Letos jsem si říkal, že už nastal čas na nové moderní FS XC, ale rozhodl jsem se staříkovi dát ještě šanci než odejde úplně do hliníkového nebe… Původní hlavový úhel byl 70,5°, teď jsem na 68,5°. Kolo mě teď skutečně víc baví a můžu tak v klidu dál šetřit třeba na LUX WorldCup :) Konečně jsem ho i umyl, tak dávám foto pro zajímavost.
Něco ke kolu:
Před cca 10 lety jsem studoval v Brně takže „domácí“ Pells, tehdy ještě původní, byl tehdy jasná volba. Zvolil jsem nejvyšší Razzer s broušenými sváry biaxiální spodní rámovou trubkou a 12 mm placatýma zadníma vzpěrama. Byť v tehdejším módním a pro mě při mé výšce poměrně vhodným rozměru 27,5, což byla dnešním pohledem asi chyba. Časem jsem pak pořídil nová lehčí kola DT a přešel z 2×10 na 1×11.
Převodník je na foto jen na dojetí, normálně vozím do kopců 32z, což mi spolu s 10–46 kazetou při 27,5 kolech stačí. A pro zajímavost: to XTR jsem sehnal poškozené od namotaného klacku za zlomek ceny. Jaké to bylo pozdější šťastné zjištění, že to odneslo jen karbonové ramínko a jedna kladka, nemusím asi vysvětlovat :)
(vloženo dnes)
Značka | Pells |
Model | Razzer Race 7 |
Velikost | 17,5 |
Hmotnost | 10,5 (tak jak na foto) |
Vidlice | RS Reba RLT |
Hlavové složení | Works 2.0 Degree Angle Headsets |
Kliky | SLX M675 170mm |
Měnič | XTR M9100 + raménko a kladky XT |
Řazení | XT M8000 |
Převodník | 32z |
Kazeta | Sunrace 10-46 |
Řetěz | Sram 12s |
Náboj přední | DT350 15x100 |
Náboj zadní | DT350 10x135 RWS |
Brzda přední | Deore M615 |
Brzda zadní | Deore M615 |
Ráfek přední | DT XR331 |
Ráfek zadní | DT XR331 |
Dráty | DT Champion |
Řídítka | Pells Alu 700 mm |
Představec | Pells Alu 80 mm |
Sedlovka | One Carbon |
Sedlo | Fyzik Nisene |
Pláště | CK 2.2 předek a RK 2.2 zadek |