Já bych se přikláněl na ten cio gravel koncept, to se mi líbí hodně ;-)
A s DaDem také souhlasím, pokud se týče té emotivní řeči o Kleinech obecně i o těch jeho vlastních. :)
Jeden můj kamarád měl kdysi (kromě jiných) Adroita na XTR (právě s těmi ocelovými Syncros klikami) a krom toho i naprostou vzácnost – trekinga Adept (podobnej je na obrázku). Myslím, že dnes taky hodně lituje, že to dal pryč.
Skvělé! I s Mission Control…
Jistě – ty zmíněné Syncros kliky byly naprosto fantastické, ale k Atitude mi přijde skoro nějak čistčí komplet to zmíněné XTR nebo dokonce klidně i tehdejší klasický XT. (My byli tehdy zvyklí, že extra věcma – těma Paulama, Grafton brzdama a tak – se spíš šolíchaly až ty Adroity; Atitude býval spíš komplet na X-téčku).
Pokud se týče plášťů, souhlasím s DaDem. Jinak se pamatuji, že se tenkrát hodně jezdily Ritchey Z Max (vpředu někdy Onza i Porcupine).
Nejvíc navždy!
scret: Tak u Kleinu je lak naprosto legendární a vydrží krásný snad napořád. Právě lak, inovace a technologie zpracování dělá Klein naprostou špičkou a to i po těch desetiletích. Nádherné stroje! Měl jsem tři kousky a já debil to prodal. Dal bych si facku přes celou hubu a to hned třikrát:(
Ntvl, kde se k tomu da prijit? To je novej lak nebo co? Jinak to nechapu, ze ramovka nekolik desitek let stara je v tak krasnym stavu… CMaxy za mne nechat, sednou tam fajnove ;)
nádhera
Za mě jednoznačně postavit to v tomhle stylu: https://www.bike-forum.cz/…-attitude-93
:)
Dej tam tu úžasnou XTR 900 sadu s Pulstary a ty C-Maxy hoď do křoví! Za mě 900 to nejlepší, co kdy na bika kdo vyrobil. Možná bych ještě zkousnul CNC práci od Paula, ale mnohem radši to XTR. Děkuji pěkně pánovi:)
Na zimu to půjde na zeď v dobovém hávu, ale mám jeden šílený nápad, tak doufám, že mne tu neukamenujete! :-) Jo a vím, že C-Maxy mají o dobrých 10 let míň, ale vyloženě mi k tomu sedly! Jinak jsem si na něj chystal trapnou XTR M900 a kola s Pulstar nábami…
Mě *****, Attitude v TOPu! Tak se koukej vytáhnout a pěkně s citem na detail..