Po nějaké době na hliníkovém x caliberu mě zlákala vidina lehčího a tužšího kola v karbonu. Ceny při přechodu na nový systém tlumení a výprodejích byly pěkné, tak jsem do toho šel. Už je to nějaký pátek, co jsem seděl na karbonovém HT, to byla ještě 26ka takže s rezervou ale pro mně to je zatím nejpohodlnější HT co jsem jezdil. Proti X Caliberu je pohodlnější, tužší, lehčí, líp jede a ta barva… Jediné co, tak jsem vyměnil vidlici. Judy už jsem měl před tím a na častější ježdění mimo asfalt je Sid jinde, i s váhou. Váhová úspora je nezanedbatelných 900g. Jenom se nemůžu dokopat k tomu říznout Bowden a nasadit zamykání, které nepoužívám.
(vloženo dnes)
Značka | Trek |
Model | Procaliber 9.5 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | M/L |
Hmotnost | 12 |
Rám | Trek OCLV Procaliber |
Vidlice | Rockshox SID Sl + |
Hlavové složení | FSA knock block |
Kliky | Shimano Deore 170 |
Měnič | Shimano Deore 12s |
Řazení | Shimano Deore 12s |
Převodník | 30z |
Kazeta | Sunrace 12-51 |
Řetěz | KMC |
Náboj přední | Boost 12 |
Náboj zadní | Boost 12x148 |
Brzda přední | Shimano MT200 |
Brzda zadní | Shimano MT200 |
Brzdové páky | Shimano MT 200 |
Ráfek přední | Bontrager kovee comp 23 |
Ráfek zadní | Bontrager kovee comp 23 |
Pedály | SPD |
Řídítka | Bontrager Al |
Představec | Bontrager Al |
Sedlovka | Bontrager Al |
Sedlo | Bontrager Arvada |
Pláště | Bontrager XR 2 team issue |