Po několika letech sen splněn… Dojet daleko vedlejšíma cestama a občas kouknout do terénu.. Převody mě překvapily, dají se stim zvládnout silniční švihy a mám dostatek převodu ve stojkach
(vloženo 3.6.22)
Značka | Factor |
Model | LS |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8.05kg |
Rám | Factor LS |
Kliky | Sram Red AXS powermeter 46z |
Středové složení | Ceramicspeed T47A |
Měnič | Sram RED XPLR max. 44 |
Řazení | Sram RED axs |
Převodník | Sram 107bcd 46z |
Kazeta | Sram Force XPLR 10-44z |
Řetěz | Sram RED |
Náboj přední | Black Inc ceramicspeed |
Náboj zadní | Black Inc ceramicspeed |
Brzda přední | Sram RED AXS |
Brzda zadní | Sram RED AXS |
Brzdové páky | Sram RED AXS |
Ráfek přední | Black Inc thirty |
Ráfek zadní | Black Inc thirty |
Dráty | Sapim |
Pedály | SPD Shimano XTR |
Řídítka | BLACKINC 420mm 100mm |
Představec | BLACKINC 420mm 100mm |
Sedlovka | Offset |
Sedlo | Prologo Dimension 143 |
Pláště | Tufo Speedero 40mm |
Velmi parádní! Factor je sen. A Ceramicspeed k tomu!
grafik: Prdlajz neomezený rozpočet. Factor teď rozjel online masírku a influenceři je fasujou.
=)
48/10 by byl naprosto nesmyslný převod, se 40 mm pláštia odpovídá přibližně převodu 56/11 na klasické silničce s 23 mm gumama. Vepředu by stačilo v pohodě 44 zubů (44/10 40mm = 51/11 23 mm).
převod 46/10 s 40mm pneu je těžší než silniční klasika 53/11 ale pokud to takto využiješ proč ně, kolo moc pěkné ať jezdí
@singlespeed Měl jsem to propočitane a jsem rád že jsem zvolil 46z… Zajímavost je řetez vyšel delkově tak tak.. Na 48z už bych sram Red na nejlehčí nenatahl..
Převody tě překvapily jen proto, že jsi slabší v matematice :-) .
Nekompromisní stroj. Za pět. Aby na silnici nestačily převody, když Tvůj nejtěžší převod je těžší než na kompaktu 50/11.
Moc hezká barva a výbava kola.
Krásné kolo a super fotky – five star!
Jen na ty Tufa mám hořké vzpomínky:-(