Head badge z Alíka za 25 kaček
Místa je dost
Letos mě nějak chytnul zase gravel. A to dost. Tak jsem zase trochu poladil svýho Qayrona a říkal si, že mi to na to ježdění stačí. Pořád jsem ale koukal po nějakým karbonovým hajzlovi, co kdyby, že jooo. Navíc se mi blížily plíživě čtyřicetiny a manželka mi dala finální povolení udělat si za společný peníze radost. Navíc pustit z rodiny Qayrona byla taková poslední a symbolická tečka za spoluprací s touhle značkou.
No, když se to všechno sešlo, tak jsem začal pravidelně lovit v everopských vodách nějakou tu zajímavou štiku. Zadání bylo jasné- karbon, úložnmý prostor v rámu, větší prostupnost plášťů, lehce normální geometrie a hlavně delší vidlice, kdyby mě napadlo tam dát odpruženou…a požadavek byl taky na shimano 1×12, protože ho máme doma prostě všichni, tak jsem se nechtěl pouštět do žádných machinací.
V hledáčku byl původně Tosptone, dokonce už byl i párkrát v košíku, ale pak sjem se náhodou podíval na B-D a tam bylo tohle kolo za luxusní peníz. Nejsem fanda týhle značky, ale pro rychlé kontrole to kolo vlastně splňovalo všechny moje potřeby. Takže rychlá objednávka a po 10 dnech doma. Z kola šly pryč výplety, pláště a řídítka. A kvůli posedu sedlovka s přímým zámkem a kratší představec. Ten byl paradoxně největší oříšek. Sehnat 80 mm v EU bylo nemožně. Je to sice Satori, ale dělá se to jako OEM kombo k hlávku Acros. Nakonec to skončilo tak, že jsem ho s velkou slávou objednal přímo v továrně výrobce na Tchajwanu a koncem září mi byl dovezen v příručním zavazadle asijskou nákupčí vlakem až do Malých Svatoňovic. Čekání se ale vyplatilo a myslím, že krom ubrání podložek už mám hotovo. Čeká mě jen nějaká liposukce (výměna převodníku a kazety), ale jinak na to dlabu.
Barva naživo neskutečná a musím říct, že to je neuvěřitelnej lapač pohledů. Tak snad mám na nějakou dobu vystaráno…
(vloženo dnes)
Značka | Bianchi |
Model | Arcadex Comp |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | L |
Hmotnost | 8,8 (bez pedálů) |
Rám | Bianchi Arcadex carbon |
Vidlice | Bianchi Arcadex carbon |
Hlavové složení | Acros AICR |
Kliky | Shimano GRX 610 (172,5 mm) |
Středové složení | Shimano pressfit |
Měnič | Shimano GRX 822 |
Řazení | Shimano GRX610 |
Převodník | Shimano GRX610 (ale půjde tam alu z Číny) |
Kazeta | Shimano SLX M7100 |
Řetěz | Shimano Deore |
Náboj přední | Mavic Allroad SL |
Náboj zadní | Mavic Allroad SL |
Brzda přední | Shimano GRX400 |
Brzda zadní | Shimano GRX400 |
Brzdové páky | Shimano GRX610 |
Ráfek přední | Mavic Allroad SL |
Ráfek zadní | Mavic Allroad SL |
Řídítka | Ritchey Corralitos |
Představec | Satori New Viper |
Sedlovka | China caron UDH |
Sedlo | Tune speedneedle |
Pláště | Tufo Speedero 44-622 |
Moc pěkný stroj. Jen tak na okraj, bacha na gumičky. Tak si to jednou jedu a říkám si, co mi plandá pod sedlem. A ono to prasklá gumka od držáku radaru. Naštěstí díky mé paranoi jsem to měl ještě posichrované zip páskou.
Super koleso, na tom bych se hned svezl! Za Celeste hvěžda navíc! 6*! ;-)
PS: Ten Radar tam máš nějak pojistěný k tomu gumičkovému držáku, avšak nějak jsem nerozklíčoval jak?
Bianchi a celeste – tady je svět ještě v pořádku – do dneška rád vzpomínám na svoje silnice ( jednička a zimák na fotce ) a klidně bych si jako návrat ke značce dovedl představit právě takového gravelíka, jako je ten Tvůj…