Původní lak i stav. Kolo má úžasnou letitou patinu. Nejlépe vidět na vlastní oči. Galusky drží tlak a na kole se dá jezdit.
(vloženo 15.6.14)
| Značka | Favorit |
| Model | F12 |
| Modelový rok | 1963 |
| Velikost | 58 |
| Hmotnost | 11.5kg +- |
| Rám | ocel |
| Vidlice | ocel |
| Hlavové složení | Favorit |
| Kliky | Favorit |
| Středové složení | Favorit |
| Přesmykač | Favorit PWB |
| Měnič | Favorit PWB |
| Řazení | Favorit |
| Převodník | Favorit 51-44 upraveno |
| Kazeta | Velo 13-22 |
| Řetěz | Favorit super |
| Náboj přední | Favorit |
| Náboj zadní | Favorit |
| Brzda přední | Favorit speciál |
| Brzda zadní | Favorit speciál |
| Brzdové páky | Favorit |
| Ráfek přední | Favorit galuskový 27x1 1/4 |
| Ráfek zadní | Favorit galuskový 27x1 1/4 |
| Dráty | 36 |
| Pedály | ČZ |
| Řídítka | Favorit 38cm |
| Představec | Favorit dlouhý |
| Sedlovka | Favorit 25.7 |
| Sedlo | Favorit 53 Stadion |
| Pláště | Barum PWB |
Myslím, že i F12 se časem vyvíjela a později přišlo očko na přehazku. Rozdíl mezi F11 a F12 neznám, taky by mě to zajímalo. Snad to bude předchůdce F12. Něco jako galuskový Favorit s pákovým přesmykem a pružinovou přehazkou. To je jen moje představa.
Takových F12 z šedesátých let ti můžu vygooglit.......:-) Navíc tu mám ještě jednu F12 se stejnými polepy , také rok 63. F 12 se jistě dělala už na začátku 60. let.
moc pěkné :)
Pěknej kousek. Je to F11 s kovanejma patkama. F12 se vyrábí od r. 1981
Restaurovat to nebudu, ta patina je vážně super. Ten převodník už má taky patinu .-) , takže pro mě má určitě hodnotu tak jak je, přinejmenším jako zpestření mezi těmi všemi 51–47 převodníky. Žádný retro dres na to nemám, ale kdo ví co bude:-)