Ghostik

Přidat foto

Ještě na sezónu pořídit nové převodníky (na zimu na trenažér ještě dobré) a bude připraven závodit.

Když jsem je byl vyzvednout a koukal jsem na zpracování s jedinou dírou na ventilek

První fotka na nových kolech, byl to boj s těmi continentaly

V den pořízení, obuto na GP5000 TdF edice. Komínek na řídítkách zůstal asi 7 tisíc, než jsem ho seřízl.

Kola: EIE SRG45TC28 + ARG50TC28, kupováno přes tomaschek, grooved graphne brzdná dráha (lepší brzdné vlastnosti hlavně v mokru), Butterfly úprava kol, šířka kol 21/28 mm vnitřní/vnější. Zároveň jsou v provedení tubeless bez interních děr v ráfku a niple jsou tam přes díru na ventilek.

Držák na Garmin: Close the Gab HideMyBell Raceday SL + zvoneček

Historie:

Kupoval jsem ho začátkem červa 2022 (karbon kola, karbon kokpit, Di2). Nedalo mi to, po vstupu do závodního amatérského týmu jsem dlouho neotálel a první upgrade přišel v podobě oboustranného wattmetru v pedálech Favero Assioma Duo (najeto v té době 4tis km). V prosinci výměna sedátka za celokarbonové s polstrováním z číny (350g → 107g, najeto 7,7tis km). Následně nová karbonová kola EIE 45/50 mm (1670g → 1411g + bezduš). Teď jsem na 7,35 kg (včetně pedálů, vel. 58) z původních 7,8 kg bez pedálů.

Najeto od 8.6.2022 cca 12 482 km dle Stravy (22.4.2023).

Je to lehoučká vrchařská raketa :D

(vloženo 8.12.22)

OndR111k OndR111k
Ohodnoť bajk: (4.6  / 23 hlasujících)
Značka Ghost Nivolet LC 3
Model Nivolet LC 3
Modelový rok 2017
Velikost 58
Hmotnost 7,35 kg
Rám NIVOLET 28 Lightweight Carbon LC
Vidlice CG Race Carbon Fork
Hlavové složení FSA
Kliky Ultegra R8000 (175 mm)
Středové složení SM-BB92-41 Press Fit
Přesmykač Ultegra 6800 Di2
Řazení Ultegra 6800 Di2 (11sp)
Převodník Ultegra R8000 52-36
Kazeta Ultegra 11-28 (11sp)
Řetěz CN-HG701
Náboj přední Novatec AS61CB
Náboj zadní Novatec FS62CB
Brzda přední Ultegra R8000
Brzda zadní Ultegra R8000
Brzdové páky Ultegra 6800 Di2
Ráfek přední EIE - SRG45TC28 (Karbon, 45 mm, 608 g)
Ráfek zadní EIE - ARG50TC28 (Karbon, 50 mm, asymetrický, 803 g)
Dráty Sapim CX-Ray
Pedály Favero Assioma Duo
Řídítka Karbon kokpit
Představec Karbon kokpit
Sedlovka Karbon s Di2
Sedlo Mixed 7D (107g)
Pláště Continental GrandPrix 5000 S TR (25 mm)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kupko
Kupko

1.1.23 21:07

Pekne to mas, take jezdim ducha :-)

Reagovat
OndR111k
OndR111k

14.12.22 20:39

@koko0925 ten horní typ, kde je v prostoru pláště pouze jedna díra na ventilek.

Klasika, kde je potřeba bezdušová páska na zalepení děr pro niple je dole.

Reagovat
OndR111k
OndR111k

14.12.22 20:39

@koko0925 ten horní typ, kde je v prostoru pláště pouze jedna díra na ventilek.

Klasika, kde je potřeba bezdušová páska na zalepení děr pro niple je dole.

Reagovat
koko0925
koko0925

13.12.22 14:18

Jak je to prosím s těma niplema, to jsem nepochopil? Jinak kolo pěkný, ale ten nájezd ještě lepší :-)

Reagovat
tomaschek
tomaschek

10.12.22 15:58

Paráda, to Butterfly ke kolu ohromně sedne ;-)

Reagovat
OndR111k
OndR111k

9.12.22 23:28

@roud děkuji. Dokonce jsou rovnou v tubeless verzi bez potřeby pásky. Niple jsou tam interně přes díru na ventilek, takže o starost méně.

Reagovat
OndR111k
OndR111k

9.12.22 23:12

@BikerM jsou –17° chtělo si to chvilku zvyknout, když jsem přešel z Van Rysel 105 EDR, kde ta geometrie byla taková na dlouhé klidné vyjížďky.

Jinak držák je Close the Gab HideMyBell Raceday SL se zvonečkem. Původně tam bylo jen tenké lízátko z číny, ale po 3 vyjížďkách (místy kostky) jsem chytal garmina jak letěl dolů. Tak jsem to potřeboval něčím nahradit, a pěkně jsem si to zaplatil. Kupoval jsem to asi za 1200 ????

Reagovat
BikerM
BikerM

9.12.22 20:26

Nedas sem fotku i tech riditek z vrchu prosim? By me zajimalo jak vypadaji z pozice jezdce.

Reagovat
roud
roud

9.12.22 20:19

Kola jsou boží :)

Reagovat
OndR111k
OndR111k

9.12.22 20:18

Jinak samozřejmě děkuji a jsem rád, že se líbí nejenom mě :D

@polo @Aduldinho

Reagovat
OndR111k
OndR111k

9.12.22 20:05

Kola dorazila teprve včera a než jsem se k tomu dostal byl večer, tak to nemělo cenu moc dokumentovat. Nejvíce jsem bojoval s nasazením plášťů a následného úniku vzduchu pod okroužkem ventilku na předním kole. Zadní kolo bylo v pohodě, protože je to asymetrický ráfek, tak díra na ventilek je trošku mimo osu s výstupkem, který dělá ideální plochu pro okroužek (těsnění). Ale u toho předního jsem bojoval s parabolickým zakřivením, kdy se nechtěl v jednom místě kroužek chytit.

Jinak jsem přidal pár fotek z dnešního krátkého focení a doplnil do popisu historii ke kolu.

Reagovat
polo
polo

9.12.22 10:41

Pěkná stavba, zasloužilo by to víc fotek. Je vidět, že jsi každou součástku volil promyšleně. A váha moc pěkná.

Taky mě to napadlo, že je to bohužel poslední silnička od Ghostu. Sám jsem jezdil Race Lectora, předchůdce tohoto typu. Podobně Focus už tedˇ dělá jen jednu silničku. :-(

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

9.12.22 08:36

Paráda, to ještě Ghost dělal silničky, za pět! ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

pitos 3
CharlieZlin 10
KULIHRÁŠEK 5
Čuli 7
Kejdik70 6
kolobezec 3