Kolo má malý stack, tak to trochu doháním vysokým řídítky. :-)
Barva je taková měňavá od tmavě modré k zelené, podle nasvícení. Prosvítá skrz ní UD karbon, což je sexy.
Za ty prachy to nešlo nevzít, navíc jsem věděl do čeho jdu, přítelkyně má růžového Scora… :-) Jinak je to takový produkt slevového vlákna. Záplety a představec jsou z vlastních zásob. Narvat do Intendu 50mm řídítka byl malý oříšek a velké násilí. Když se objevila možnost nákupu brzd, tak jsem neodolal, brzdění i servis jsou parádní. Letuška maká dobře, ale nakonec uvažuju, že bych se jí zabavil, protože zas tak netěžím z jejich výhod, ale při poslední jízdě mi skočil kamínek mezi můstek a vnitřní nohu, tak není bez poskvrny. Hlavový úhel mám nastavený položenější na 64,5°. Rám je identický s modelem 4060 LT o zdvizích 170mm/160mm, stačí jen otočit flip chip, vyměnit vidlici a dát lumič se 65mm zdvihu, tak to bych rád zkusil. Docela se nabízí postavit to na odpružení od Intendu, kdy se dají zdvihy obou komponent měnit jednoduše bez nářadí a člověk to rychle přestaví dle aktuální potřeby… :-)
(vloženo 1.10.25)
Značka | Scor |
Model | 4060 ST LTD |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | XL/515 |
Hmotnost | cca 14,5 |
Rám | Scor 4060 150/140mm |
Vidlice | RS Lyrik Flight Attendant 150mm Charger 2.1 |
Tlumič | RS Super Deluxe Ultimate Flight Attendant Trunion 205x57,5mm |
Hlavové složení | FSA pro Scor s měnitelným úhlem +- 0,5° |
Kliky | Sram X01 Eagle 170mm Flight Attendant 52mm offset, bashguard OneUp ISCG05 |
Středové složení | Sram DUB Pressfit |
Měnič | Sram XX Transmission AXS |
Řazení | Sram AXS Rocker Pod |
Převodník | Wolftooth 30z Dropstop B 0mm offset |
Kazeta | Sram X0 T-Type |
Řetěz | Sram X0 T-Type |
Náboj přední | DT 240 EXP SP |
Náboj zadní | DT 240 EXP SP |
Brzda přední | Intend Trinity 2.0 DH, Magura MRD-P 220mm |
Brzda zadní | Intend Trinity 2.0 DH, Magura MRD-P 200mm |
Brzdové páky | Intend Trinity 2.0 DH |
Ráfek přední | EiE A29C30D18 AM 28 děr |
Ráfek zadní | EiE A29C30D18 AM 28 děr |
Dráty | Sapim CX-Ray |
Pedály | Shimano XTR PD-M9220 |
Řídítka | OneUp V2 50mm stack, gripy Ergon GE1 EVO Factory |
Představec | Intend Grace EN 35mm |
Sedlovka | RS Reverb AXS B1 31.6mm, 200mm, Sram AXS Rocker Pod |
Sedlo | ELITAONE MTB Carbon Saddle Super Light 89g 240x55mm |
Pláště | Maxxis Assegai 2.5 3CT EXO, Dissectror 2.4 TR EXO, vložky Tubolight Diamana SL |
Trochu mě ze začátku jídy tlačí hrany pod zadkem, ale za chvilku si zvyknu, nicméně na delší šlapání to moc nebude, na RyS už u Marie pociťuju mrtvění…
Ta pumpička dost kazí celkový dojem, ale jinak to máš pěkný!
Já měl na chvíli v ruce Scora asi před 2 lety a ten jeden kus měl prý už po roce brutální vakl v celém tom systému přepákování kolem středu, tak snad to nebude i tvůj případ.. ;-)
Vloni jsem na tom dal kolečko v Lenzerheide. Hlava mi přišla celkem nízká a v půlce trailu jsem ještě přehazoval spacery pod představec. Bike celkově tuhý, ale začal mi fungovat až ve vyšších rychlostech. V utažených sekcích už zas tak hezky nefungoval
Celkem fajn, ale nějak jsem to cíleně netestoval, maká FA, tak je to většinu výjezdů aspoň přimknuté… To budu muset ještě řádně vyzkoušet.
Jen taková skromná otázka mimo téma. Jak to jede?
Nr.4: Dík za info. Vidlici už mám a měnit nechci.. tím pádem oneloc (jsem rád, že to není tw.l.). Sedlovka se mi zamlouvá KS LEV Circuit. Ovl. na vidli kdyžtak otočím hore. Na Sram se zřejmě vyprdnu úplně..
Už to tu neplevím.. (profilu parádního bajku) jen hodím odkaz do vlákna kde jsem se na to ještě s někým doptával.. a nebyla reakce:)
Díky
To, že nemají stejnou baterku se shitmanem je asi jedno ne? To si stejně na kolo dobrovolně nikdo nedá. Spíš tam prostě měli dát baterku Sramu.
Ještě k tomu Foxu, je škoda, že se s Shimanem nedohodli na kompatibilních baterkách. Jinak mi teda Kashima na kolo nesmí a PE se nedá koupit, navíc se mi 200mm Transfer nevleze, takže jsem to zavrhnul.
Nr.4> Foxí řešení se mi líbí, ale je vhodné tak na trail/AM/EN, nopak FA je ideální na XC, případně DC, kde chceš zamykat i vidlici… Prostě každé má své využití…
waters: můžeš si koupit Fox bezdrát a tam můžeš mít tlumič samotný. K tomu Fox sedlovku a na nějaké omezení Sramu se z vysoka vykašlat (vidlice, kliky).
krabica: díky moc.. tušil jsem že to bude nějak takto koncipované ale nevěděl jsem. Takže u mě oneloc na levé a na pravé řazení a ovl. sedlovky zvlášť (asi) :)
BorisFR: Můžu srovnávat s Looky XTrack EN a Taze, tyhle XTR mají víc utopený SPD mechanizmus, takže boty se víc opírají o platformu. Musel jsem dát pod kufr podložku a stejně byl problém zacvaknout i vycvaknout. Výrazně víc se to projevilo na botách od Foxu, které mají také víc zapuštěný kufr, na tretách od Scottu to prakticky nebylo patrné a ION byl někde mezi.
Waters: Ještě je AAA tužkovka v klikách. :-) Jestli chceš FA, tak musíš mít hlavně vidlici, tam je mozek celého systému, bez ní to nefunguje, naopak tlumič je volitelný. Pro automatické přepínání je nutný i snímač v Sram klikách, případně Sramí powermeter. Nevím, jestli bez snímače v klikách vůbec funguje manuální mód, ale teoreticky by mohl. Pro ovládání řazení potřebuješ jeden ovladač a na cokoliv dalšího druhý. FA ovladač nepotřebuje, přepíná se automaticky, případně se může ovládat i z vidlice.
Povedlo se ti to moc! Mrknul jsem na stránky – SCOR 2030 – paráda.
Také plánuji stavbu. Vidím, že máš dva ovl. prvky a čtyči baterky..:)
Psal jsem do jednoho z vláken ohl. ovl. sedlovky a dalšího.
Na stavbě plánuji nechat z původního bajku vidlici 120 (onelock). Sedlovku (možná v budoucnu tlumič) bych ovládal bezdrát… Jak ovládací prvky co nejvíce minimalizovat (předpokládám AXS), aby bylo na řídítkách co nejméně páček?
Dejme tomu onelock na levo
A pravá strana řazení a sedlovka v jednom?
Mas to super!
Uz jsou dojmy z tech novych XTR pedalu? Mas nejake porovnani treba s CB Mallet?
Diky predem za jakekoliv info.
Radek Broz: V jeden okamžik dají na eshop určité množství a za pár minut se to rozebere. Dávají vědět dopředu přes socky.
Suslos: Dooost jsem ho roztahoval pomcí dvou špachtliček. :-)
scret: Je to podbrand BMC, praskání se nijak nebojím . :-)
Z prvnich par fotek na mne pusobil lak vselijak, ale pak ta fotka s prosvitanim vrstev je paradni… Mam to tak na Revelu a me osobne se to hodne libi… Pekny kolecko a pekna vaha.. Ad ram – nekde jsem zaregistroval, ze je to nejaka odnos od BMC? Ale pak taky nejaky negativni zkusenosti ohledne praskani apod. Priznam se, ze pro mne je ten nazev relativne novy a znam ty ramy jen odtud z BFka… Ad Intend, ten se ted nekde rozdava nebo jak?:)
Super. Ty brzdy se ti podařilo koupit hned? (ptám se pro kamaráda, až mě Hayesy přestanou bavit:)
Super bike.
Scor byl můj hlavní favorit, ale loni ho ne a ne zlevnit.
Zdvihy si můžeš vybrat v daném rozsahu jak chceš, já ho plánoval jako 160–150 s trochy vyšším středem.
Ondrejst> Forbidden zatím zůstává, je postavený víc dolekopcom a nechávám ho zatím jako otloukánka do BP.
Scor má pekné povrchovky, kamoš má čierneho a na slnku sú pod lakom perlete. Pekne to vyzerá. Na ráme už bohužiaľ urval tuším 2× skrutky a už mu poslali nejaké pevnejšie. Tak snáď už bude mať pokoj. Lebo bike jazdí pekne.
A to si prešiel z Forbiddena?
Hlasuji pro pružení od Intendu. Pak už by zbývala jen poslední „bambule“ na sedlovce a bylo by to perfektní ;)
Parádní. Jinak souhlas, bzdy jsou skvělý. Letuška mě osobně přišla nejlepší do výjezdů. Ať slouží ;)