Můžeš popsat jízdní vlastnosti těch kol? Jede to lépe nebo stejně, jak běžné gravel ráfky do 40mm výšky a 25mm ID, jak jsou na tom s pohodlím?
Co jsem se díval na YT porovnávací videa, tak ono i na silnici je ten aero přínos vysokých kol reálně nevelký. Ale vypadá to dobře, to ano :-)
Tyjo…ty velikosti jsou mazec, cert aby se v tom vyznal…tady L a Aethos v 61.
Jinak je to velikost L a je to na mě až až. Takto 8,8 kg.
Původní vize byla velký aero převodník a bikový šalt a kazeta. Nakonec jsem to celé postavil na Forcu XPLR. Red by se mi tam líbil, ale poměr cena/výkon hovoří jasně pro Force :)
Jelikož je Cyklostar sponzorem našeho teamu (Cyklostar Pirelli) tak ho i piju :) A proto tam také nejsou pláště Good Year, ale Pirelli :)
Tomu není co vytknout. Docela ti závidím 13 sp.
Myslel jsem si, že 10–36 s 12 sp. mi bude stačit na silniční/gravel jednoplacku rozsahem i odstupňováním. A jeden převod bych do lehka klidně snesl, jen zase 10–44 na 12 sp. je už moc hrubá.
To bude solidní mlátička, na tom nelze jezdit pomalu. Tvrdá hra, :-).
Ach tak, toto je Force, myslel jsem, že je tam nějaká MTB hazka, takže byla narážka na nejvyšší sadu! ;-)
Tak to se mi líbí moc, ať to sviští po strništi! Doufám, že v tom bidonu není opravdu Cyklostár? To by dosti zavánělo hnačkou! :-D
@Honza : to je česnek proti upírům
Hustej kostitřas, vypadá to parádně.
uz zase? neseer! kdo na tyhle kousky ma porad koukat :-D tohle bude zatracene rychla vec! a peckove to ladi se sadou, prevodnikem, i kolama… topka
@vancent
Co tě na tom překvapuje?
Není to nic nového, Ridley Kanzo Fast přišlo už před několika roky.
Průměrné rychlosti kterých závodníci dosahují při gravel závodech dalece přesahují 30 km/hod.