Savo dostalo upgrade.

Přidat foto

Ani koně nechápou, co to vidí.

Na 50 mm pláštích pohoda.

Po roce užívání jsem udělal na Savě pár upgradů.

Hlavní – přešel jsem na 50 mm gumy Continental Terra Hardpack – to pohodlí je spolu s bezdušema až neskutečné, plně to teď klidně nahradí hardtail, nebojím se na tom sjet skoro cokoliv a přitom to pořád po silnici jede.

Díky tomu jsem trošku nechtěně musel vyměnit přesmyk za 11s 105(nižší řada se s takovým uchycením nedělá), protože škrtal o pláště, tím pádem šel i nový 11s řetěz, zbytek naštěstí mohl zůstat původní 10s Tiagra.

Přidal jsem pro pohodlí druhou vrstvu omotávky z ali fake Supacaz za asi 60 Kč.

Vyměnil jsem taky přední kotouč z 140mm číny na 160mm SLX. No asi jsem čekal více – nikdy předtím jsem neměl silnici, takže asi z toho prostě člověk nevykouzlí brzdný účinek, co na bajkových brzdách. Něco to ale dalo, akorát občas při sjezdu nevím proč vržou a mastné přitom nejsou.

Fakt lituju, že jsem tehda nekoupil tu nejvyšší verzi, myslel jsem že mě to vůbec nechytne a za chvíli půjde na bazar a ted je to na km vlastně můj primární bike.

(vloženo 15.6.25)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Jan D.
Jan D.

16.6.25 13:55

Na poslední fotce to už je pěknej terén na gravel. Střídal jsem na jaře na gravelu 27.5" x 2.1" Thunder Burt a 28" x 47mm Power Gravel a vyšlo mi z toho, že se mi líp jezdí na těch 27.5" jak v „terénu“ tak i na silnici. Líp se to ovládá, má to lepší akceleraci a je to tak nějak zábavnější. A hlavně na těch 2.1" gumách to je na kamenech a kořenech jak v peřince oproti těm 47mm. To jen takový tip. Ani nevím, jestli je Savo na 27.5" dělané.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

16.6.25 09:06

@LM Dík, ty IIIPRO vypadají pěkně, teď mám na letních kolech A2Z a za mokra to hrozně kvílí a i se mi nějako nedaří k nim poladit ideálně třmeny oproti SRAM kotoučům, ale zase to pěkně vypadá! ;-)

Reagovat
LM
LM

15.6.25 20:21

Aduldinho: Bohužel, TRP pro centerlock dělá jen jiné tvary (a úplně jiné ceny).

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

15.6.25 19:20

Paráda!

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

15.6.25 18:39

Za mě za málo peněz hodně muziky! ;-)

LMko, dělaj i centrlock?

Reagovat
Pepe72
Pepe72

15.6.25 14:20

Mi to dává smysl, pláště, kotouč i omotávka. At to fičí.

Reagovat
LM
LM

15.6.25 12:37

Rear 160mm Adapter (vyber ten druhej kratší, Color: For rear 160mm).

Reagovat
Azmir
Azmir

15.6.25 12:28

Jiri: to je bez debaty, i ty původní CST jebky asi jely lépy. Já se ale nikam nehoním, asfalt moc nejezdím a upřednostním pohodlí. Mám to jako doplněk k fullu a rozdíl v rychlosti mezi nima je pořád obrovský. Teď už to téměř nedrncá a každá překážka není taková rána do řídítek.

LM: dík za tip, možná vezmu jeden při další objednávce. Akorát v zadu budu muset dát nový adaptér. Na ten odkaz na ali nemáte taky? :D

Reagovat
LM
LM

15.6.25 10:43

Azmir: Tyhle Tektro kotouče jsou „kousavější“ než SLX, mám je na silničce s mechanickýma brzdama ;-). Viz debata zde.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

15.6.25 06:38

Zkus po nějaké době vrátit zpět nějaký 36–40 mm gravelový plášť a uvědomíte si, že 50 mm po silnici fakt nejede :). Samozřejmě mimo silnici je zase úplně někde jinde ten 50 mm plášť.

Reagovat

Další galerie z kategorie

waters 23
gemini 22
Azmir 10
Nerez 3
Emp14 10
Baron2 6