Pěknej trekking …

Přidat foto

… nebo spíš fitness ? Každopádně se mě to líbí !

(vloženo 23.12.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
káňa
káňa

1.1.25 16:21

MilesWheeler
MilesWheeler

27.12.24 12:59

Jako že by ten nesmysl na obrázku byl 100× lepší, než Klein Attitude jo? Nebo jiné podobné rigidy nebo krosky? Váha bude na straně Kleinu, tuhost celku taky, zrychlení… Celkově nakonec bude asi Cannondale z obrázku lepší, ale že by výrazně nevěřím. Nejde navíc o materiály. Bavíte se tady o trendech. Čili jediný rozdíl zde jsou brzdy a rozměr ráfků.

Reagovat
Zdyn
Zdyn

26.12.24 11:00

Cyklista86: Co si myslíš, že se na těch gumách tak zásadního změnilo? Jak už jsem psal, tak přínos bezduší se projevuje především s klesajícím tlakem a náročnějším terénem. A tady se nabavíme o žádném náročném terénu. I 30 let staré kolo jde dát na bezduše.

Reagovat
cyklista86

25.12.24 22:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Zdyn
Zdyn

25.12.24 21:30

cyklista86: tak je otázka, jestli na rozdrbané okresce budou pohodlnější alu kola 26" s nízkými ráfky a na rychloupínácích a nebo kola z tohohle Cannondale na vysokých karbonech, 29" a pevných osách. Zrovna na té okresce budou pak v rychlosti rozdíly minimální. Hlavní vliv bude mít vzorek na pláštích.

Reagovat
Zdyn
Zdyn

25.12.24 21:26

Jan D.: Snažím se srovnávat srovnatelné. Tedy zde uvedený Cannodale, který tedy nepovažuji za průměrné dnešní kolo a třeba již uvedený Klein. Pokud je Adroit moc vysoko, tak můžeme zvolit třeba Attitude. všechno, co popisuješ (pevné osy atd.) je pravda a má to vliv, ale troufám si tvrdit, že u tohoto typu kol ten rozdíl není nijak závratný. Dokonce například ten Klein bude mít rám a i vidlici pravděpodobně tužší, než tento Cannondale. Tuhost na osách, klikách atd. je znát především v náročném terénu, což se ale netýká tohoto kola a pak v případě vyšší hmotnosti jezdce.

Reagovat
káňa
káňa

25.12.24 21:11

Neřešit a jezdit !

Reagovat
cyklista86

25.12.24 20:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Jan D.
Jan D.

25.12.24 20:31

Zdyn: Když budeš srovnávat 2 zbrusu nová kola, jedno top z devadesátek a jedno průměrné současné tak to asi nebude milionkrát lepší, ale třeba jen stokrát(nadsázka):) Když ale srovnáš nové moderní kolo a veterán, na který horko těžko seženeš díly a solidní pláště, bude se to tomu milionu blížit. V tomhle případě karbon vs stará hlína, pevné osy vs rychloupínáky, zapouzdřený střed vs 30 mm dutá osa na klikách, rovný sloupek vs tapered sloupek, karbonové vs hliníkové ráfky, velká vs malá kola atd.

Nechci shazovat stará kola. Naopak to, že se teď opráší celopevňáky ukazuje na to, jak dobrý ty kola byly. Akorát teď s moderními vymoženostmi budou nejspíš ještě lepší.

Reagovat
Zdyn
Zdyn

25.12.24 20:08

cyklista86: bezduše se výrazněji projeví hlavně v horším terénu, kde ti umožní jízdu s nižšími tlaky. Čím máš tlak vyšší, tím se rozdíl mez duší a bezduší snižuje. Jinak bezduše jdou samozřejmě použít i na kole z devadesátek. Jediný významnější rozdíl je v těch větších kolech, ale kolik to udělá? 1–2 km/h? A to ještě bude hodně záležet na konkrétní trati. Souhlasím, že to kolo pojedu lépe, než to z devadesátek, ale nebude v tom zase tak dramatický rozdíl.

Reagovat
cyklista86

25.12.24 12:24

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Zdyn
Zdyn

25.12.24 11:51

Jan D.: milionkrát lépe? :) Tak tolik bych tomu nefandil. Když to srovnáš s podobným špičkovým kolem z těch devadesátek (Třeba Klein Adroit), tak to zas takový rozdíl nebude.

V celopérech je rozdíl daleko více znát, ale u pevňáku je rozdíl v podstatě jen ve větších kolech.

Reagovat
cyklista86

25.12.24 11:03

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Yatza
Yatza

25.12.24 10:10

cyklista86: Ty si asi ve fyzice moc pozor nedaval, co? :D

Reagovat
strtom
strtom

25.12.24 10:02

Samozřejmě i to bylo vymyšleno, vzhledem k tomu, že největší procento ztrát připadá na aerodynamický odpor, tak je to jízda v háku. Prostě někoho se chytni, jeď pořád za ním a máš 100w k dobru.

Reagovat
cyklista86

25.12.24 09:44

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cyklista86

25.12.24 09:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
káňa
káňa

25.12.24 09:40

strtom: něco jako ,,teď, teď tu byl … “ :)

Reagovat
strtom
strtom

25.12.24 09:10

Když tam přidá rohy, ani nepotřebuje berany. Barevně je to návrat do roku 92. Vše už bylo vymyšleno, patentový úřad zrušit.

Reagovat
Jan D.
Jan D.

25.12.24 07:28

Moc pěkný kolo. Ten Scott taky.

Ono se to bude motat spíš v takových spirálách s tím, že něco vždy zůstane v propadlišti dějin. Třeba trojpřevodník. Tohle ale pojede asi tak milionkrát líp jak celopevňák někde z devadesátek (nebo začátku 20. století:), úplně jinak než současné mtb a trochu jinak jak gravel s berany. Jestli někomu nevyhovují berany, tak tohle kolo je super řešení jak mít rychlý kolo na asfalt i lesní cesty.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

24.12.24 21:33

t29: Takže nikdy :-) .

Reagovat
t29
t29

24.12.24 19:30

kolečko se uzavře až návratem trojpřevodníku :)

Reagovat
scret
scret

24.12.24 13:09

No a jeste sloping a vidli a kolecko se krasne uzavrelo :-)

Reagovat
Jáchym 1
Jáchym 1

24.12.24 11:01

Neustále se,,objevuje,,to,co už dávno bylo.

Reagovat
káňa
káňa

24.12.24 07:59

A tak co tak jeden další SCOTT od Dangerholma ?

Reagovat
KUBULA
KUBULA

24.12.24 07:53

Cyklisticky svet to neustale zkousi bez oblouku aby vzdy prisel na to ze to bez nich proste neni ono ;-p .

Reagovat
gersa
gersa

23.12.24 23:19

Cyklista – když tam dáš řídítka na šířku ramen, trochu je zahneš, tak z toho bude krásný gravel s berany..... I na blbnuti mimo silnice

Reagovat
Fazzy
Fazzy

23.12.24 21:51

Spíš je to stavěný na design a oblouky by na tom byly až moc konzervativní a obyčejný. Navzdory tomu, že by dávaly mnohem větší smysl.

Reagovat
cyklista86

23.12.24 21:23

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
J1RKA
J1RKA

23.12.24 20:37

Prehodit hadice, brzdy a dat to na elektriku, tak to nema chybu

Reagovat
jendach
jendach

23.12.24 20:12

Ještě odpruženou vidli a bude z toho pěkný HTčko.

Reagovat
Lišák
Lišák

23.12.24 19:53

cyklista86: Tahle řídítka ale nevypadají na šířku ramen. Možná Arnoldových?

Reagovat
MilesWheeler
MilesWheeler

23.12.24 17:37

Rigid

Reagovat
cyklista86

23.12.24 17:35

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

23.12.24 16:44

Berany by tomu slušely víc.

Reagovat
cyklista86

23.12.24 16:37

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

23.12.24 16:34

Moc pěknej grejvl! ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

bmx20 2
mojcek 4
Enron 14
bmx20 4
mojcek 7
matbiker 32