Aethos Expert 56 6.865kg

Přidat foto

To by šlo a i ta váha je hodně dobrá. Na to, že má kolo kotouče, samozřejmě..

(vloženo 3.3.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
DaD
DaD

4.3.22 10:23

Ano Tarmac je stejně aero jako Venge. Je tužší oproti Aethosu a nechá si víc naložit. Ve sjezdech je jak lokomotiva na kolejích:)

Jinak toto má 12 představec. Overlap já třeba vůbec neřeším. Již jsem si dávno zvykl na omezené možnosti na silnici v malé rychlosti. Mám už to vžité a ten kdo na silnici jezdí hodně, tak určitě také.

Reagovat
jonti
jonti

4.3.22 08:29

Moc se mi to kolo nelíbí, určitě by 58 s míň vysunutou sedlovkou a kratším představcem vypadala líp. Jak je tam dlouhý představec teď, 13cm? 11 cm by byl taky ok. Ale když se to majiteli líbí a jezdí se mu dobře, proč ne. Mě by nejspíš u tak malého rámu vadil toe overlap a nejspíš i 172,5mm kliky.

DaD: opravdu cítíš rozdíl mezi koly jako Tarmac a Aethos na rovině, když mají stejná kola a stejný posed? Mně případá, že Tarmac bude o něco víc aero, Aethos o něco lehčí, ale moc rozdíl to nebude. Na Aethosu jsem neseděl, ale Tarmac SL6 mi připadal jako ideální univerzální kolo. Aethos mi vzhledově připadá spíš jako Tarmac SL5.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

4.3.22 08:00

Tohle kolo se jim fakt povedlo a víc se mi líbí ta ultgra než dura, ta matná ultgra má větší koule…

Reagovat
DaD
DaD

4.3.22 07:09

esmo: jj, je to dělané do kopců s důrazem na co nejnižší váhu. Tarmac je takový univerzál. I když můj Tarmac je lehčí než toto až se tam dají pedály, košíky a přísluško na comp. Za pedálem pojede lépe Tarmac a v tempařině dostane Aethos na prdel:)

Reagovat
esmo
esmo

3.3.22 21:28

Aethos je teda vrchařský kolo a Tarmac takovej na všechno? Nebo jak si to stojí?

Ten Aethos rám žeru, jednou si to snad splním :D

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

3.3.22 17:20

Když se člověk nad tím zamyslí…sedlová trubka 504 mm+ kliky 175 mm, sedlovka, sedlo ± 250 mm…to je ±929. Já jeden čas vozil až 937mm při 180 cm, takže to prostě jenom zkresluje?

Reagovat
Fazzy
Fazzy

3.3.22 16:26

Ten člověk teda musí bejt solidní ninja, že se k tomu ohne. Jinak klasickej Aethos, škaredý „lakování“, ale ve finále docela hezký kolo :)

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

3.3.22 15:48

Mě tedy to kolo po fitu přijde,..... že já bych potřeboval sedlo špičkou víc dolu.

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

3.3.22 15:23

No a co ten plandavej dres a to hnusný čidlo na vidlici, to je tak mínus 5 Wattů :-)

Reagovat
cyklista86

3.3.22 15:14

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 14:40

Kluci je to opravdu po fitu, ale ta fotka nějak divně zkresluje. V reálu je to kolo naprosto proporčně v pořádku. Navíc 58 už nechtěl. Vysoká hlava. Má něco najeto a ví, co mu sedí.

Jo a ty kliky jsou, podle mého, to nejhezčí na celé sadě. Jo a ještě přesmyk. Šaltr moc nedávám a předchozí verzi Di2 pák je mnohem, mnohem pohlednější. Jinak toto ale funguje špičkově a stávající sadu na Tarmacu budu asi měnit, Kua, to zas vymýšlím kraviny :)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

3.3.22 14:39

Kolo hezký, posed pekelnej :) Na mě moc černý ale svezl bych se.

Prdel je ale, že tu lidi řešej na čem jezdí Tadej ale to, že jezdí víceméně mimo provoz a že dostává na každou etapu polazený “náčiní” to už nikdo neuvádí. Nicméně loni na TDF střídal kola s ráfkovejma a kotoučema takže i tenhle argument je o hovn[cenzura]u.

Reagovat
cyklista86

3.3.22 14:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kubad
kubad

3.3.22 14:33

ups jestli je tohle po fituu tak nevim nevim :( jestli je velikost v pořádku

Reagovat
Alojs01
Alojs01

3.3.22 14:28

Kubad: DaD psal, ze kolo je po fitu, takze by melo byt takto uz na majitele.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

3.3.22 14:26

Cyklista86: profik nejsem, mam 64kg, silnicku mam na rafkovych brzdach. V par sjezdech jsem uz ale z obav o „rozzhaveny“ rafek zastavoval a pod zaminkou kochani a fotky, nechal trochu vystydnout. V prudkem lijaku ty brzdy nebrdzi temer vubec…:-)

Reagovat
gemini
gemini

3.3.22 14:26

Kubad: Hned druhý koment Dada: „Souhlas kožichu. Jejich silnice fakt oceňuji. Jinak tohle je už po fitu a ten drop je tedy docela mazec:)“

Reagovat
TK75
TK75

3.3.22 14:25

Edit:Adu:-)

Reagovat
TK75
TK75

3.3.22 14:24

Asi:Jakej tezkotonazni ocelák?Ocel je lehká..

Reagovat
kubad
kubad

3.3.22 14:19

@Alojs01

kolo není nastavené na majitele – sedlovka je na rysce max vytažení aby se nepoškrábala

Reagovat
cyklista86

3.3.22 14:10

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Alojs01
Alojs01

3.3.22 14:04

Kolo pekny, drop brutalni a nevim, jestli se mi libi ty novy kliky :-).

Reagovat
Alojs01
Alojs01

3.3.22 14:01

Cyklista86: jen dotaz, byl jsi nekdy na silnicce v Alpach ci Pyrenejich?

Jen jestli opravdu vis, jake to je treba ve 20km sjezdu nekolikrat dobrzdovat pred zatackou z 80 na 40 na rafkovych brzdach. :-)

Reagovat
kubad
kubad

3.3.22 13:58

podařené – líbí

Reagovat
Dejv0
Dejv0

3.3.22 13:37

Cyklisto ty jsi kotouče ještě nejel co? Protože díky tomu co píše Cavendish, se kotoučema brzdí o mnoho lépe než špalkem a ani jednou se mi nestalo, že bych kotoučema blokoval, špalkama v krizi xkrát.

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

3.3.22 13:25

26er a ráfkovým brzdám bohužel odzvonilo :) na obojím se dá ale pořád jezdit

Reagovat
cyklista86

3.3.22 13:22

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Cavendish
Cavendish

3.3.22 13:04

Adu: O brzdný výkon tu ale vůbec nejde… I ráfkové brzdy mají vysoký výkon, limitem je vždy přilnavost pláště.

Jde hlavně o modulaci a fakt, že se nemusíš bát přehřívání ráfku a jeho opotřebení ;)

Reagovat
cyklista86

3.3.22 13:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

3.3.22 12:54

Už se perou, už se perou? Já jsem to říkal od začátku, že si ty čumáky rozbijou :-D

TVL a není to jedno, jestli ráfkovky nebo kotouče, za mě kotouče svým brzdným účinkem tu lehkou nadváhu bohatě vynahradí. A vždycky to bylo a bude o nohách! Co měli říkat borci z dob dávno minulých, co jezdili na těžkotonážních ocelácích bez převodu ve vlněném dresu s omotanou pneu kolem těla :-)

Hlavně tohle kolo už má asi majitele a profík to zřejmě nebude, teda doufám :-D

Reagovat
cyklista86

3.3.22 12:49

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
milan.v
milan.v

3.3.22 12:46

Kecá, minulý rok už ale ne… Měl je, tuším, jen jednu nebo dvě etapy… ;o)

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

3.3.22 12:31

On nekecá. 2020 skutečně vyhrál na ráfkovkách.

Reagovat
milan.v
milan.v

3.3.22 12:22

cyklista86: Měl bys přestat šířit bludy, toto kolo určitě nemá ráfkové brzdy…

https://road.cc/…gnolo-285041

Reagovat
jkcz
jkcz

3.3.22 12:17

86: Tour není třeba jarní Giro. Když si vzpomenu na Bernala ve sjezdu do Cortiny…

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

3.3.22 12:15

Nejde přece o rachitické dítě Pogačara, ale když na kolo sedne chlap s 80–100 kily :) Jinak kolo je parádní, moc se mi líbí.

Reagovat
novas752
novas752

3.3.22 12:14

Neřeším kolo na ráfkových nebo kotoučových ale mnohdy zbytečné a kontraproduktivní gramaření obecně. Proti ráfkovým brzdám na silnici osobně nic nemám.

Reagovat
cyklista86

3.3.22 12:06

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
novas752
novas752

3.3.22 11:56

Váha je krásná věc, je to jedno číslo a je to s ní jednoduché.

Bohužel stejně snadno nejde vyčíslit tuhost rámu, flexibilita v jiných směrech a schopnost pohlcovat vibrace. Protože k čemu je o kilo lehčí kolo, když je na něm jezdec vymlácenej v polovině etapy nebo se to pod nim vlní při každym silnějšim šlápnutí a ztratí tak víc energie, než kterou by vynaložil na vytáhnutí toho strašlivého kila navíc na kopec…

Reagovat
vrazdit
vrazdit

3.3.22 11:55

mě to v této celočerné tak nějak neuchvacuje a je to takové nijaké, v této (malé) velikosti to je dost bachraté… poměr velikost rámu/délka představce je dost zvláštní, ale je to asi kolo „profíka“? sedlovka je zřejmě vytažená na doraz jako vždy..

Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 11:54

cyklista86: Ale to co vyjedeš zase musíš sjet dolů a třeba v dešti jezdit Alpské sjezdy na klasikách je fakt žrádlo:( Ještě že vývoj nejde zastavit. Do kopce je největší limit výkonnost, dolů technika a to jak jezdce, tak stroje. Já už bych nechtěl ráfkové ani omylem..

Reagovat
cyklista86

3.3.22 11:34

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

3.3.22 11:29

Absolutni TOP, hlavne designove, zadny kolotoče

Reagovat
Morchella
Morchella

3.3.22 11:17

Samá šedá :-( Připadá mi to jako maketa kola před výrobou. Viz obrázek :-)

Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 11:07

cyklista86: dříve ale neměli kotouče a aero kola. A tohle navíc jede o parník lépe, než kdysi. Kilo sem, kilo tam. Váha je hóódně a zbytečně přeceňovaná veličina a spoustu lidí už to naštěstí chápe.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

3.3.22 10:57

Rám je boží. Kliky a šaltr vzhledově nic moc :(

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

3.3.22 10:57

Ale jo ostudu si majitel neudělá je to pěkný stroj , jen si myslím že rám mohl být o číslo větší…

Reagovat
cyklista86

3.3.22 10:54

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 10:54

Hnusné? Mám na to opačný názor. Design je ale naprosto subjektivní záležitost a plně tvůj názor chápu.

Reagovat
Rubi
Rubi

3.3.22 10:46

akorat je to teda strasne hnusne, coz u speslu nebyvalo :-/

Reagovat
DaD
DaD

3.3.22 10:28

Souhlas kožichu. Jejich silnice fakt oceňuji. Jinak tohle je už po fitu a ten drop je tedy docela mazec:)

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

3.3.22 10:23

Prostě Specialized.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lister 2
Jura4799 15
Tobigun 20
Hnoj 32
ondrawali 5
easyrider 19