Highpivot Vysoko

Přidat foto

Už jsem to tu viděl ale chtěl jsem mít fotky pod mým profilem. Je to tak trochu jiný high-pivot jménem Vysoko se zdvihem 170mm. Primární řetězový pohon je skryt vevnitř, sekundární je klasický. Jde primárně o vyzkoušení nového konceptu a samozřejmě s tím jsou spojené jak výhody tak nevýhody.

(vloženo 5.2.25)

Suisaida Suisaida
Ohodnoť bajk: (4.8  / 51 hlasujících)
Značka Zoceli
Model Vysoko
Modelový rok 2025
Velikost L
Hmotnost 18
Rám Zoceli, CrMo ocel, zvidh 170mmm
Vidlice Intend Flash
Tlumič Intend Hover Gamechanger
Hlavové složení Canecreek 110
Kliky Raceface affect
Měnič Sram GX
Řazení Sram GX
Kazeta Sram GX
Řetěz Sram GX
Náboj přední Kastar
Náboj zadní Kastar
Brzda přední Magura MT-5
Brzda zadní Magura MT-5
Brzdové páky Oak Components
Ráfek přední Kastar K30
Ráfek zadní Kastar K30
Dráty Kastar
Pedály Crankbrother Stamp
Řídítka One Up
Představec Title
Sedlovka One up
Sedlo Reverse
Pláště Maxxis

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Ondrejst
Ondrejst

9.2.25 17:45

Super, obdivujem Tvoje diela. A toto každopádne znova zaujalo ;)

To musí byť smerom dole paráda. Jazdím highpivot a som max spokojný.

Reagovat
dolfi666
dolfi666

9.2.25 12:29

Ty vypadá úplně top.

To chci!

Reagovat
Janouch
Janouch

7.2.25 15:06

to už vypadá trochu lidsky :) připomína mi to Santu a Trek :) jen si říkám jestli ty trubky nejsou trochu tenké ale tou rozumíš asi víc ty

Reagovat
Suisaida
Suisaida

7.2.25 09:15

Janouch: Ano máš pravdu, tohle už je složitější řešení, které má své výhody ale stejně tak i nevýhody. Vždy je to kompromisu mezi vlastnostmi, které konstruktér chce u rámu dosáhnout. Pro zákazníky kteří chtějí klasický jednoduchý systém, tak mám v nabídce rámy jako Narum a Naosm.

Reagovat
Janouch
Janouch

6.2.25 20:30

koukám že jsem se trefil :) to mě těší měj se krásně

Reagovat
Suisaida
Suisaida

6.2.25 19:34

kluci nehadejte se ????

becis: ano

Reagovat
Picina
Picina

6.2.25 19:14

Janouch: Podle toho jak afektovaně tady reaguješ, nejsem já kdo má dost… Hezký život přeju

Reagovat
becis
becis

6.2.25 18:52

Podporuje to uchycení T-type hazky transmission?

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

6.2.25 18:50

Chodí sem ještě Karliner?

Reagovat
Janouch
Janouch

6.2.25 17:18

To jako když přidám příspěvek v půl druhé ráno tak chlastám?? Ty jsi vem ořech na mozek

Reagovat
Janouch
Janouch

6.2.25 17:11

Co to meleš?

Reagovat
mirorek2
mirorek2

6.2.25 16:10

Janouch 1:47: ne, spíš přestat chlastat

Reagovat
Janouch
Janouch

6.2.25 16:08

Picina: ty máš dost … podle tebe když s něčím nesouhlasím, tak si mám hned zřídit dílnu :))) abych zdejším chytrákům předhodil další kost :))))

Reagovat
Picina
Picina

6.2.25 15:10

wilda81: když se daří, tak se daří :) Jako jo, nějaký bashguard by tomu slušel.

Reagovat
kovar
kovar

6.2.25 14:59

jsem zvědavý na životnost zadních patek

Reagovat
logoman
logoman

6.2.25 14:55

Super. Kdyz clovek nechce potkat 10 stejnych kol jako ma v kazdym bikeparku tak super individualitka.

Reagovat
wilda81
wilda81

6.2.25 14:55

Bohužel jsem byl dříve velký šikula a opakovaně ;) Stačilo nedoletět nějaký skok a hned jsem byl mínus nárazník, převodník a někdy i kliky. Když tam nic z toho nebude, tak je první na ráně rám. Takže minimálně nějakou ochranu kolem středu by to chtělo.

Reagovat
Picina
Picina

6.2.25 14:32

wilda81: Tak ideální je brousit doma jen starou ;) Tady mi přijde, že ten čep co je dole, v sagu uhne za střed a z 6 fotky to vypadá, že jsou dole nějaká dvířka k tomu vnitřnímu řetězu. Takže trefit nějakou hranu rámem bude chtít velkýho šikulu :)

Janouch: Nic ti nebrání vymyslet a vyrobit něco svého…

Reagovat
Janouch
Janouch

6.2.25 13:30

jestli vám to připadá jednoduché řešení tak asi špatně vidím, nebo je tam málo míst kde se něco může pokazit, servis náhradní díly budou všude k sehnání prostě ideální kolo : ) ano absence převodníku je fajn, ale za jakou cenu

Reagovat
krabica
krabica

6.2.25 13:18

Parádní stroj, osazení cajk, ta kinematika je obdobou té od Forbiddenu, takže funkce bude super.

Reagovat
wilda81
wilda81

6.2.25 13:01

Picina: jestli není lepší brousit bashguard s převodníkem než rám ;)

Reagovat
Picina
Picina

6.2.25 12:58

Absence klasického převodníku mi teda přijde u kola tohohle zaměření jako skvělá věc… Když se podívám na svůj bashguard, tak by mi těch pár cm místa pod středem přišlo vhod :).

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

6.2.25 12:00

Tady Janouch by měl okamžitě všeho nechat a jít vyrábět kola:)

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

6.2.25 11:55

Janouch, mistrovstvi argumentu.

Reagovat
kamaro
kamaro

6.2.25 11:50

Janouch: A co je na tom složitého? Normálně by ten řetěz byl z vnějšku rámu, takhle je schovaný uvnitř. Půjde na něj méně bordelu, na tom kole nepředpokládám nějaký větší nájezd, takže i vydrží dost dlouho. Vyměnitelné to je a napnout se dá pěkně z vnějšku.

Reagovat
Janouch
Janouch

6.2.25 11:34

Kubulo proč to dělat jednoduše , když to jde složitě

Reagovat
KUBULA
KUBULA

6.2.25 05:56

Janouch: Jak to myslíš??

Reagovat
Janouch
Janouch

6.2.25 01:47

takhle se vydělává na lidské blbosti

Reagovat
Suisaida
Suisaida

5.2.25 22:21

trpaslik72: Spanelsko

Reagovat
juraj.9
juraj.9

5.2.25 20:58

Za me naprosta parada jako všechna tva dila…moc ti fandim…5****

Reagovat
trpaslik72
trpaslik72

5.2.25 20:45

Je to masaker! Kde jsou pořízeny ty fotky a videjko prosím? :)

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

5.2.25 16:41

Chválil jsem už na fb, naprostá paráda.

Reagovat
jecnak
jecnak

5.2.25 16:00

Je to tak divný a necyklistický, až se mi to líbí :-)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

5.2.25 14:06

Mi se to líbí jak cyp, frýrajd p**o!!!!

Reagovat
wilda81
wilda81

5.2.25 14:04

Jsem fanda tvé práce, ale tady mi to taky přijde už zbytečně moc komplikované. Z optického hlediska bych uvítal nějakou vzpěru u sedlovky, která by rozbila ten brutální sloping.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

5.2.25 13:40

Pekelný overengineering, snad to zákazníci ocení.

Reagovat
vaclaw
vaclaw

5.2.25 13:31

Tohle je naprostá paráda co se týče designu a toho, jak to působí (nejsem strojař a nedokážu to posoudit z hlediska strojařiny). Zajímalo by mě, krom samozřejmě jak to jede, taky jak je vlastně řešený střed. A dá se k tý vnitřní části nějak rozumně dostat, případně jaká je předpokládaná životnost toho řetězu? Ale obecně super, držím palce ;)

Reagovat
goofy
goofy

5.2.25 12:47

Zajímavý lesotraktor! ;-)

Reagovat
Suisaida
Suisaida

5.2.25 12:07

Nyní je vevnitř malý průmyslový řetěz. Převodový poměr je takový aby odpovídal převodníku 32Z.

Reagovat
iceduck
iceduck

5.2.25 11:59

@Orm: Vzdyt to pise, retez

@Suisaida: kolik zoubku je vevnitr? :)

Reagovat
Stingray
Stingray

5.2.25 11:49

Tohle je proste porno!

Reagovat
orm
orm

5.2.25 11:42

@Suisaida: Muzes teda rozseknout co je vevnitr? Retez, remen, nestandardni retez? Jake prevody? Nejlepe i nejaka realne fotka :-).

Reagovat
Suisaida
Suisaida

5.2.25 11:15

mr.antik: prodlužuje se o 38mm

Reagovat
mr.antik
mr.antik

5.2.25 10:44

ta zadní stavba se prodlužuje v sagu tak o 5cm ne?

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

5.2.25 10:16

Ahá, to je tvoje vlastní dílko, tak dvakrát pět! :-)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

5.2.25 10:15

Za mě povedené, sic nejsem cílovká, ale líbí se mi to. Vždyť to nedávno spatřilo světlo světa, to už to jako vlastníš? ;-)

Samozřejmě za pět!

Reagovat
kubad
kubad

5.2.25 10:03

Funkčnost posoudit nedokážu, ale proč ne, za mě 5* určitě zajímavý koncept líbí

Reagovat

Další galerie z kategorie

jinotaj 8
RitcheySwiss 11
PavelJiranek 16
Mirinda29 13
tyna.r 12
micinka 1