Zpracování vypadá fakt luxusně, ale "rychlospojka", která fixuje hadici do páky působí fakt hrozně. Podle mě se měli držet klasického M8 šroubu a olivy s trnem
Tady jen pro zajímavost 2 pístový třmen. Zkusím ho skamarádit se Shimano pákou, ale hádám, že na 99% to bude fungovat.
Sensah hazka na gravel 1x12. Zcela upřímně je na čínké poměry dost drahá. Někde jsem ale na netu vyštrachal, že by měly páky z této řady fungovat s hazkou SLX 12sp, což se chystám v následujících týdnech vyzkoušet :)
V rámci nákupu vzorků na gravely si občas objednám něco čistě ze zvědavosti.
Máte zájem vidět čínské komponenty?
(vloženo 13.10.25)
Ty kotouče sou pěkne ale ačkoliv pěkně zabalené, tak přišly pěkně zohýbané. Moc se mi to nechce rovnat když je to na tom unášeči …
Já to kupoval jako sadu a až tak drahé mi to nepřišlo – ale pokud se prodává samostatně tak je celkem drahá no :-/ Jen teda mám 11sp
Přesně tak, místo aby lidi kupovali evropské výrobky, tak kupují odpad z Temu, takhle skončíme fakt bídně… Proč dětem nenadělit třeba brzdy od Intendu místo tady těch dreků? :-)
mm – plno firem je v problémech kvůli nesmyslné zelené politice za to cetky z Temu opravdu nemůžou :D
Plno tradičních značek je v problémech a proto je rozumné aby i bohatí lidé Evropy utráceli za blbosti na Temu. Co naše budoucnost?
Fugas: dceři na kolo jsem dával Pasak Loca 27,5. Hezký zpracování, lehoučký, na její 4 projížďky po cyklostezce ročně samozřejmě bohatě stačí, víc naloženo nedostaly. Tubeless nahodit šly v pohodě.
Fugas: Mám Rujixu na Mutantovi 2.0 a nemůžu si stěžovat. Mám přes metrák, jezdím dost v bordelu a za dosavadních 500km se ani nehnuly. Za ty peníze je to až neuvěřitelný.
Čau,
pokud tu přemýšlíte o kokpitu v karbonu z Ali, tak já osobně jsem měl RXL Sl rydla a sedlovku a drželi, určitě špatný nebudou Thrust což jsem měl rám a v poho, vidlici k rámu OgEvkin a dobrý a to mám metrák živé váhy. No a pro přítelkyni jsem pořídil rám Lexon Ryot, jezdí na něm 3 roky a v poho a všechny tři značky jsem rydla neměl ale dělají je. Navíc jsem na netu vyštrachal, že právě posledně jmenovaný Lexon vyrábí rámy a díly i pro renomované firmy. Ale na rovinu na nějaké divočejší ježdění bych tak jako tak šel do osvědčených kusů…
P.s. foto mám bohužel jen Lexon a ne úplně dobrou…
Nezkoušel jste někdo obyč zapletená kola, třeba Rujixu, Ztto, Goldix a pod? Když už se to tu takhle rozjelo.
Jinak zlomenou carbon sedlovku z Ali jsem viděl na vlastní oči. Sedlovku a řidítka bych z Číny asi nedal, prostě bych se bál…
Mamut: pro dítě asi ok, to si případně uděláš nové, ale ty neobživneš :-D
Mám na Mutantovi 2.0 přesně tyhle kotouče, co sem dával Adu a absolutně bez problému. Naposledy mě fakt příjemně překvapily TPU gravel duše. Konkrétně Ridenow 2.generace, ty s hliníkovýma ventilkama. Bez defektu, na poměry TPU skoro neuchází, váha 40g a za cenu Tubolita, Pirelli apod. mám 3
MirosPikos: :-D Dobře, možná z Ali objednávám častěji než občas.:-D A výrok, že je něco lépe zpracovaný z Ali, než několikanásobně dražší „značková“ verze je trochu přehnanná… Bude to tak nastejno.:-D
Ještě dodej, že mi pak děláš VIP videorecenze, rozborky nábojů, volnoběžek a kdoví čeho všeho dalšího :)
Já bych nebyl tak zlý na tu Čínu.:-) Mě třebas nevadí si koupit dražší „značkovou věc“, dělá mi to radost, ale nikdy mi to nepřineslo pocit, že je to kvalitnější než něco alternativního, levnějšího. Rád experimentuji a prostě občas něco z Ali objednám… A někdy jsem překvapen, že to prostě maká dobře, tak to používám a hřeje mě pocit, že jsem třebas za sedlo neutratil přes tři litry, ale jen 8 stovek. To samé třebas ta sedlovka, převodníky… Kliky na gravela taky OK, tam se o kejhák tak nebojím… Kolikrát mi doma přistane věc, která je lépe zpracovaná, než její „značková“ verze za několikanásobek ceny.
Z Ali som vacsinovo postavil detsky 26" bike na RB rame s vahou 8.05kg za odhadom 20kKc za material. Znamenalo to viac prace dat veci dohromady, pretoze obcas cinan pouzije zavit M6 tam, kde je standartom M5, obcas treba nieco niecke vypodlozit plieskom z plechovky, nieco dopilovat. Od poskladania ale uz vsetko funguje bezproblemovo. Keby som chcel taku vahu z mainstreamu, tak ma to vyjde na min. 2× tolko.
Ali komponenty – karb. vidlica sedlo, sedlovka, objimka sedlovky, riaditka, gripy, predstavec, podlozky a viecko ku predstavcu, naboje, duse, kluky, kazeta, retaz, pedale, svetla, stredove zl., bowdeny, lanka, radenie, upinaky. (prehadzovac som kupil tiez, ale nakoniec vymenil za Shimano Claris so slabsou pruzinou). Brzdy som radsej zobral Shimano z druhej ruky.
Dost by som vahal s tou hromadou komponentou pre cca 100kg seba, ale pre decko, ktore vazi 1/4…
Taky mě překvapuje, že má někdo potřebu jezdit podobné díly. Radši nejake obyč Shimano, kterému můžu věřit. Z Ali tak max. nějakou eloxovanou bižuterii.
Co řetězy? Máte nějaké vyzkoušené z ALI, nebo to nemá cenu a je lepší koupit třeba Sram/Shimano?
Tak to snad nikdo z temu nebo ali nekupuje. Buď ověřená Čína, nebo normální značky. Ale tvl dvoudílné kotouče z temu za 130 korun… to snad ne. :0/
Nějak nechápu tu snahu ušetřit u životně důležitých komponent jako jsou kliky, sedlovky, řidítka nebo brzdy… :0/
Roud: Zrace centerline xr ???? ale nedávno jsem viděl na BD originál asi za 15 ojro :)
Taky se přimlouvám za další komponenty. Na sobě jsem zatím vyzkoušel jen sedlovky, sedla a duše a nějaké nástroje.
Na kombo pák a SLX hazky jsem tedy zvědav. Možná bych to v budoucnu využil na nějakého prasopsa :D
@Hnoj JJ, hrň to do nás, hlavně ty gravel komponenty mě zajímají! ;-)
@Baboon Odrážedlo v topu, dobrej tunink! To musí být krutě kousavý! :-)
baboon: tvl, na tom odrážedle je to dobrá frajeřina! :-D
Hnoj: Jasně že máme zájem vidět další čínu! Taky přispěju pár fotkama úlovků, co fungují a jedním fejkem, co mě prostě zajímal..:-) Kdyby někoho něco zajímalo, rád zodpovím dotazy! :-)
Mám dvoupístky na zimáku už asi třetím rokem. Po prvotních bolestech jak píše benobiker (jedna brzda tekla – vyměněno na záruku) šlapou dobře, ať je zima, sníh, mokro nebo horko. Výkon na zimák v cajku i když vezu dvě děti a ubrzdilo nás to i s Croozerem. Údržba minimální, prostě takový „pracanti“. Pak jsem jí dal ještě na odrážedlo a tam je zcela ideální! :)
No a na trailovýho fulla jsem v nějaký nesmyslný akci (1400,– za obě) zahlíd jejich další evoluci s radiálním pístem páky, na což mám od dob Hayes Stroker Trail slabost, tak jsem se neodolal. Opet jak píše benobiker – výkon neoslní, zpracování pěkný, tvar páky na první ohmatání divnej, protože tam ční moc jedna hranka, ale při jízdě nevadí. Ještě je v dohledný době čeká rozborka, aby benobiker věděl, co je vevnitř :))
Mám ty brzdy doma, včetně několika mých kámošů, v jejich předchozích provedeních… Super je na nich ta váha, zpracování.. Výkon nic moc, prostě malé pístky, hydraulickej poměr nijak nevoč*ráš, bez přítomnosti většího mechanického přepákování… Dvoum kámošům menší dvoupístové třmeny začaly téct, 4 písty vpohodě. Moc se mi nelíbí řešení expanzky, kdy je použit plovoucí píst, namísto klasické membrány, tady to myslím je furt totožně? Samotná objímka předchozíh brzd taky nic moc, snadno doškrábala řidítka, musela se docela dost utáhnout, aby se páka na klackách nehýbala – tuhost páky v tomto směru nic moc, novější verze používá podobnou podporu jako Shimana páky. Zkoušel jsem pro větší výkon zkombinovat čínskej třmen s Shimano SLX pákou se ServoWave, výkon super, ale bylo znát na třmenu málo masa tam kde je potřeba, znatelně šly obě poloviny od sebe při silnějším zmáčknutí, moc důvěry to ve mě nebudilo… Ale za ty peníze furt fajná brzda, kdo nepotřebuje extra výkon a naopak super váhu, pro caparty a holčiny parádička :-)
chtěl bych ty brzdy zkusit na zimáka, a ohledně kompatibility pák a slx taky budu rád za info