Gravel

Přidat foto

Tak jsem taky podlehl slevám a koupil kolo na nějaké delší výlety. Celkem to jede, takže asi silnička pujde z domu a koupim nějaký druhý záplatey. A když se to osvědčí tak to časem upgrádnu.

(vloženo 26.5.24)

mr.antik mr.antik
Ohodnoť bajk: (4.6  / 25 hlasujících)
Značka Giant
Model Revolt Advanced 3
Modelový rok 2023
Velikost S
Hmotnost 9.9
Kliky FSA Omega
Přesmykač Shimano Tiagra
Měnič Shimano GRX 400
Řazení Shimano GRX 400
Převodník 48/32
Kazeta 11-34, 10sl
Náboj přední Giant PX2
Náboj zadní Giant PX2
Brzda přední Shimano GRX 400
Brzda zadní Shimano GRX 400
Brzdové páky Shimano GRX 400
Ráfek přední Giant PX2
Ráfek zadní Giant PX2
Dráty Giant PX2
Pedály Time MX4
Řídítka Giant
Představec Giant
Sedlovka Giant D shape
Sedlo Giant
Pláště Giant 38mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
mr.antik
mr.antik

27.5.24 22:00

Však mi ty kola musej vydržet dalších 20 let při mém nájezdu :-)

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

27.5.24 16:27

Já myslím že v současnosti se dávají i na silniční kola poměrně široké ráfky. Osobně mám nově ráfky vnitřkem 25mm, vnějškem 31,5mm. Dával jsem tam silniční pláště 32mm a přijde mi to tak akorát.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

27.5.24 10:25

Lister: Tak to chápu… na silniční použití mě právě zarazili vnější šířky karbon ráfků (většina E!E) 30mm. Na terén si nechám zatim tyhle kola včetně gum…

Reagovat
Lister
Lister

27.5.24 10:16

Změř vnější šířku ráfku, jakýkoliv plášt s šířkou stejnou nebo větší bude v klidu. Aerodynamicky je lepší plášť, který je stejně široký, z praktického hlediska je lepší plášť, který je o něco širší než ráfek – líp se to pak opírá, menší riziko poškození ráfku.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

27.5.24 09:50

LM: já spíš myslel z hlediska aerodynamiky a celkově vlastností. Dotěď jsem vozil 25mm na 15mm ráfku

Reagovat
LM
LM

27.5.24 09:36

Podle té WTB tabulky je pro 32 mm plášť optimální ráfek s 19–24 mm vnitřkem. Ale ten 1 mm rozdílu to asi taky dá :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

27.5.24 09:27

25mm na silniční pláště mi přijde tak celkem dost, ale moc v těch silničních aktuálních trendech a aerodynamice neorientuji, koukal jsem na cyklobazaru na nějaké JAVAXy ty mají 19mm a E!E mívají tak 23mm.

Představuju si tak max 32mm silniční bezduše.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

27.5.24 09:13

LM: Vozím na 25 mm ráfku 40 mm pneu a úplně ideální to není, ráfek je moc vystaven nástrahám terénu. Když jsem poprvé dal tyhle široké ráfky (namísto původních 22 mm), tak jsem byl až zděšen, jaká to je v kamenitém terénu zvonkohra, nečekal jsem takový rozdíl. Ale jezdi se na tom samozřejmě dá, ne že ne :)

Reagovat
LM
LM

27.5.24 08:08

Lister: těch 25 mm myslíš vnitřek ráfku?

Co jsem teď projížděl testovací gravely, tak všechny měli ráfky 23 mm vnitřek a 40 mm pláště…

Reagovat
Lister
Lister

27.5.24 07:17

25mm je aktuálně běžná šířka silničního ráfku, na to dáš bez potíží 28–30mm gumy. Pokud je to hookles tak raději těch 30mm.

Reagovat
Atilla
Atilla

27.5.24 06:50

Revolt je super stroj. Opravdu pohodlný oproti ALU co jsem jezdil. Kámoš to má na elektrice a tom mu teda závidím.

Reagovat
Tomalda
Tomalda

27.5.24 00:03

Hele a mě dvoje záplety baví moc, vše vyštelováno k dokonalosti, práce na dvě minutky

Reagovat
LM
LM

26.5.24 23:51

Podle WTB jsou na 25 mm ráfky vhodné až pláště 42 mm a tlustší…

Reagovat
mr.antik
mr.antik

26.5.24 23:10

Omotávky nemusim dvojité, na silničce mám takové nelesklé jakoby pěnové a tlustší. Na tom se dá i hezky bez rukavic.

Když dvoje kola nebudou fungovat tak koupim časem novou silničku a ty záplety na ní dám. Ještě to potestuju, ale nevim jestli se dají na ty 25mm ráfky hodit nějaký silniční gumy, abych to porovnal v rychlosti. Ten starej Fondriest už fakt škoda investovat, budu rád když za to dostanu desítku. Ale na těch 1000km ročně…

Reagovat
Lister
Lister

26.5.24 23:01

Lepší než 2 omotávky jsou gelové vložky.

Silničku si nech. Dvoje zápletky tě nebudou bavit – tohle nikdy dlouhodobě nefunguje.

Až opadne prvotní opojení z nového kola, tam to uvidíš jinak.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

26.5.24 22:30

LM: Přesně na štěrkáča dvě omotávky a pohoda

Reagovat
LM
LM

26.5.24 22:15

Co přes tu tenkou lepivou omotávku namotat ještě jinou omotávku? Pak to bude ještě tlustší a více tlumit :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

26.5.24 22:09

Ano, je to totální základní model. Ale já stejně zatim nevim co chtít, jaké převody atd. Tak mi vlastně tohle přišlo jako dobrý kup a pak se uvidí.

Zatim jediný, co opravdu musí pryč, tak je to široké sedlo a tenká lepivá omotávka.

Reagovat
Vicktorioo
Vicktorioo

26.5.24 21:53

Měl jsem také v hledáčku, ale přišlo mi těžké, i když moc pěkné. Ale stačí vyměnit kliky a kola a usetris min kilo. A chudší budeš jen tak o 25 tis.

Reagovat
miťo
miťo

26.5.24 21:15

Hezkej Revolt! Ať jezdí a dělá radost.

Reagovat

Další galerie z kategorie

D3VL3R 5
DePaX 1
LukeSTD 13
vasek25 4
radimkadim 3
TJK 37