Vyšší, širší, tužší… lehčí.
Do příštího rizikového transportu na Mallorku daleko, šanci dostaly nové karbonové dráty.
Ráfky 45 mm/i26/e32 mm, 20 karbonových plochých drátů II. generace, systémové Factory náby pro karbon.
Pláště Tufo Comtura Prima TT 28 mm TLR / reál 32.5 mm / 210 g
Váha zápletů s UL ráfky a SL dráty 1.120 g.
(vloženo 1.6.25)
Ta kola jsou opravdu skvělá! Mohu porvrdit. Mám tedy jen přední a trochu vysší, ale za ty peňauze je to neskutečné. TOP Rovaly CLX II by měli jít k EIE na školení, jak se mají kola točit. Tome díky moc:)
Navíc to není rotační hmota na obvodu jako pláště nebo ráfky, takže ten rozdíl je zanedbatelný.
Ani ne, tyhle 140 mm mají kolem 80 g jsou k sadě.
Galfry jsou lehčí jen o chlup a funkce lepší nebude.
Čau. Ještě můžeš ušetřit váhu na koutoučích, né? :-D Co? Aby byla ještě více nadšená …
…možná už trochu moc polepů na mě ..- v kombinaci s rámem, malé decent logo by stačilo..aby to bylo víc „AIRO“
Kolo je celkově tužší a více do tempařiny, jde ostřeji za pedálem oproti tenoučkým Super CX Ray.
Ale v kopcích ani na větru není změna poznat.
To.e na kolik tahle kola vyšla? Potřebuji si oduvodnit, že ty kola zas tak nepotřebuji ;)
Ultimátní
Vleze, plášť nabyl oproti ráfku 30 mm jen 0,5 mm.
ísta je tam pořád dost.
Moc pěkný, konečně někdo pořádný šířky na silničku :). Za mě je to takhle ideální kombinace. Jak se to vleze do toho rámu, protáhneš tam 4–5mm imbus kolem pláště?
Dráty jen 40 g jedno kolo, alu niple, lehké náby a UL ráfky pod 400 g.
To se posčítá.