Značku neznám, zřejmě to ani nevaří sami a nebude to nic extra, ale líbí se mi barevný zpracování a kolo jako celek. Původně sem teda myslel, že ta tmavá část je v British racing green nebo něčem podobným, ale je to zřejmě obyč černá. Škoda, nicméně i tak pěkný.
(vloženo 29.9.22)
Když si odmyslim tu brašničku a asi i košíky, tak bych tam tu růžovou na vodíku (včetně toho, že je to právě tohle vodítko) a představci bral i pro chlapa jako celkem sympatickou provokaci, která to teda dost oživuje :)
Pánové, já nenapsal, že mě to nějak uráží, já se jen divím, že si do toho nikdo ještě nerejpnul. A co se růžové týká, třeba je to pro holku :-D, tedy pokud je „košér“ to genderově rozlišit.
KUBULA: Co Ceramicspeed, ale ještě růžovej a růžový košíky, jak dětinské!
@KUBULA jj to vodítko se mi též moc nepozdává, nechal bych tam origo Campa :-)
Mě překvapuje, že se tu ještě nikdo neopřel do ceramicspeed. Já bych nahradil bílou stříbrnou a byl bych spokojený.
Berlínská značka, dělají pěkná kola a vaří to na Tajwanu, tuším. Tad odkaz na rozhovor s fitterem, který pro ně „dělá“ geometrie: https://granfondo-cycling.com/…tting-truth/
Tož pěkné, forbec přísnej, ale jinak se mi to líbí a hlavně Campa je Campa :-)
Milanv protoze profi vozi na sebe kratsi ramy, da se dosahnout vic aero posed, plus vaha a ovladani do sjezdu.
Naopak u profesionálů jsou představce 120 mm a delší dost běžné, možná i převažují…
Tohle se mi vlastně vůbec nelíbí, ale co ppstoval TK75 je pecka.
Neví někdo, co je to za řidítka? V současnosti sehnat řidítka s kompletním obloukem je trochu problém.
Jo takhle, už to vidím, jasný. K té prestižnosti myslím, že to jde pomalu nahoru. :) Něco je vařený v Itálii zbytek Taiwan, je na výběr :)
DejvO: To nebylo myšleno směrem ke kvalitě. Spíš k nějaký historii a prestižnosti značky. Kvality bych se nebál a hlavně se mi ty jejich kola fakt líbí.
Rovnou takhle od stolu nebude to nic extra, tak jo. :) Rámy mají pěkný, negativa na kvalitu jsem nikde nezaznamenal, ale sami nevaří, to jo. Krátký ty rámy zas tak nejsou, týpkovi to asi vyhovuje ne.
29.9.22 18:00
K tym extra dlhym predstavcom Andrej Kašeckin vozil myslim az 170 mm predstavec co mu specialne robilo Deda
vrazdit: Jo. Oni tam teda ty nápisy opticky pasujou, nicméně nahradit aspoň ten na sedlovce třeba za název modelu by bylo asi šťastnější.
Singlespeed:a co když je ten extra dlouhej představec nutností pro dosažení jízdních vlastností?A né ta blbost co si napsal.
Standerty jsem zaregistroval a mají docela pěkné oceláky a dělají i titanový gravel… toto vypadá s tím dlouhým představcem jako hodně závodní náčiní :) jinak to trošku přehánějí s množstvím nápisů Standert viditelným při jednom jediném bočním pohledu na rám…
Me se ta kola docela libi, jinak ideal na silnici kolem 110 mm a 40 cm takovy pekny kompromis.
29.9.22 16:24
Tak i na současných kolech u profíků neni forbec 12–14 cm nic výjimečnýho. Tak třeba je to nějakýho závodníka nebo to prostě chtěli mít jen „hustý“ na to focení.
29.9.22 16:23
Singlespeed: jó to jsem byl teda megaborec :D Rámy byly prostě moc krátký v těch dobách.
Asi to sami nevaří, jinak by určitě customizovali geometrii a zákazník by nemusel příliš krátký rám natahovat extrémně dlouhým představcem. A nebo je zákazník konzervatovní příznivce bajků z devadesátých let. Kdo měl tehdy delší představec a užší řídítka, byl větší borec :-) .