Jelikož jsem po posledním Gravel Blinduru dostal deprézi, že ještě taky nemám karbonový kola, jako všichni ostatní, tak jsem začal brousit na Alíkovi, když tu najednou na mě zaútočila sleva a já neodolal. :D Za bratru 6915 Kč včetně redukce na RÚ za pětikilo je to zajímavý deal. Tak snad vydrží stejně jako moje oblíbené bombproof Mavicy. :) Rozměr 40 mm výška, 23 mm vnitřní šířka, 30 mm vnější šířka.
(vloženo 7.10.25)
Drzim palce, at vydrzi. Pred mesicem jsem si objednal po dvou letech cumeni a vybirani taky zaplety z Cajny. Tak uvidime, az to dorazi a po zmene sem pak to stribne alu-karbon zvire taky nahodim…
Protože mi blbě doléhaly patky a jak nemám kompresor se zásobníkem, tak to nechtělo naskočit.
Popravdě si to nedovedu moc představit :D Ale ta Tesa se na bjaku tuším taky lehce do těch děr propadá.
No, každopádně když už ji mám doma, tak ji asi zkusím ;)
Ještě dotaz, proč máš vzadu 4 vrstvy pásky?
No používám ještě pásku od Max1 a ta se při velkéma nahuštění mírně propadne do děr na dráty a když to pak chceš nahodit znovu třeba po vyměně pláště, tak tama pak fíčí vzduch pryč, jak to nedoléh k patkám pláště.
easyrider: Dík! Mám doma tutok 28mm – https://www.hanak-trade.cz/…ixacni-paska
Moc nechápu co by to mělo být za pásku aby snesla vyšší tlaky (nebo v čem je vlastně problém). Doteď jsem řešil jen bajk a silniční jsem měl bez děr…
Easyrider: „tuty“, zasmál jsem se! :D
Co se týče pohodlí jsou Javaxy 45mm super oproti béčkovým duralovým kolúm. Na obou párech stejné pláště, TPU duše a SP záplety DT.
Ahoj, neposlal by jsi mi prosím odkaz na ty kola? Našel jsem jen o hodně těžší.
Díky
Pěkná cena. Na silnic jsem bral Newmeny SL.A 50, hmotnost podobná, parametry taky, ale cenovka trojnásobná :D
Tuty 65mm. Pásku mám tu zelenou od Force a je OK. Na 23 mm vnitřek to chce tak 27 – 28mm pásku.
Jinak dnes jsem je projel a jedou super. Ale jak píše soudruh níže, v terénu jsou tvrdý jak prase. :)
easyrider: Jaký ventilky s k tomu kupoval? Pásku dávals teda obyč?
TK 75: Presne, odlehcit na prstu, to je teda blbost :)) Matbikerovi samozrejme brzek uzdraveni…
No já očekávám komplexní fotku od Jardy :D Já už s kůži na trh šel :)))
za poslednich 20 let nebylo v me garazi kvuli kolum a bordelu ani jedno auto z tech 4 co jsem za tu dobu mel. Jsem na tom uplne stejne jak kolegove co psali nize a s dvema nactiletyma klukama co maj kola a milion kolobezek do skateparku je obcas prekazkova draha abych svyho gravela vymotal na svih. Jak zde bylo uvedeno, uklizet nema cenu, jen odhrnout cesticku. Za hodinu to je stejne zas vzhuru nohama. A to vubec nepopisuju stav kdy prijdou kamosi a tahle kolobezkova particka ovladne dvorek …
Jo..to muzu potvrdit.Co jsem sundal dvacet kilo, tak vyjedu i pasaze kde jsem vzdy kolo tahnul :D
Odlehcovat ma nejvetsi smysl na tukovych zasobach. Je to sice narocne, ale celkem levne.
Hlavne odlehcovat ma smysl jen na kolech.Ten prst si amputoval zbytecne…vaha celku je precenovana :))
Bordel potesi…hned si clovek prijde, ze je vlastne uplne normalni.S tim svym
kamaro: Jen jestli to nebude tím, že je na karbon hezčí pohled než na prst, který je na maděru no :/
Ty jo, fotka levných karbonových zápletů a je tu 60 příspěvků. Vedle si Matěj kvůli publicitě na B-F amputuje část prstu a má jen 30 líbítek :-)
To je vidět o co lidem jde a co umí udělat tu sledovanost – karbony z Číny a bordel v garáži :-) Na zdraví sere pes, však ten prst doroste :-)
Jiří: život s třemi dětmi, v rozmezí 1,5 až 7 let, je velmi turbulentní a uklízet bych tam musel 2× denně. A to fakt nebudu :D Minulý týden sem tam strčil auto 4,6m dlouhý na vyvaření nosníku a bylo dost místa z obou stran :)))
Cavendish: Tam to je solidní *******. Chodit kolem toho, nedejbože skrz, by moje ocd nedalo :D
Vám někdy vyfotím svojí 2×2 dílnu, vy jste hrozný plejtvači místa a skladovači bordelu. Sorryjako.
Adu: Kola budou v pohodě. Na CSC sem taky četl a slyšel víceméně chválu. Vzhledem k ceně dobrá kvalita. Na prasečiny to není, ale pro běžnýho hobíka v pohodě. Chtěl sem galdy na krosku ale nakonec sem sehnal u nás v klubu.
Tak se nám to tu nějak zvrhlo z hodnocení snad dobré koupě kol na hodnocení „zasviněných“ garáží! :-D
PS: Kolo je fakt boží! ;-)
Tak ta moje ma taky cca 50 m2 a kez by se mi tam veslo auto… Ulickama taky chodim :D Takze bud naprosto v klidu :))
Borci, kdybych se nestyděl, tak vám to normálně vyfotím. Ta dílna má 50 m2 a já se tam protahuju uličkama bokem. Ale je pravda, že hrozně zabírá to auto. To byl největší úspěch, že jsem ji dokázal vyklidit natolik, že jsem tam to auto dostal :D
Cav – to jsi na tom dobře já jsem rád když se do garáže vejde dcery kolo jinak ji manželka zvládne zastavět až k vratům :)
Jadra: Rodinná skládka je i z mé garáže. V určitém časovém úseku rodinného soužití to tak prostě je :) Ale za 5m ji mám vyházenou a můžu tam dát auto, tak to není tak hrozný :)
No musím jí pak celou vyházet, abych mohl udělat podlahu, takže zpátky už tam budu dávat jen to nejnutnější. Momentálně je z toho rodinná skládka… :)
Az dodelas Alfu, tak bude dilna jako klicka…? Tak ten pobavil :D Sice nemam Alfu, ale v dilne mam bordel porad a i po 10ti letech :))
roud: Javaxy stály těsně pod dvacet, přepletení dalších skoro 25 procent ceny, do stejnýho lejna už podruhý nešlápnu :D Jak jsem psal, potřeboval jsem ty redukce na starší osy a právě v tom se mi ta kola líbila.
Míťo – pokud to není tajný na co přišly javaxy ? jen pro porovnání když vezmu kolik tě stálo přepletení zda nebylo lepší vzít rovnou kola typu EIE ?
Viděl jsem na YT recenze na jiný modely od CSC a nikdo žádný problémy neodhalil. Ty hliníkový niple mě na tom taky s… Ale počítám s tím, že se to kdyžtak taky přeplete. Za ty prachy se to pořád vyplatí. Jak píšeš na Javax jsem koukal, stejně tak Equator a nestačil se divit, jak českým zaplejtačům čínských dílů narostlo sebevědomí. :)
Pěkná kola, zajímá mě recenze po roce používání. Ta ty prachy by šly nějaké mouchy na kráse tolerovat. Zvolil jsi lépe než já. Kvůli oblíbenému rámu na osách 15×100 a 5×135 jsem se rozhodl pro Javaxy 45mm. V první sozóně tři prasklé dráty, ten poslední odhalen při rozplétání. Příčína? Niple bez lock tmelu, tak to utáhli na prase, aby se nepovolovaly. Amateřina. Minulou zimu přepleteno na DT Aero Comp a niple DT pro lock, letos jsem jim dal zabrat a žádný problém. Typický příklad domácího výrobce, který doveze kvalitní díly, ale podělá zapletení. To vše za nekonkurenceschopnou cenovku a jako bonus při reklamaci z člověka dělají ****** :D Kde já už tohle zažil, jo už vím, Šméčko z Touškova :-)
Pozůstatek Gravel Blindura. Tak se dost nezadařilo. :)
Jinak Romane je tam tolik vrstev, kolik to potřebovalo k nahození, jedno šlo hned, druhý ani za boha. Ale je to tím kompresorem bez zásobníku, jak to tam nepošle ten švung, tak je to marný…
Tamhle tu věc znám dávala se do kol ještě v pravěku jak se tomu říkávalo? Myslím že duše nebo tak nějak :D
Tvl já vás mám jako rád, ale už mě začínáte trochu sra.t :D Takhle čisto a uklizeno nemaj ani ve fakultce na sále! :D Ale já vám ukážu! Hned co dolepím Alfu, tak vše vystěhuju, dodělá se podlaha a pak to bude dílnička jak z čítanky, vy urejpanci! :D
Jinak sakra jo no, ten nápis mě praštil do očí hned jsem to nahodil. Ale mám takovou radost z toho, že to drží, že na vás fakt kašlu. :)
Scret: jestli víš jak to vypadá u Jardy v dílně, tak nevím proč ji tu hledáš :D
Nápis na plášti jsi měl zarovnat s ventilkem…strašný, kam to dnes upadá, navrhuji, abys to předělal :-))
Pro mě to bylo extrémě tvrdé. Bylo to znát i s použitím 2,1 mtb pláštů, natož u 44mm gravelových.
Vypadalo to úžasně, ale ruce řekly ne. Ale ve výsledku to byl jen pokus, byly to kola ze silničního zimáka.
Ale tak zase ho tady nepřechvalte… Proč vzadu jedna vrstva a vpředu čtyři?
BTW nemáš slícované pozice nápisů na plášti s ventilkama, ventilky máš na každé fotce jinak. Nebo to je nějaký nový standard? Na obou kolech to máš pootočené přibližně stejně…
Trefil jsem, že budeš tvrďák a že tam necháš ty Warning nálepky, takže za to mám bod.
Ale rám je to fakt pěkný :-)
Výsledek: zadní kolo – jedna vrstva, přední – čtyři vrstvy. :D Nevím, jak to pojede, ale vypadá to cool. :)
Jinak ta biková páska má přesně tu šířku, co potřebuju, jen prostě nedává vyšší tlaky…
Hele ale to je docela humorné, protože zrovna včera jsem nad tím zlomil hůl a udělal si nový cyklokoutek, takže mám celý velký jeden prázdný čistý stůl pouze na kolomrdání. Dosavadní pracovní stoly jsou totiž již zcela beznadějně a neřešitelně pokryté různými fragmenty Alfy Romeo 155 a vše je dokonale pokryto vrstvou korozního prachu z nepřetržitého odbrušování.
tomxx: Viděl jsi někdy fotky od Jardy z dílny? By mě zajímalo kde vezme volný kousek stolu, na který se mu vleze ta špulka pásky :-)
Sorry Jardo, už toho nechá. Bylo to prostě to bylo silnější než já a já podlehnul :-)
@easyrider: širší bikovou pásku zúžíš ulamovacím nožem. Nůž na stůl, podložíš do požadované výšky a pevně držíš, točíš špulkou položenou na stole, tak uděláš vodorovný řez.
roud: Ta biková páska je v pohodě, jen se to s ní dá nahodit jen jednou. Pak se zdeformuje v dírách pro dráty a při dalším nahazování už netěsní. No uvidíme. Večer sem hodím výsledek :)
Mám, ale ne se zásobníkem :) Mám tam buď úzkou pásku na silniční kola nebo širokou na bikový a aby toho nebylo málo, budu tam nahazovat Tufa. Takže to bude zase poklidný večer v dílně :D
kamaro – to od tebe bylo nehezké :D
Lister – co jsi s nima měl za problém ? já jsem spoko jedinou nevýhodu vidím v tom že jsou poškrábaný od všeho co v terénu lítá :D
easy – radši bych to den nechal a koupil pořádnou pásku než to dělat víckrát :)
Ty nemáš v dílně kompresor? Jasně, levné řešení předpokládá i levné řešení pásky. Kolik vrstev izolepy používáš? :-)
Dnes přijdou ventilky, takže předpokládám, že si večer dám Tour de místní benzínky. Jen nemám úplně ideální pásku, tak od toho moc nečekám…
Díky za tip, varianta s nižším ráfkem objednána. Oproti třeba taky čínským EIE cena třetinová, nešlo odolat :)
Mě vždycky znervózňuje, že se u těch čínských kol a řidítek musí člověk cítit jak testovací figurína a mám strach se na ně spolehnout.
Jsem zvědavý co řekneš. U mě 40mm karbony letěly z gravelu hezky rychle zase dolů.
Scret: on to nebude bazar v pravým slova smyslu :-)
Azmir co loni. V létě. Kamarád na můj popud odchytil na B-D karbonové Newman MTB i30 s Microspline váhou 1400g za tuším €350
Od této značky jsem kupoval na Ali před dvěma roky na gravel a můžu potvrdit ze vydzi a za tu cenu opravdu super, vymetl jsem s nima kde jakou díru a ani se nehnuli.
Mám to na HG. Cena byla 5061 Kč + 1854 za DHL, clo, DPH (řešilo DHL bez mojí asistence) , a redukci. Jinak v polskym skladu je maj kolem 8000 Kč.
To samé jsou tam karbonové kokpity na silnici i bajka od ±1200 Kč a karbonové řídítka a sedlovky snad od 300 Kč. Ale mám strach, chtělo by to najít někde nějaký reddit apod, kde to lidi mají otestované, nevíte někdo o něčem?
Nabízelo mi je to za coiny ještě o litr levněji. Na gravel sem ale měl strach a navíc mi to nabízelo jenom s XDR ořechem, ale koukám že ty máš normálně microspline.