Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

5.4.24 21:17

Číňan už integrovanou vidlici dělá https://www.pandapodium.cc/…grated-fork/

Reagovat
Lukster
Lukster

11.3.24 14:52

By mě zajímalo, zda-li třeba půjde koupit jen přední vidlice s hlávkem a tudíž tahat bovdeny vnitřkem i u předchozího modelu bez rizika vrtání sloupku vidlice :D

Reagovat
jecnak
jecnak

8.3.24 10:41

Pěkný klasický design. Neurazí a za pár let bude pořád působit normálně, ale bohužel ani vyloveně nezaujmě.

Reagovat
USPS
USPS

8.3.24 10:24

Cenovka za jakýsi GIANT úplně mimo…

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

7.3.24 22:22

TCR, jako vždy, cajk.

Reagovat
Honzis
Honzis

7.3.24 12:13

sice určitě nejsem ten, co si to koupí (a zůstane u 22let starýho hliníku) , ale za mě dobrý – malej sloping, žádné extra placaté aero-roury či jiné patvary, relativně „jednoduché“ kolo. Hmotnost rámu dost nízko, už se zase dostáváme do doby 15let zpátky když se gramařilo? :-)

Reagovat
miťo
miťo

7.3.24 11:47

becis, viz foto

nomecz: zajímavé, u mne šla zase váha nahoru :D

Reagovat
blackjohn
blackjohn

7.3.24 10:55

@becis: sedlové vzpěry se nespojují do monostaye, ale pokračují samostatně až k sedlové trubce, do které se upínají z boku.

75g asi zásadních není, ale když je to přes 10% hmotnosti, tak už je to fajn ne? :)

Reagovat
nomecz
nomecz

7.3.24 10:52

@becis to je u top modelu, u toho bez integrovane sedlovky by to melo byt vic

Reagovat
becis
becis

7.3.24 10:46

@mito koukám tu doma na pritelkyne model 2022 a at koukam jak koukam, tak tam zadny rozdil v zadni stavbe nevidim. Poradis mi co tim konkretne myslis?

Reagovat
becis
becis

7.3.24 10:42

@nomecz to „zásadně“ je 75g :)

Reagovat
nomecz
nomecz

7.3.24 10:41

@mito udajne sla docela zasadne dolu vaha ramu oproti aktualnimu modelu

Reagovat
miťo
miťo

7.3.24 10:09

becis: změna je i v zadní vidlici, monostay už nefrčí, teď má tenké kulaté vzpěry až nahoru do rámového trojúhelníku. Z fotek mi připadala spodní rámová trubka nějak víc kulatá.

Zatím nevidím důvod nahrazovat své TCR Advanced 2 2016 :-)

Reagovat
becis
becis

7.3.24 09:09

Myslím si že s příchodem Van Rysel s těma cenama budou must jít dolů. Přeci jen se teď značně vyplatí si koupit top model Van Ryselu k tomu třeba Sworks rám, všechno si přeskládat a pořád je to o dost levnější než kupovat Sworks + ještě zbyde rám.

Reagovat
mart910
mart910

7.3.24 00:37

Pekne to maji ale ceny uz nemaji tak zajimave jako driv :P

Reagovat
grafik
grafik

6.3.24 21:53

Paráda.

Reagovat
nomecz
nomecz

6.3.24 21:39

Hmm hezke to je ale uz i Giant preskocil v cenovce 3kila … jinak treba model na 12sp ultegre zdrazil za posledni 2 roky o 40 tis na 160+ … sem zvedavej jak dlouho to jeste budou sponovat nez to padne na hubu

Reagovat
DaD
DaD

6.3.24 18:41

Verze SL má vždy integrovanou sedlovku. Verze Pro a nižší už mají klasickou. A ano, je to parádní! Takové decentní a subtilní.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

6.3.24 15:04

Modrej se mi též líbí, konečně tam není to podivné vedení kabeláže do středu spodní rámovky, i když u „bezdrát“ elektriky to už zas tolik nevadí, to je fakt! ;-)

Reagovat
roud
roud

6.3.24 15:01

V té modré je fakt parádní :)

Reagovat
becis
becis

6.3.24 14:58

Takže je to vlastně stejné jako starý model, akorát tmu udělali vnitřní vedení? :D

Reagovat
iceduck
iceduck

6.3.24 14:54

Je to moc hezke – jen tu integrovanou sedlovku si mohli odpustit. Vim ze ji maji i na soucasnem modelu, ale v realnem zivote je to opruz.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

6.3.24 14:41

V jiný barvě a jinými koly to bude pěkný

Reagovat

Další galerie z kategorie

bmx20 0
bmx20 0
bmx20 3
bmx20 4
hawrda 20
strasny_jester 3