1x11 GRX 42z a 11-34z

Přidat foto

Ahoj, je zde někdo kdo jezdí tuto kombinaci 1×11 42z a kazeta 11–34z? Nebo jsem jediný divný člověk :D Přijde mi, že nejlehčí převod bezpečně stačí a celkem se bojím toho velkého odstupňování kazety 11–42z… Provozujete taky nějaké nestandardní kombinace?

(vloženo 2.10.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
antuch
antuch

4.10.22 17:33

No, 36 me taky napadlo… Ale zkusim nejdriv tu 38…uz se 40 jsem toho vyjel dost… Ale nesnasim, kdyz do kopce jedu na silu…

Kdyby nekdo chtel zkusit, tak z Alika za 400, jen mozna bude potreba nejaka ta podlozka: CZK 197.65 34%OFF | Deckas 110s 110/4 BCD Chainring Road Bike Narrow Wide chainwheel 36T-58T for shimano R7000 R8000 R9100 R9000 4700 58­00 Crankset

https://a.aliexpress.com/_mq1W3HI

Reagovat
TK75
TK75

4.10.22 13:39

Antuch já už provozuju 36 :⁠-⁠D proti 38 rozdíl nula prd, ale v kopcích se i prd hodí

Reagovat
antuch
antuch

4.10.22 13:37

No vidíš…já tam narval SLX M7000 11–46 a ještě mám objednaný převodník z Alíka 38 zubů. Sem zvyklý šlapat frekvenčně a větší kopce v Kerkonoších:D

Reagovat
matbiker
matbiker

4.10.22 10:32

Na štěrkoletu jezdím standardně převodník 48z a do valašského terénu mám kazetu 11/42 a na ježdění do práce po asfaltu 11/34.

Reagovat
TK75
TK75

4.10.22 10:09

Taky jsem to provozoval..ale je to zbytečný, víc únavný

Reagovat
Libores
Libores

4.10.22 08:11

Jednu zimu jsem krátce na na gravelu jezdil 42×11–32. Měl jsem ale fakt jen na roviny, jakmile se začaly jezdit kopce tak šla zpět 11–42.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

3.10.22 20:18

Na štěrkáču mám převod 50/34 × 11–32, ale nejezdím žádné extrémní terény a momentálně 28mm pláště, ale přijdou tam na zimu 35mm ;-)

Reagovat
Milan
Milan

2.10.22 22:06

Nestandardni kombinace u mne-MTB 29 full 130mm: 2×11 38–24/11–40. Shimano XT M785/M8000.

Reagovat
orm
orm

2.10.22 21:16

Na treku vozim 40×11–34 (9s) a jde to, ale boli to. Na gravelu mam 40×10–42, jezdim stejne trasy jako na treku a mohu napsat, ze je to za me lepsi :-).

Reagovat
Alojs01
Alojs01

2.10.22 19:19

Zalezi kde, jak a jakym terenem jezdis…

Pri predstave, ze na tomhle prevodu by jel nekdo na bikepacking do Beskyd, se si krouti letka :-)))

Reagovat
šlapatko
šlapatko

2.10.22 13:53

Momentálně vozím na gravelu kliky 28–44 a kazetu 11–34 10s. Vyjedu hodně v terénu a na silnici mi 44–11 stačí. Jezdím sám a původní převodníky 34–50 mi nechybí. Ty bych jezdil jen se silničními plášti.

Reagovat
Bocka
Bocka

2.10.22 12:51

Díky za komentáře, jojo blatník nesedí jak by měl, jen jsem ho zkoušel, jestli vůbec ty gumové uchycení budou držet. Je potřeba zkrátit zadní tyčky uchycení a bude sedět jak by měl :)

@Hnoj: Sem půjdou v budoucnu ty karbony co jsme se bavili :)

Reagovat
depresy
depresy

2.10.22 12:39

Ten blaťas je taky celkem nestandardní estetik kombinace :)

Reagovat
Honzis
Honzis

2.10.22 12:28

Já třeba jezdil 42 a vzadu 11–21z i na Posázaví -)

Reagovat
miťo
miťo

2.10.22 12:28

Zcela nestandardně vozím dvojpřevodník :-)

46/36, na léto dávám 46/33 a vzadu 11–32 s jemným odstupňováním na začátku kazety. Dá se s tím vyjet Říp i solidně zajet silniční segment na Strave.

Ten blatník vypadá vcelku rozevlátě.

Reagovat
Hnoj
Hnoj

2.10.22 12:16

Jéééé, kola ode mě :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

2.10.22 11:55

Velice podobný převodový systém (převodník 40 z a kazeta 11–34z) osazuje Canyon na séroivé cyklokrosky Inflite, takže jediný divný určitě nejsi :-) . Jí svého času vozil převodník 42z a kazetu 11–32 zubů a přejel jsem s touto kombinací celo Cestu Velkých Alp.

Reagovat

Další galerie z kategorie

TJK 14
Čipera 45
Concorde 29
jkcz 65
Atilla 16
Motokuba-OV 9