přechod z rychloupínáků, ráfkových brzd a káblového řazení je hodně velký skok dopředu.
(vloženo 10.5.24)
| Značka | Radon |
| Model | Vaillant 9.0 |
| Modelový rok | 2024 |
| Velikost | L |
| Hmotnost | 8,1 |
| Rám | karbon |
| Vidlice | karbon |
| Hlavové složení | fsa |
| Kliky | ultegra 52x36 , 175mm, 2x12 |
| Středové složení | pressfit |
| Přesmykač | ultegra di2 |
| Měnič | ultegra di2 |
| Řazení | ultegra di2 |
| Kazeta | ultegra 11x34 |
| Řetěz | ultegra |
| Náboj přední | fulcrum |
| Náboj zadní | fulcrum |
| Brzda přední | ultegra |
| Brzda zadní | ultegra |
| Brzdové páky | ultegra |
| Ráfek přední | fulcrum |
| Ráfek zadní | fulcrum |
| Pedály | ultegra |
| Řídítka | karbon |
| Sedlovka | karbon |
| Sedlo | selle italia |
| Pláště | Conti gp 5000 28mm |
12.5.24 06:28
Další fotograf… to už je dneska třetí… lidi snažte se trochu. Jste nikdy neviděli fotky z mtbs třeba????
NO tak to jo. To dostaneš dolů 0,5 kg jak nic, ale ty lóve :-D
ahoj, aero rámy jsou obecně na silničkách trochu těžší než např. endurance rámy nebo full race rámy. Jinak kolu přibírají kila zejména kola fulcrumy které mají 1800 g. Dá se dostat s kolem někde na 7,5 kg, ale to budu řešit až příští sezonu právě výměnou kol. Dík
10.5.24 20:34
Na čem to ztrácí váhu, když na 8kg lze postavit solidní gravel s mnohem těžními plášti a ty tam máš skoro samý karbon?