Po dlouhé době přidávám další své kolo. Model F20 předchůdce trekingových kol. Hodně jsem chtěl něco s čím by se dalo jezdit i do kopců. Koupeno jako pozůstalost po prvním majiteli, v původním stavu takže mi ani nevadilo že to je fakt dost patina. Zajímavý je že třeba brzdy byli použitý Eska a dokonce i štítky na řadící páčce a přesmykači. Jen jsem nechal nově přeplést kola. Musel jsem rozplést 14 výpletů než jsem našel ucházející ráfky.
Vím že vzadu byl jen odrazák ale nedalo mi to a použil jsem takový malý přídavný světýlko. Netuším jak sedí dobově, sundal jsem ho kdysi z kola z roku 1958 a prostě mi to přišlo jako dobrý nápad použít ho právě tady u Turista. Obě světla samozřejmě svítí.
(vloženo 19.5.24)
| Značka | Favorit |
| Model | model F20 |
| Modelový rok | 1961 |
| Velikost | 58cm |
| Rám | ocel |
| Vidlice | ocel |
| Hlavové složení | Favorit |
| Kliky | Favorit horské |
| Středové složení | Eska |
| Přesmykač | Favorit pákový |
| Měnič | Favorit řetízkový |
| Řazení | Favorit (štítek Eska) |
| Převodník | 46/32 |
| Kazeta | 15-24 |
| Řetěz | Favorit Super |
| Náboj přední | Eska |
| Náboj zadní | Eska |
| Brzda přední | Eska |
| Brzda zadní | Eska |
| Brzdové páky | Eska |
| Ráfek přední | Favorit pláštový |
| Ráfek zadní | Favorit pláštový |
| Dráty | pozink 1,8 mm |
| Pedály | Favorit ostny |
| Řídítka | vlaštovky |
| Představec | Favorit ocelový |
| Sedlovka | Favorit |
| Sedlo | Favorit 53 |
| Pláště | Barum 32-622 |
No, jestli dobový gravel, to asi úplně ne. Byli v té době i cyklokrosový Favority
To je mazel, jen prosim vyhod ten talir, co brani vlitnout prehazce do vypletu ????, ten tam opravdu nepatri.
Moc pěkný kousek, 5*. @Lišák řídítka jsou pochopitelně moderní alt bars. To kolo je vlastně to k čemu správný hipster ve flanelu směřuje. :o)
Ty řidítka, ty řidítka, ten přesmyk, ta pumpička, ty převodníky..... vše super parádní. Krásné kolo!
Navíc vlastní elektrárna. Vše už bylo dávno vymyšleno.