Gravel uprgrade

Přidat foto

Revolt Advanced 2021

Původní gravel Giant Revotl Advanced (na poslední fotce) se dočkal několika reklamací rámu a poslední barevná černo-lékořicová varianta si u mě kroutí již jedenapůl roční službu. Tak jsem mu dopřál nové rychlé podkůvky od Karla v kombinaci s Conti 5000 v šíři 32mm. Spokojenost veliká, ráfky jsou lehké (navážil jsem 1430g v páru) a jdou hnedka do pořádných toček. A oříšek také lahodí mému oušku. :)

Výplety měním podle terénu.

(vloženo 22.5.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Singlespeed
Singlespeed

2.6.24 12:16

mr. antik: Jen pro upřesnění, Kastary R29 na fotkách nemají karbonové ráfky, ale alu.

Reagovat
miťo
miťo

23.5.24 22:00

Pěkná kola! Co bylo špatně s rámem? Rám zezadu u sedlovky? Ten nový je aktuální model?

Reagovat
Wilhelm
Wilhelm

23.5.24 14:37

mr.antik: oboje záplety (silnice vs. gravel) mám podobné kvality a to co píšeš je samozřejmě pravda. Rozdíly v zápletech (těžké vs. lehké) poznám vždycky, hlavně v kopcích. Jinak kola co prohazuju jsou na třmenech brzd v naprosto stejné poloze … nemusel jsem ani ladit podložkami (měl jsem možná trochu štěstí), kamarád co to řeší podobně (dvoje záplety) taky v pohodě

Reagovat
LM
LM

23.5.24 11:36

To mikroštelování právě řeší (mikro)podložky pod kotouč (pokud máš uchycení 6 šrouby) ;-)

Já na to nemusím šahat ani na plečce s rychloupíná­kama, jen jsem si poznačil polohu rychloupínáku z obou stran oproti rámu/vidlici, ať to upnu pokaždé stejně :-)

Reagovat
formica.rufa
formica.rufa

23.5.24 10:58

Kluci, jeste jsem se za svuj zivot nesetkal s tim, ze bych nemusel doseridit brzd.trmen pri prohozeni vypletu, kolikrat i pri prohozeni kolach na stejnem naboji! Nemluvim tu o nejakych markantnich posunech, jen o mikrostelovani :)

Kazety me uplne netrapi, menim i retizky, protoze jedna kazetka je 11–28 a druha 11–36 ;)

Reagovat
LM
LM

23.5.24 10:34

Kouká na svoje 2135 g gravel kola s WTB ST i23 MTB ráfkama – no alespoň jsou odolné :-D (koupená zalevno na bazaru)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

23.5.24 10:20

wilhelm: a jaké záplety máš na mysli? Tady jsou totiž dvě věci – ty PX2 jsou fakt těžká základní kola 1900g za pár tisíc vs karobny za 25tisíc… tam musí být rozdíl vždycky.

Reagovat
Wilhelm
Wilhelm

23.5.24 09:18

Taky mám na gravelu dvoje záplety (28 silnice vs. 44 gravel (Thundera)) a při výměně seřizuju pouze asi půlotáčky na přehazovačce. Výměna kol je pak chvíle. A co je nejvíc průšvih je, že nemám moc pocit, že by gravel záplety jely o poznání pomaleji (až když chci držet průměry víc nad 30 tak je to znát, na to ale zase nejezdím tak často hezké silnice) I tak pokukuju po čisté silnici, jen ji upřímně vůbec nepotřebuju a nevyužiju :)

Reagovat
LM
LM

23.5.24 08:59

FreeBoy: kazeta se dá mezi zápletama občas prohodit ;-)

A kdyby měl uchycení kotoučů na 6 děr, tak to může vyřešit podložkama pod kotouč a na třmeny nemusí šahat.

I ta kazeta by mohla jít vyřešit podložkou ať pak nešaháš na řazení.

Reagovat
FreeBoy
FreeBoy

23.5.24 07:33

formica.rufa – doseřídit přehazovačku a třmeny ano, ale pokud nesjíždíš kazetu na obou zápletech stejně, tak to nebude ideální,ne?

Reagovat
vt
vt

22.5.24 23:18

Cos reklamoval? Praskliny u sedlovky?

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

22.5.24 22:40

Jo už jsem si to přečetl celé, sorry :D

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

22.5.24 22:38

To nechápu. Na tý poslední fotce je fakt parádní kolo (lak i ten růžovo modrý polep) a je předělané zpět do nějaké giantovské sériovky? :O

Reagovat
formica.rufa
formica.rufa

22.5.24 22:29

Nene, nepřehazuju. Výplety mám komplet. Doseřídit třmeny a hazku je otázka minutky :)

Reagovat
FreeBoy
FreeBoy

22.5.24 22:18

A to přehazuješ i kazetu? A doseřizuješ přehazovačku?

Jinak taky jsem na gravelu spokojen s koly od Karla.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

22.5.24 22:07

To by šlo, tak ať to frčí! ;-)

Reagovat
formica.rufa
formica.rufa

22.5.24 21:37

Vesměs jsem měnil, kvůli změně zaměstnání. Nejvýhodnější cesta do práce je prostě po asfaltu :-D

Vysoké ráfky s mojí hmotností jsem v hledáčku ani neměl :) Mám s nimi zkušenost a není to pro mě…

Reagovat
mr.antik
mr.antik

22.5.24 21:16

no já bych řekl že znát bude spíš ta tuhost… stoupneš ze sedla, šlápneš do pedálu a ono to prostě jede. To ti dá adrenalin a pak se vezeš. Ploché dráty přidají něco na aerodynamice ve větší rychlosti

Reagovat
Lister
Lister

22.5.24 21:13

Taky jsme si prošel touhle fázi, ale měnit celé kolo podle terénu je mnohem lepší a nejvyšší level je měnit podle počasí.

Lehká kola jsou fajn, ve výsledku je to ale hlavně placebo, protože jestli na tom nejezdíš městská kritéria, tak to nevyužiješ a aerodynamiku takhle nízká kola taky moc neovlivní.

A hmotnost dokonce se v celkové hmotnosti soustavy průměrného bajforisty schová úplně.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

22.5.24 21:07

díky té výšece ty kastary vypadají nepohodlně i na fotce :-D

Reagovat
formica.rufa
formica.rufa

22.5.24 21:00

Zkoušel jsem jen Conti 5000 na obou ráfcích a musím říct, že na PX2 je to jakoby tě někdo držel za sedlo :)

Nutno ale říct, že PX2 byly o velký kus pohodlnější i na stejném plášti, ta šířka ráfku se nezapře.

V terénu proti PX2 neřeknu špatného slova!:)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

22.5.24 20:55

no to je mi jasné dle čísel, ale spíš pocit – předpokládám hlavně na hladké silnici

Reagovat
formica.rufa
formica.rufa

22.5.24 20:51

Řekl bych, že tak půlkilový :))

Reagovat
mr.antik
mr.antik

22.5.24 20:49

Tam byly původně ty PX2 kola? Jaký to je skok při stejném obutí?

Reagovat

Další galerie z kategorie

káňa 5
cyborg 1
DaD 20
hovado_cz 5
DaD 46
petryk 8