Gravel... kolo na vse

Přidat foto

prevody 46*10-44 plaste Tufo Speedero 40mm 2.5bar

Stale me neprestava udivovat jak rychle se na tom da jet. A bonusem je pohodli a jistotejsi ovladani ve sjezdech. Wattove muzu porovnat s klukama kteri jedou na silnici. Vysledkem je podobný výkon ve stoupanich se stejne tezkym jezdcem jedoucim na silnicce.

Vaha kola 8.05kg

(vloženo 22.4.24)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
vitan
vitan

24.4.24 14:05

@Reyinstashot Pozdravuj Toma Satkeho:)

Reagovat
Rubi
Rubi

24.4.24 12:07

@cyklista86: na podobné stoupání v beskydech pod LH jezdím po šotolině na 46* 11–36, ale úplně příjemné to není…

Reagovat
LM
LM

24.4.24 10:51

jo, ale když pak náhodou někde najdeš kousek pěknýho hladkýho asfaltu, tak tam širší gravel pláště s nižším tlakem odvalují hůř než třeba 28 mm hladké pláště se silničním tlakem :-)

Reagovat
grafik
grafik

24.4.24 10:24

Moje pocity z gravelu jsou podobné jako cyklista86, jen trochu jinými slovy: gravel je doslova přilepený k podložce na hrubším asfaltu a parádně odvaluje. Samozřejmě hraje volba pláště/tlaku, ale pořád platí předchozí věta : )

Reagovat
cyklista86
cyklista86

23.4.24 16:59

Le Corbusier po peknem asfaltu pojede vzdycky lepe 25mm plast nez 40.. Ale cim vic je ta cesta rozbita. Tim vic efektivnejsi jsou sirsi plaste s nizsim tlakem..

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

23.4.24 16:47

Nevím jak Tufo speedero 40, ale já teď koketuji s gravelem na bezduších Panaracer Gravelking 38 a myslím že to proti silničním kolům jede hůř. Ne o moc ale hůř. Mimo jiné třeba ve sjezdu Křtiny-Adamov. Objednal jsem jiné š.32.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

23.4.24 12:47

Adu pokud jdeš na kolo treba na 2 hodky. Tak jediná možnost pro Olomoucký na kopce je směr Jivova. Všechno ostatní je daleko. Ideální to mají lidi ze Šternberka. Ti můžou stoupat hned nahoru směr Rýmařov nebo Beroun a nebo si můžou dát rovinu směr Uničov, Olomouc..

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

23.4.24 09:25

Jasně, že je to vždy o nohou, ty mé stále slábnou a slábnou! Náhodou Olmik je dost dobře strategicky umístěn, dá se celkem rychle dostat do kopců = Jeseníky, Hostýnky. Drahany! ;-)

Reagovat
Reyinstashot
Reyinstashot

23.4.24 09:07

bipe
bipe

23.4.24 06:58

Moc pěkné!!! A zase taková rovina to úplně není. :-D Z Dolan na Jívovou, z bystřického údolí na Jívovou, ty hnusný kostky k bazilice ze Samotíšek, brrr. :-D

Všude se dá najít :-)

Reagovat
cyklista86
cyklista86

23.4.24 06:21

Reyinstashot sleduju xx profiku world tour a vseci perou minimalne 50g na hodinu spis 60 a vic i v treningu. Mozna to je tim, ze trenujou 3–4 a vice hodin denne a jinak by to neuregenerovali? Jak mas rozvrzeny ty ten trening? Slapes na kole denne?

Reagovat
Reyinstashot
Reyinstashot

22.4.24 22:51

V zavode peru cukry pod parou. Ale v tréninku je to jinak. Tam se nejde takova rezanka. Kdyz jedu intervaly, tak vse s odpocinkem mezi a cukr doplnuji s rozumem.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

22.4.24 22:23

Reyinstashot to tady prosimte nerikej. Ja tu vsude tvrdim, ze dnes zavodaci tam perou cukr pod parou a ty tu napises ze si das jednu tycinku za hodinu a pul. :D Mozna kdyby jsi jedl vic, tak ted jezdis profi zavody? :)

Reagovat
Reyinstashot
Reyinstashot

22.4.24 21:28

Diky kluci, ano je to tu samá rovina.. Kolik cukru peru cca po 1h:30 jedna tycka. Beru to pocitove, ale jim casteji nez ostatni.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

22.4.24 20:59

Kolo bomba. Převody budou vždy o jezdci. Výjezd ze samotišek (poutní cesta myslím) vylámu s převodem 1:1, ale na bajku s nejlehčí převodem 30–51 je to pohodlnější.

Reagovat
grafik
grafik

22.4.24 20:42

Adu: však tady u Olmika je to samá rovina : )

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

22.4.24 19:23

Krasavec, to by mi do stáje mohlo, jen ten převodník je na gravela celkem přísnej bych řekl a nejtěžší převod máš stejnej jak já na silnici ;-)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

22.4.24 18:30

Časem na to příjde každej. :-DDD Máš to pěkný.

Reagovat
Micey
Micey

22.4.24 15:41

Jinak super gravel raketa, paráda.

Reagovat
Micey
Micey

22.4.24 15:41

@peslezedirou to se ti nežvejká? Já jsem teda momentálně celkem tlustej, ale jak dám ty Thundera 40 pod 2,5, v každý trochu normálně projetý zatáčce na asfaltu to plave, až se bojim že to svlíknu..

Reagovat
Atilla
Atilla

22.4.24 15:41

To spíš bude o nohách:) Mě to na stejným obutí moc nejede.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

22.4.24 15:32

Reyinstashot se pohybujes mezi zavodakama. Kolik tam perete cukru v treningu? :)

Reagovat
McBlacky
McBlacky

22.4.24 15:22

s tvejma nohama by jelo cokoli :)

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

22.4.24 15:17

@Rey a promiň za plevelení, máš super kolo…

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

22.4.24 15:14

JJ taky 40mm, kdybych tušil, jaké možnosti má nové kol, tak bych šel hned do 44mm. Teď zkouším tlaky, tak abych věděl kam až mě to pustí.

Reagovat
Eseker
Eseker

22.4.24 13:36

tak 8 kg gravel, tam už je ten rozdíl oproti silnici fakt už jen v obutí…máš to pěkný

Reagovat
TK75
TK75

22.4.24 12:57

Peslezedirou a ty máš taky jen 40 pneu?

Reagovat
Reyinstashot
Reyinstashot

22.4.24 12:49

Tlak je v pohode, nekde mezi 2–3bary spise po silnici.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

22.4.24 12:46

Není ten tlak už moc? To není hate, jen mě to zajímá, vozím Thundera a tlaky 1.8/2.0 a přijde mi to i tak docela nabombený…

Reagovat
cyklista86
cyklista86

22.4.24 12:31

Takže furt na pohodu hm. :))

Reagovat
Reyinstashot
Reyinstashot

22.4.24 12:29

Ano, ale uz musit jet min 300W+ pri kadenci 55 :D

Reagovat
cyklista86
cyklista86

22.4.24 12:23

Vyjedes s temahle prevodama i na Kopeček ze Samotisek po tech kostkách? :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

bedis 1
DaD 12
enjoy 10
hovado_cz 15
alinceb 8
formica.rufa 23