Zatím pouze tak, jak přišlo v krabici. Zima je dlouhá a momentálně mám na čem jezdit, takže poladíme, potuníme. Berdy/Duke budou jistě,TUFO taky, asi Gemini kombo, Flight Attendant hodně zvažuju – přeci jen 7 baterek je celkem dost! Brzdy taky zvažuju – Piccoly mne lákají, ale s Cura brzdami jsou všichnim, co je vozí, velice spokojení… Co se týče velikosti, na jaře jsem v Barceloně na S1 jezdil a tvářilo se to OK, ale takto mi to přijde brutálně malé, tak uvidím! S2 mám objednanou taky, tak si prostě vyberu…
(vloženo dnes)
Značka | UNNO |
Model | HORN Factory |
Modelový rok | 2026 |
Velikost | 16 |
Hmotnost | 9.7 |
Rám | UNNO Horn |
Vidlice | ROCKSHOX SID SL ULTIMATE FA 110mm |
Tlumič | ROCKSHOX SIDLUXE ULTIMATE FA 110mm |
Hlavové složení | Acros Block Lock |
Kliky | SRAM - XX SL Q174, |
Středové složení | SRAM DUB |
Měnič | SRAM XX SL Eagle AXS. T-Type transmission. 12 speed |
Řazení | SRAM AXS Pod Discrete Clamp |
Převodník | QUARQ Spider Power Meter 170mm, 34T |
Kazeta | SRAM - XX SL XS-1299 10-52t |
Řetěz | SRAM - XX SL T-Type |
Náboj přední | DT Swiss 180 |
Náboj zadní | DT Swiss 180 |
Brzda přední | FORMULA Cura X |
Brzda zadní | FORMULA Cura X |
Brzdové páky | FORMULA Cura X karbon |
Ráfek přední | DT SWISS XRC 1200 |
Ráfek zadní | DT SWISS XRC 1200 |
Dráty | DT Swiss Aerolite |
Pedály | uvidím, asi LOOK X-Track SL Ti |
Řídítka | DEUX XC Integrated 760mm |
Představec | DEUX XC Integrated 60mm |
Sedlovka | ROCKSHOX Reverb AXS 150mm |
Sedlo | FIZIK Vento Antares 00 |
Pláště | SCHWALBE Rocket Ron Evo 29” x 2.25” / Thunder Burt Evo 29” x 2.25” |
Akorát bych v tomto zdvihu nahodil starého Reverba AXS, ten je přece jenom hezčí.
Krásný kolo za 5 :)
až se budeš chtít zbavit těch XRC 1200 dej vědět, rád je koupím :)
Supr čupr, tvůj plán se mi líbí, jinak jsou teď skladem brzdy Intend Trinity TR, tak zvaž i je. :-)
Dal bych aspoň červenou sidlu, ať to není takový páprdovský funébr bike, jinak top.
Já zase zvážiju, jestli ten FA nechci, protože 5 hadic a bowenů je moc.
Cena 355k a s dalšími upgrady se to už bude blížit k 500k :-)) Ale rozumím ti, plně sériové kolo bych taky nechtěl. Ať ti to jezdí!