Čtvrtmíče na novou silnici jsem neměl, takže jsem pořídil „jen“ pěkný budget-stroj. Sice tam není žádné vyloženě těžítko, ale i tak je celková hmotnost dost brutální.
Zatím jsem zvládl tři výlety. Ve srovnání s Colnagem je to dost pohodlné. Hurá! Neb u nás v kraji je většina silnic na sračku. Nabízí se otázka, z jaké části za to můžou bezdušáky a z jaké samotný rám..?
Sedlo má nějakou neklouzavou úpravu. Zatím nevím, jestli to plus nebo mě to víc štve. Byl jsem zvyklej, po šlapání ze sedla, si sednout a posunout se do pozice. S toudle potvorou to nejde.
Elektrika je fajn, ale na předku mám pořád tendenci mačkat páčky obráceně, ale to se asi poddá. Co mě ale štve, tak při nastavení automatického přeřazení na kazetě, při přehození vpředu, systém neřadí najednou, ale nejdřív v předu, čeká až naběhne a teprve následně nahází zadek, což trvá věčnost..
(vloženo 4.6.25)
Značka | Basso |
Model | Venta |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | 53 |
Hmotnost | 8,75 včetně pumpičky |
Rám | Basso z kartónu |
Vidlice | Basso |
Hlavové složení | microtech |
Kliky | Ultegra |
Středové složení | Ultegra |
Přesmykač | Ultegra Di2 |
Měnič | Ultegra Di2 |
Řazení | Ultegra Di2 |
Převodník | 52/36 |
Kazeta | 11 - 34 Ultegra |
Brzda přední | Ultegra |
Brzda zadní | Ultegra |
Ráfek přední | Mavic cosmic sl 45 |
Ráfek zadní | Mavic cosmic sl 45 |
Pedály | Look |
Řídítka | Deda |
Představec | Basso |
Sedlovka | Basso |
Sedlo | Selle Italia novus boost evo superflow |
Pláště | Pirelli P Zero Race TLR 28c |