GX T-Type upgrade kit pro mechanické T-Type sady

Přidat foto

Aneb když si koupím kolo na mechanickým T-Typu a zjistím že vlastně potřebuju baterku a bezdrát. řazení:

https://www.youtube.com/watch?…

(vloženo 14.5.25)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Georrge
Georrge

18.5.25 17:58

krabica: protože než na dovolené předělávat elektriku na mechaniku je takové na prd, prostě větší smysl dává mít náhradní celou elektriku, než jen půlku přehazovačky. Navíc se může stát, že si ohneš ramínko a jsi stejně v prdeIi, takže druhá elektrika dává větší smysl, byť je to dražší řešení.

Reagovat
krabica
krabica

17.5.25 19:40

mrofmoha> Proč by to nedávalo smysl? Když jedu na týden do Rakouska, tak bych to určitě vzal, tam beru půl náhradního kola…

Reagovat
frůmy
frůmy

17.5.25 16:56

to mrofmoha – Za posledních 5 let se mi rozbilo přesně 0 el. přehazovaček. Nedává mi finančně smysl kupovat druhou el. jako náhradní, ale pokud mi ZBYDE díl, kterým to můžu případně opravit, tak proč ho nevozit, když je stejně samostatně těžko prodejný. A bovden se dá táhnout venkem, stačí jen trochu představivosti a umu.

Reagovat
mrofmoha
mrofmoha

17.5.25 09:39

me teda nedava smysl vozit s sebou tu mechanickou puvodni cast jako nahrani dil, kdyz se ti ta el. rozbije.. to mam menit i packu, vozit bowden, lanko a vsechno to tam protahovat ramem, abych dal zpet mechaniku v pripade problemu?! nebo nechavat bowden v ramu pro „jistotu“?! smysl ma vozit nahradni druhou elektrickou hazku, kterou v pripade t-type fakt vymenis za 5 minut…

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

14.5.25 23:19

Asi budu muset upgradovat na rám s UDH :D

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

14.5.25 15:49

takovej ten vtiravej pocit, ze z cloveka delaj ******.....

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

14.5.25 14:26

  1. rozeberu omlácenou mechanickou přehazovačku, kterou jsem mohl nějak použít
  2. koupím kit v ceně elektrický a chvíli bastlím
  3. profit (SRAMu)
Reagovat
wilda81
wilda81

14.5.25 14:19

Apríl už byl

Reagovat
scret
scret

14.5.25 14:10

Vzajemna kompatibilita je super, ale vlastne mi unika smysl. Pocitam, ze to bude stat ± jako kdyz si koupim novou elektriku. Takze nestrelim mechaniku a nekoupim elektriku, ale koupim el.upgrade za nesmysl a jeste mi z mechaniky zbyde vlastne jen cast… hmm a to se horste vyplati…

Reagovat
MJ24
MJ24

14.5.25 13:52

georrge – ale aspoň ti zůstanou nějaké díly ze staré přehazovačky, které teoreticky můžeš použít jako náhradní pro tu novou – akorát z toho bude zpět přehazka na lanko.

Reagovat
krabica
krabica

14.5.25 13:30

Záleží, jaká bude reálná cena na eshopech, tahle katalogová smysl nedává.

Reagovat
Georrge
Georrge

14.5.25 12:16

Takže je to upgrade, který vymění téměř celou přehazovačku :) upgrade stojí 17k, tedy +/- stejně, jako standardní GX AXS s ovladačem. Navíc původní přehazku nemůžeš prodat, nebo použít na jiném kole, takže to finančně vyjde hůř. Nápad zajímavý, provedení hrozné, ale aspoň ti zůstanou nějaké díly ze staré přehazovačky, které teoreticky můžeš použít jako náhradní pro tu novou.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

14.5.25 11:37

Super, líbí se mi jak u Sramu najeli na tuhle vzájemnou kompatibilitu všeho možného.

Reagovat
orm
orm

14.5.25 11:12

Tak zalezi kolik to bude stat, aby to davalo smysl. Jestli cena upgrade kit – prodej razeni bude < nez gx prehazka + razeni + vseho co je v upgrade kitu – prodej mechanicke prehazky a razeni.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

14.5.25 10:27

Ta poměrně jednoduchá možnost upgradu se mi líbí, cena opravdu „SRAMácká“! :-)

Reagovat
scart35
scart35

14.5.25 09:23

cena je dobrý joke :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 2
Kubánec 24
jinotaj 19
gersa 11
Kubánec 23
logoman 21