Po připomínkách a vlastní zkušenosti vyměněn zadní záplet za černý na průmyslových ložiscích a vyměněný kompletní pohon místo silniční sady která nebyla úplně OK s MTB rámem je tam teď 9s Deore a vepředu 32 převodník.
Do budoucna možná ještě vyměním brzdové třmeny za semi hydraulické.
(vloženo 29.10.22)
| Značka | Merida | 
| Model | Matts Miami | 
| Modelový rok | 2010 | 
| Velikost | 20" | 
| Hmotnost | 10,7 | 
| Rám | Al | 
| Vidlice | Pevná karbon | 
| Kliky | Deore | 
| Středové složení | Holowtech | 
| Měnič | Shimano Deore | 
| Řazení | Shimano Tiagra 9s | 
| Převodník | 38 NW | 
| Kazeta | 9s 11-36 | 
| Řetěz | Silniční 9s Shimano | 
| Náboj přední | Shimano | 
| Náboj zadní | WTB | 
| Brzda přední | Xtech semihydr. | 
| Brzda zadní | Xtech semihydr | 
| Brzdové páky | Dualy Tiagra | 
| Řídítka | Zoom 420mm | 
| Představec | 60mm | 
| Sedlo | Prologo | 
29.10.22 21:21
Chápu, tenhle rám má naštěstí jen 605mm efektivní délku. Meridu jsem jezdil a krátká geometrie mi seděla. Dnešní kola jsou dlouhé jak autobus.
29" je náhrada za zdvih vidle a krátký představec kompenzuje delší rám
Dobrý praso pes. 29 předním kolem nahrazuješ výšku vidlice, nebo tím zvedáš posed?