Značka | Giant |
Model | Anthem 29 2 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12 |
Rám | Alu |
Vidlice | Marzocchi Z2 120 mm |
Tlumič | Fox |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Shimano SLX |
Středové složení | Shimano XT |
Měnič | Sram X01 11s |
Řazení | Sram X01 11s |
Převodník | Shimano SLX 34/32 |
Kazeta | Sram XG1150 |
Řetěz | Sram1130 |
Náboj přední | DT350 |
Náboj zadní | DT350 |
Brzda přední | Shimano XT |
Brzda zadní | Shimano XT |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | Drac |
Ráfek zadní | Drac |
Dráty | Sapim CX Ray |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | Answer Protaper 810 |
Představec | Giant |
Sedlovka | KS Integra 27,2 120 mm |
Sedlo | Ergon SMC4-M |
Pláště | Tufo XC14/XC11 |
No fotil jsem to mobilem a to je vždycky širokej, lehce zkreslující záběr, origo to má 69/73 stupňů, takže s tou 120mm vidlí třeba 68,5/72,5. Posunul jsem sedlo dopředu, že by se to zvedalo ve stojkách moc nevím, ale je fakt, že mě limituje v prudkých kopcích spíš pupek a neudejchám to, takže tlačím a nezvedá se to určitě…
Sedlová trubka už mi přijde hodně položený, skoro položenější než úhel hlavovky-vidlice. Pomýšlel bych o upgrade a kole moderní geometrií, bude ve všem lepší.
A Tufo vzadu akorát, měl jsem vzadu Maxxis Rekon Race 2,4 a taky se vešla, Tufo je o chlup užší a i v totálním mazlavým blátě to nijak zvlášť na zadní stavbu nenabalovalo
120 vidle místo stovky to doladila za mě dokonale, teď je to vyrovnaně pohodlný. A ta 120ka stejně zajede víc do sagu, já jí řešil spíš kvůli tuhosti, původní Foxka 100 SC byla fakt měkká a přitom oproti zadku necitlivá. Do kopce v pohodě, aspoň co vyjedu, z kopce v týhle konfiguraci fakt zábava…
Krásy to moc nepobralo, ale pokud to ladí oku majitele e je to funkční tak proč ne :-)
Jelikož mám doma stejný kousek s původním osazením měl bych dva dotazy.
Jak moc změnila 120 mm vidla geometrii ? Nestaví se to teď více na zadní ? nejsi při šlapání už moc nad sedlem ?
Co TUFO na zadním ? Je tam dost místa vzhledem k rámu ?