Protože stárnu potřebuji na start už krapet pomoci. Včera první pojezd. Na Bouřňák (Krušky) to vytáhlo jako nic za 50% baterky. Dolů po Pohárové sjezdové trati a ladění tlumení. Vše parádní, až na to že jsem si kláda nevzal lokty a opřel se o šutry (sedm stehů) a tak na něj zase budu chvilku jen koukat no… :)
Jinak motor Fazua 60 a 430 baterka… Po vypnutí je to prakticky hmotnost sjezďáka a pocitově spíš lehčí. Do vzduchu jde jako nic. Je to tedy dlouhé = což mám rád.
(vloženo 5.9.25)
Značka | GHOST |
Model | E-RIOT |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 20,5 |
Rám | KARBON |
Vidlice | FOX 38 |
Tlumič | FOX |
Kliky | ROTOR |
Měnič | XT |
Řazení | SLX |
Náboj přední | DT SWISS |
Náboj zadní | DT SWISS |
Brzda přední | FORMULA CURA |
Brzda zadní | FORMULA CURA |
Řídítka | 800MM |
Pláště | MAXXIS |
U toho už bych dneska ani nepoznal že je to moped, už to koukám umí pěkně schovat :D
pořídil jsem si také elektrokolo a moped to rozhodně není dupu na něm někdy i mnohem víc než na starém klasickém kole hlavně do kopce.
Dotaz na majitele jaké pláště tam máš? Já momentálně přední: Maxxis Minion DHF 29×2,5, 120 TPI, zadní: Maxxis Minion DHR II 27,5× 2,6 a přemýšlím až je dojezdím o Schwalbe Eddy Current Front 29×2,6 a Eddy Current Rear 27,5× 2,8
co so o tom myslíš?
Tohle není moped, na delší vyjíždku je potřeba už celkem šlapat. Ve větších kopcíh mi to dává smysl. Moc pěkné.
To vypada jak uplne normalni bajk bez toho baterkovyho nadoru na spodni ramovce – je to fakt pekny.
Škoda že Fazua definitivně odpískala ten Range extender :-(
Ale jinak, ač nejsem velký příznivce éček, tak tyhle light verze mi přijdou OK a třeba na ježdění v Alpách bych se tomu až tak nebránil.