down tube storage
ostré G
Přechod ze silničního kola na gravel. Celkové pohodlnější geometrie, hydraulické brzdy, širší pláště. A oproti silnici i lehčí převody.
Dost prostoru pro upgrade.
(vloženo 8.7.25)
| Značka | GIANT |
| Model | Revolt Advance 3 |
| Modelový rok | 2025 |
| Velikost | XL |
| Hmotnost | 9 |
| Rám | karbon |
| Vidlice | karbon |
| Hlavové složení | Giant |
| Kliky | FSA Omega, 175 mm |
| Středové složení | FSA BB-AL86, press fit |
| Přesmykač | Shimano GRX-RX400 |
| Měnič | Shimano GRX-RX400 |
| Řazení | Shimano GRX RX-400, 2x10 |
| Převodník | 30/46 |
| Kazeta | Shimano Tiagra, 11x34 |
| Řetěz | KMC X10-1 |
| Náboj přední | Giant alloy, 12mm thru-axle |
| Náboj zadní | Giant alloy, 12mm thru-axle |
| Brzda přední | Shimano GRX RX-400 hydraulic, Giant MPH rotors [F]160mm |
| Brzda zadní | Shimano GRX RX-400 hydraulic, Giant MPH rotors [R]160mm |
| Brzdové páky | Shimano GRX RX-400 |
| Ráfek přední | Giant P-X2 Disc wheelset, alloy |
| Ráfek zadní | Giant P-X2 Disc wheelset, alloy |
| Dráty | Sapim |
| Pedály | Shimano SPD |
| Řídítka | Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, 46cm |
| Představec | Giant Contact AeroLight, -10 degree, 90mm |
| Sedlovka | Giant D-Fuse, composite, 14mm offset |
| Sedlo | Giant |
| Pláště | Giant Crosscut Grip TR, 700x40c, tubeless |
192 cm a 81,5 cm sedlo. Mám tam delší sedlovku D-Fuse. 350mm jsme vyměnili za 380 mm. Ta 350 byla jen 0,5 cm pod ryskou.
Pěkné kolo. Revolt vypadá jako velmi pohodlné kolo s pohodovou geometrií. Kolik měríš a jak vysoko máš zámek sedlovky od osy šlapáku? Nejsi na rysce max.vysunutí?
To vypadá na kolo pro pořádný chlapisko, tak ať dělá radost, 5*! ;-)