Po připomínkách a vlastní zkušenosti vyměněn zadní záplet za černý na průmyslových ložiscích a vyměněný kompletní pohon místo silniční sady která nebyla úplně OK s MTB rámem je tam teď 9s Deore a vepředu 32 převodník.
Do budoucna možná ještě vyměním brzdové třmeny za semi hydraulické.
(vloženo 29.10.22)
| Značka | Merida |
| Model | Matts Miami |
| Modelový rok | 2010 |
| Velikost | 20" |
| Hmotnost | 10,7 |
| Rám | Al |
| Vidlice | Pevná karbon |
| Kliky | Deore |
| Středové složení | Holowtech |
| Měnič | Shimano Deore |
| Řazení | Shimano Tiagra 9s |
| Převodník | 38 NW |
| Kazeta | 9s 11-36 |
| Řetěz | Silniční 9s Shimano |
| Náboj přední | Shimano |
| Náboj zadní | WTB |
| Brzda přední | Xtech semihydr. |
| Brzda zadní | Xtech semihydr |
| Brzdové páky | Dualy Tiagra |
| Řídítka | Zoom 420mm |
| Představec | 60mm |
| Sedlo | Prologo |
29.10.22 21:21
Chápu, tenhle rám má naštěstí jen 605mm efektivní délku. Meridu jsem jezdil a krátká geometrie mi seděla. Dnešní kola jsou dlouhé jak autobus.
29" je náhrada za zdvih vidle a krátký představec kompenzuje delší rám
Dobrý praso pes. 29 předním kolem nahrazuješ výšku vidlice, nebo tím zvedáš posed?