle stavět nové kolo na čistě mechanické sadě bych měl tik.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

20.10.25 10:14

Pěkný kousek a Duratec se opravdu už tak moc nevidí! ;-)

Reagovat
easyrider
easyrider

20.10.25 10:01

Neuvěřitelné! :D Jinak kolo pěkný. Ale za mě už je to technicky trochu za zenitem…

Reagovat
Pekáček
Pekáček

20.10.25 09:19

Jendach: hlavně ne RB! Tam to šlo úplně do kopru.

Reagovat
miťo
miťo

20.10.25 08:03

Jendach: díky za info. Zas tak moc nezdražili. Mě vyšel Rebel bez vidle v roce 2011 na patnáct.

https://www.bike-forum.cz/…jlepsi-forme

Je to úplně jiné, než máš ty. Zadní vidle 421mm, kliky vysoko, je to stará cyklokroska. Teď ní jezdí spíše synátor.

Reagovat
jendach
jendach

20.10.25 07:36

Stálo to komplet 25. A ano, je to srdeční záležitost. A co se RB týká, chystám se na TRX.

Reagovat
milan.v
milan.v

20.10.25 06:59

Stavět na Duratec rámech, to už chce srdíčko… Je to něco jako s RB lešenařinou…

Dvacet let zpátky možná, dnes už vlastně není důvod…

Reagovat
miťo
miťo

19.10.25 20:51

Teď na to koukám, kolik místa máš mezi sedlovou trubkou a zadním kolem. Na kolik přišla rámovka s vidlí a hlávkem?

Reagovat
jendach
jendach

19.10.25 18:39

Konfigurátor nech být a zavolej tam. Domluvit se dá spousta věcí.

Reagovat
squalo
squalo

19.10.25 18:32

Díky :)

V konfigurátoru jdou nastavit i 45.

Jinak bída s nouzí, pohony pouze s 11 rychlostmi wtf

HT se 70° hlavou, zadní stavba 445 mm. O UDH nikde ani zmínka :/

Už není rok 2010

Reagovat
jendach
jendach

19.10.25 18:25

A na zimu dám ještě blatníky :-)

Reagovat
jendach
jendach

19.10.25 18:22

Sítě mrtvý, ale soudě podle čekacích dob, zakázek mají dost.

Mám nasazená Speedera 36, ale do rámu by se v pohodě vešly 40, možná i kousek víc. Až dojezdím 36, dám určitě ty 40.

Rám je Rebel, geo vlastní na míru. Ještě jsem kolo na míru neměl a chtěl jsem to zkusit. Zjevně se to povedlo, sedí mi :-D Pochválit musím vnitřní vedení. Bovdeny nejsou nijak zalomené, takže to i pěkně řadí.

Jinak kola karbon od zaplety.cz, mechanická sada Sram Force 1×11, kliky Sram Force 165mm, brzdy mechanické TRP, řidítka a sedlovka karbon Deda.

Reagovat
squalo
squalo

19.10.25 17:58

Duratec je velká vzácnost, až si říkám kdo tu firmu drží nad vodou. Sociální sítě mrtvý jak u RB.

Klidně o tom něco napiš :) Jaké gumy se vejdou? Rám je standardní nebo individuální geo, úpravy?

Reagovat

Další galerie z kategorie

vapes 2
maajkee 9
v.tomanica 2
Pepa Hrabačov 23
Singlespeed 22
nozaki 11