Původně mělo jít Deore na enduro, ale prvně ho radši zkusím na city ebiku.
XTR je kamarádovi na stavbu nového Epica.
(vloženo dnes)
Nemôžem si pomôcť, ale strašne sa mi tento ich nový design nepáči. Zlaté staré axsko.
No jenže T-type se tam neplonckaj a u Eagle GX ta větší hmotnost právě bývá problematická – časem na tom dost mlátí řetěz jak se to tam rozdovádí.
Nevim co vas na te hmotnosti deorka tak pohorsuje. GX nebo S1000 transmission vazi bez par gramu stejne. GX AXS ma o 36g mene. To je realita dneska :-(. X0 9s mela asi 195g :-).
Jinak vizualne je za me deorko hezci nez xtr.
Fakt sem zvědavej kolik to bude stát za rok, za dva. Protože i když mám SH fakt rád, tak tohle mi nedává zatím smysl. Možná tak na gravel, kde mám drahý páky.
Ta váha Deorka je fakt strašidelná. Uvažoval jsem nad novým XT s XTR kazetou, ale nakonec jsem vyměnil vedeni a ta stará XT mrcha zase začala řadit…
DEORE: půlkilová přehazka + půlkilová kazeta – to na zadním odpruženém kole „chceš“. Na neodpruženou hmotnost se už asi nehraje :-)
Sehnat jde, někde za cenu za kterou jinde seženeš XT. :D
Já to měl za necelých 10.