Ta pomoc mi na klasické elektrikáře prostě nestačí. O pár let dřív by to bylo akorát.
(vloženo 23.6.24)
| Značka | Trek | 
| Model | E Caliber 9.6 | 
| Modelový rok | 2022 | 
| Velikost | 17 | 
| Hmotnost | 18,48 | 
| Rám | Carbon | 
| Vidlice | RockShox 35 Gold RL | 
| Tlumič | Trek IsoStrut Fox Performance | 
| Kliky | E*thirteen E*spec Plus 170mm | 
| Přesmykač | Shimano XT M8100 | 
| Řazení | Shimano XT M8100 | 
| Kazeta | Shimano Deore M6100 | 
| Řetěz | Shimano Deore M6100 | 
| Brzda přední | Shimano MT420 | 
| Brzda zadní | Shimano MT420 | 
| Brzdové páky | Shimano MT4100 | 
| Ráfek přední | Bontrager | 
| Ráfek zadní | Bontrager | 
| Dráty | Bontrager | 
| Pedály | XT PD-M780 | 
| Řídítka | Bontrager Comp 750mm | 
| Představec | Bontrager Rhythm Comp 60mm | 
| Sedlovka | TranzX JD-YSP18 | 
| Sedlo | Ergon SM3 Pro Carbon | 
| Pláště | Bontrager XR3 Team Issue 29x2.4 | 
Abych to popsal. Ta dopomoc u tohohle je na max asi jako nejslabší u Bosch CX a baterka jde dost rychle dolu. Takže potom člověk v Alpách jede v křeči, kdy to dojde. Šetří, nedopomáhá a tak je to vlastně k ničemu, zvlášť pokud ostatní jedou na full ebikách.
Njn, to kolo bylo vyrobeno abys mohl podvádět, né abys předjížděl jiné e-bajky
24.6.24 07:42
Chjó, zprzněný Supercaliber ještě zkrášlit rovnýma fenderama.
Tohle bude výkonově jako mopedy Levo SL od Spešlu a ostatní lehká elektrokola, tedy 2× TY. Normálně silné mopedy jsou 4× TY a ten rozdíl je kua znát, v kopcích nestíháš a oni jen šmrdlají nohama :-)