Přichází podzim a jako klasicky na mě dolehla touha pořídit si gravel. Shodou okolností Author uvolnil pár letošních rámů Aury XR, která má trochu delší geometrii než předchozí modely, lepší prostupnost pro pláště a polointtegrovaný vedení hadic víčkem hlávka.
S klukama plánujeme na příští rok na jaro výpravu Alpe Adria, tak doufám, že mi do tý doby vydrží a nějaký ty kilometry spolu najedem! :)
Je to taková klasická low budget stavba, ale zároveň to musí být i funkční :)
(vloženo dnes)
Značka | Author |
Model | Aura XR7 |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 9,7 |
Rám | Author Aura XR7 2025 |
Vidlice | Karbon |
Hlavové složení | FSA integrated |
Kliky | GRX RX600 175mm |
Středové složení | RS500 |
Měnič | GRX 812 |
Řazení | GRX 600 1x11 |
Převodník | GRX 40z |
Kazeta | SLX 11-46 |
Náboj přední | Novatec D981SB CL |
Náboj zadní | Novatec D982SB CL |
Brzda přední | GRX 400 |
Brzda zadní | GRX 400 |
Brzdové páky | GRX 600 |
Ráfek přední | DT Swiss R500DB |
Ráfek zadní | DT Swiss R500DB |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | SPD |
Řídítka | Easton EA50 AX 460mm |
Představec | Easton EA50 AX 80mm |
Sedlovka | Noname karbon 27,2 |
Sedlo | Selle Italia SL |
Pláště | Tufo Thundero 44mm |
Na authora velice pěkné. Jen ty hnědé bočnice se mi tam nelíbí, ale ty se mi nelíbí snad všude :)
Makimaki: ještě tam mala rezerva je, 47 by podle mě ještě šly.
Lister: za mě je na 22mm ráfek 44mm plášť naprosto optimální a nemám důvod to řešit.
Není to tak dávno co se vozily pláště 50mm na 17mm ráfku ????
Hezké kolo.
Ale jako vždy mne neskutečně ruší ty vzhledově otřesna kazeta.
K plášťům – i kdyby se do stavby vešly, tak na tyhle ráfky už je 44 stejně moc. Přesně tuhle kombinaci jsem zkoušel a moc to nefungovalo. Chce to trochu širší.
Rám mám taky ve výhledu – bowdeny jde dát případně i ze spodu rámové trubky? Těch 44 mm je už asi max nebo to dá i 47mm? Jinak za pět.
Ty vole, tohle jsem ani nechtěl vidět:-( High cost leží v krabici.-D