29" se také dlouho všichni smáli a utvrzovali se, jak jsou 26" ideální.
je potřeba prozkoumat všechny cesty včetně těch slepých.
na dlouhé rovné štřeky po rozbitých šotkách mi to dává větší smysl 28"
Osobně si to pro sebe na těch mých 177 nedovedu představit.
orm: Psal jsem, že dokončím co jsem lidem slíbil a skončím s tím. Ale toto by nebylo pro ostatní, ale pro mě, takže… Je těžké s tím skončit, jak vidím něco zajímavého, tak mě prostě svrbí pilník.
@kamaro: Myslel jsem, ze jsi povesil ramarinu na hrebik. Na tvoji praci se dobre kouka, tak pokud neco takoveho budes tvorit, tak se na vysledek tesim.
DaD: Ty mě teda motivuješ! :-)
Mám to v plánu, ale v plánu je toho více. Takže pěkně postupně…
Na bikerumoru jsou další fotky. Rám je velikost medium (proto to vypadá, jak to vypadá:-))
šlapatko: Jak u koho :-P. Já mám oba fully 27,5'', protože mě to s menšíma kolama víc baví.
Protože jsou supr a lid se sam presvedcil.Pluska se nechytla i kdyz je marketer radil )
TK75: Tady pravdu nemáš. Na 29 nás plivala většina. Dnes je to standart.
Kdyz je nekdo tak blbej a jezdi kolo co mu naridi marketer tak si zaslouzi 38
Ale verim ze lidi moc dobre vi co chtej jezdi a co jim vyhovuje
Trh stagnuje, zájem o kola upadá je třeba začít tlačit nový rozměr. 36" bylo moc, ale 32" má potemciál :-)
Marketéři se toho chytnou a vysvětlí nám, že nic jiného se jezdit nedá
Tohle je uz moc, ale o palec nebo palec a pul vetsi, nez jsou aktualni 28” rafky by zkusit mohli
Až teď jsem si všimnul, že vepředu je zapletené zadní kolo a má to druhou velikost pastorku :-)
Ad toe overlap: Vzhledem k setrvačnosti kol to nebude adept na točivé trasy s malými zatáčkami a neustálou změnou tempa aka cyklokros. A na jízdu po rozbité štěrkovce od nevidím do nevidím s toe overlapem problém nebude. Takže pokud tam bude (nemusí tam ani být), tak to rozhodně vadit nebude. Já jsem drobný a všechna moje kola jsou miniaturní. Toe overlap mám na silničce (neznatelný), na cyklokrosce (dost velký) a na cesťáku (o blatník). Na té krosce by to mohlo vadit, ale zase jak je krátká tak se dokáže otočit kolem stromu – kdybych to kolo natáhnul, tak ztratí někde jinde.
Ano, jako za mlada – při zatáčení škrtat špičkou boty o přední plášť, :-).
… teda pod štanglí, kua :-)
No konečně. Zas budu moct jezdit na štangli jak zamlada.
zirecek: U těch malých rámů to vypadá proporčně hodně nezvykle a právě o to mnohdy jde. Odlišit se a ta malá velikost rámu tomu ještě více přispěje. Přínos bude stejný jako pro větší jezdce, tam v tom není problém.
Akorát je divné, že tyto veliká kola jsou vidět zejména u malých jezdců, kde vidím spíše snahu se odlišit namísto přínosu. I ten Merit je zatím jen v XL, XXL ještě nemají.
Zabte to než to naklade vajca a spešl je strčí do inkubátoru.
Dalším logickým krokem evoluce bude už jenom tohle v mulletu, vznikne penny-farthing a kruh se uzavře.
Líbí se mi to. 32" nebo 36" mi dává největší smysl přesně na takové gravely. 2" gumy, na dlouhých šotkách nevadí větší setrvačnost kol a delší zadní stavba, přínos v pohodlí tam bude.
Přehazovačka ano, teleskop ne. Trochu jiná řidítka. Jinak OK.
Duvenblejt…
jako kolo je to hezke, zpracovani vypada pekne, design se mi libi, ale vsechny tyhle kola jsou, pro me nepochopitelny, paskvil ve forme SS… asi jsem nejak nechapavej, ale nedokazu si predstavit jak s touhle velikosti kol nekdo roztaci takivyhle SS prevod a jede neco kde jsou trosku kopce natoz nekde v terenu… nevim nechapu to… alw jako stavba moc pekne a pokud to ma byt spis prezentacni bike, proc ne
Kamarád má tohle…
Super, se svou výškou tento směr vítám. Ikolo v XL/XXL by nemuselo vypadat odpudivě :). Uvidíme, jak se to uchytí na trhu.
A kde se dělají větší velikosti?
Tady možná už něco k dispozici bude: https://gravelbike.eu/…el-bike.html#…
Super, na HTcko tohle bude pecka, jeste adekvatni geometrii a ma to velky potencial
Boží!