GT Karakoram ročník 1993 v barvě Ferrari Red. Jeden z mých prvních veteránů bez nápisu Sector.
Přepadne tě nostalgická, když vidíš tyhle tři trojúhelníky? Mě ano. Ocelové GTčko jsem čtyři a půl roku nazpět objevil na Facebookové skupince Urbanvelo unlimited. Potrhaný sedlo, rezavej řetěz, nakopnutej předek. Dostalo péči, lásku a novou vidli GT Bologna Lite od zdejšího guru @Hanys kuryr. Taky ale dlouho čekalo v koutě na šťastnej konec.
Kolikrát jsem ho rozebral a zase složil? Z toho jsem se vyznal webu. Dozvíš se, když klineš sem: https://www.starykola.cz/…oram-93.html
(vloženo 9.2.25)
Značka | GT |
Model | Karakoram |
Modelový rok | 1993 |
Velikost | 20 |
Rám | Tange Infinity D.B. Chromoly |
Vidlice | GT Bologna Lite |
Hlavové složení | Tioga Aheadset Oversize |
Kliky | Shimano Deore LX FC-M563-IG |
Středové složení | Shimano BB-UN51 |
Přesmykač | Shimano Deore LX FD-M566 |
Měnič | Shimano Deore LX RD-M567 |
Řazení | Shimano Deore LX SL-M569 |
Náboj přední | Shimano Deore LX HB-M563 |
Náboj zadní | Shimano Deore LX FH-M565 |
Brzda přední | Shimano Deore LX BR-M565 |
Brzda zadní | Shimano Deore LX BR-M565 |
Brzdové páky | Dia Compe Power Control 7 |
Ráfek přední | Rigida Laser 42 |
Ráfek zadní | Rigida Laser 42 |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Max1 MTB 660mm |
Představec | Kore Lite 120 mm |
Sedlovka | GT Alloy 26.8 |
Sedlo | WTB Silverado |
Pláště | Schwalbe Racing Ralph 2.25 |
Ano, Gétéčko je krásné.
Sice jsem slintal nad hliníkovými Avalanchem a Zaskarem. Ball burnished technology jsem obdivoval, i dyž jsem vůbec nevěděl co co go….
Ta LX sada byla děsně krásná a přítažlivá. Já jsem tehdy měl jen Alivio, STX a zbytky Exage.
Startuju vzpomínky.
Víc takových bajků.
GT se mi vždy líbilo …hlavně Zaskary, pak mi roky přišel gravel GT Grade Carbon jako nejhnusnější kolo, ale nakonec jsem si ho koupil :-) a vzadu funguje božsky.
@mr.antik Mám pocit, že tenkrát praskalo všechno, úměrně tomu, jak byl kdo divokej:-) Moji dva kámoši, bráchové, závodili v devadesátkách na ocelových GTčkách za Cyklosport Kerda a nedali na ně dopustit. Myslím, že ta kola přežila jejich závodní kariéry o hooodně moc let:-)
Toto měl táta a já si ho pučoval na závody… Vážil jsem tedy možná 55kg.
Prasknul jednou u hlavy (zavařeno), podruhé zadní stavby u zadní patky. Nostalgii chápu, ale bohužel to byl hroznej šunt, pokud vim tak žádnej nedal o moc víc.
Krásné, zajímavá je ta cesta lanka k zadní brzdě. Zase jsem si vzpomněl, jaký to byl krok vpřed, když se objevila první „véčka“.
Tento stroj jsem neskutečně chtěl. Nakonec, kvůli financím, se skládalo na zakázku u Bottico.