Popis a zkusenosti postupně doplním, až kolo poladím, mám ho jen pár dní. Zatim spolecne najeto cca 40km a je to velka zabava ;-)
(vloženo 30.9.25)
| Značka | Duratec |
| Model | Big Bang C7 |
| Modelový rok | 2014 |
| Velikost | tandem |
| Hmotnost | cca 25kg |
| Rám | AL Duratec |
| Vidlice | Suntour Epicon 29" |
| Hlavové složení | AHEAD straight |
| Kliky | Shimano XT + Shimano Deore |
| Středové složení | Hollowtec II |
| Přesmykač | Shimano XT |
| Měnič | Shimano XT |
| Řazení | Shimano XT |
| Převodník | Shimano 3sp |
| Kazeta | Shimano 9sp |
| Řetěz | HG73 |
| Náboj přední | Shimano XT HB-M788 |
| Náboj zadní | Novatec |
| Brzda přední | Shimano XT hydr. |
| Brzda zadní | Shimano XT hydr. + Shimano XT V-Brake |
| Brzdové páky | Shimano XT + Shimano XTR |
| Ráfek přední | 29" |
| Ráfek zadní | 26" |
| Pedály | Shimano PD-EH500 |
| Řídítka | Force |
| Představec | Truvativ |
| Sedlo | Ritchey |
| Pláště | smeska |
SPD PD-EH500 namontovany, zadni leva (vyrobne prava) byla prevlozkovana, takze dozadu pedaly uplne napohodu a vepredu jsem pedalum prohodil vnitrni osy a zajistil zavit kliky loctitem.
Momentalne resim SPD pedaly, prevlozkovani klik na spravny typ zavitu jsem zavrhl, budu tedy prehazova osy a zkusim to zajistit Loctitem, uvidime, jestli se nebudou povolovat.
Kdy si jsem měl testovací jízdu na Big Bangu a je to hukot jet ve 2 90 km/h z kopce a nemuset to ani moc rozjíždět :D
Jakožto neodborník na tandemy mám otázku, jaký má smysl vozit Včko i kotoučovku zároveň?
Se nedivím že se epicon kroutí, co jsem tak viděl, tak se vozí klidně 20 mm osy a např dirtové vidle, duroluxy nebo marzocchi. Nebo známý má pevnou.
S tímto si opravdu na sólovyjížďku nevyjedeš, ale jinak jako rarita super, tu máš pět, ať dělají společně vyjížďky radost! ;-)
Jj vepredu 29", vzadu 26". A ta vidle se opravdu krouti ;-) Musim nejdriv nasetrit, vyresit SPD atp. Fotky budou.
A nebylo by lepší dát to sem až s komplet popisem?
Jinak teda Epicon na tandemu se musí kroutit jak žížala. Tady by to chtělo určitě nějakou plnotučnější vidli.