Radon Jealous

Přidat foto

Než začnu s popisem, musím zmínit, že jsem současně stavěl dvě téměř identická kola. Tréninkový nástroj pro ženu má oproti mému brzdy Deore M6100 a hazku + řazení + kliky SLX M7100, respektive M7120, kliky v délce 165mm.

Že nás čeká generační obměna kol, bylo jasné už koncem loňské zimy. Letošní sezónu jsem vlastně čekal na výprodeje, aby stavby vyšly co nejlépe. Jakmile se objevily problémy s nedostatkem komponentů a vlastně všeho na kolo, okamžitě jsem začal objednávat. Situace se během těch tří měsíců průběžně měnila. Zboží bylo, pak zase nebylo, pak se měnila cena. Například kazety SLX 10–51. Jednu jsem pořídil na 2.090 Kč, druhou už za 2.690 Kč. U mnoha věcí byl skladem pouze jeden kus, takže jsem denně pročesával internet. Většinu dílů jsem nakonec stejně sehnal na německém trhu. I tam jsou problémy jako u nás, ale přesto všechno je tam dostupnost dílů trochu lepší. A že mají stále lepší ceny, to už je skoro folklór.

Největší problémy jsem měl se sháněním rámů, plášťů a vidlic. Pláště se táhnou dodnes. Roky jezdíme pouze Cube. Značka se nám líbí, sedí nám geometrie i design. Z mnoha (i přímých) zdrojů jsem ale dostal informaci, že samostatné rámy letos nebudou. Nezafungoval ani můj jinak spolehlivý kontakt přímo do vedení společnosti. Proto padla volba na značku Radon, kterou jsem už dva roky sledoval a jejich geometrii jsem měl nastudovanou. Krátká zadní stavba byl požadavek, ze kterého jsem nemínil cuknout.

Pročesávání internetu (a chápavé pohledy mé ženy) přinesly štěstí, když se obě požadované velikosti na e-shopu objevili. Takhle rychle jsem ještě nikdy nic neobjednával, ani neplatil. Normálně jsem si musel hlasitě křiknout, „Yes!“.

V předchozí generaci jsme sedlali „hliník“, systém kol s duší a pohon 2× 11s. To už neplatí. Rám jsem chtěl opravdu od renomovaného výrobce za renomovanou cenu, zbytek karbonových komponentů jsem objednal z Aliexpressu, když jsem měl dopředu vytipovaného výrobce. Toho jsem vybral na základě recenzí i videí jeho výrobků na Youtube. V pevnost těchto komponentů mám tak naprostou důvěru. S přechodem na karbon jsem samozřejmě musel dovybavit dílnu nějakým nářadím, což se týkalo i přechodu na bezdušový systém. Dílenská pumpa s boosterem je skvělá pomůcka.

Hodně nervózní jsem byl v případě vidlic. Přešli jsme z SR Suntour na Rockshox a za tu změnu si gratuluju! Nechtěl jsem nic horšího než SID. Na vidlice jsem čekal dva měsíce. Třikrát mi posunuli termín dodání, až ho nekonec zrušili úplně. Ve finále jsem jednu vidli sehnal v Německu, druhou sice u nás v ČR, ale dražší o téměř 2500 Kč. U plášťů jsem se rozhodnul pro Tufo. Předem XC14, zadek XC11 – celočerné. Problém – celočerné XC14 nejsou. Opět několikrát posunutý termín, pročesaný internet. Pochopil jsem situaci a objednal jsem víc kusů XC11, abych na ně obul komlet kola, a aby mi zbylo do zásoby. XC14 mám zalacené už skoro dva měsíce, oni jednou přijdou. V podstatě jsem objednal do zásoby veškerý spotřebák – desky, kotouče, spojky + řetězy, tmel.

Výplety jsou zakázkové, sérii jsem nechtěl.

První dojmy z jízdy. Úžasný! Žena si polepšila o cca 3kg hmotnosti kola, já o nějakých 1,5kg. Kombinace nízké hmotnosti a karbonu je opravdu hodně znát. Kolo se chová úplně jinak. Opravdu cítím, že karbon všechno víc tlumí, přitom se ale kolo pode mnou nekroutí, ani když vystoupím. Bezdušový systém je naprostá bomba a nechápu, proč jsem tak dlouho vozil duše. U pohonu 2×11 na XT byl problém, že v zátěži to moc rychle řadit nechtělo, nebo to řvalo bolestí. Nový 1×12 řadí parádně i v záběru, což se nám hodí, protože my máme rádi výzvy směrem nahoru a musí to bolet. Z kopce dolů nám to moc nevoní. Jestli byla vidlice Suntour Axon Elite dobrá, SID Select SL je o světelný rok dál. Je to jako mít vpředu žehličku, přitom naladit SAGy a odskoky byla otázka krátký chvíle (na rozdíl od Axona).

Dodatečně jsem přemýšlel, jestli jsem neměl jít karbonovou cestou i u výpletů, ale při zachování stejné hmotnosti by karbon byl cenově ještě výš.

Žena si kolo nemůže vynachválit a lituje, že hlavní část sezóny je pryč. Snad ještě něco najezdíme. Bohužel s koncem tohoto projektu přichází další. Rozhodli jsme se, že z části pracovny uděláme takový „bike-room“ – kola na zeď, police na tretry, přilby, nářadí… Už to skicuju.

(vloženo 21.10.21)

Fofrník Fofrník
Ohodnoť bajk: (4.6  / 47 hlasujících)
Značka Vlastní stavba
Model Jealous MTB HT 29" 1x12
Modelový rok 2021
Velikost 19"
Hmotnost 8,91 Kg
Rám Radon Jealous - karbon CF
Vidlice Rockshox SID Select SL DebonAir RL 100mm 15x110
Hlavové složení FSA Orbit 1 1/2" - 1 1/8" plně integrované
Kliky Shimano XT M8120 175mm
Středové složení Shimano XT M800 PA
Měnič Shimano XT M8100 12s SGS
Řazení Shimano XT M8100 12s I-spec EV
Převodník Shimano SLX M7100 34z
Kazeta Shimano SLX M7100 12s 10-51z
Řetěz Shimano SLX M7100
Náboj přední DT Swiss 240 EXP 15x110 28z CL
Náboj zadní DT Swiss 240 EXP 12x148 28z CL
Brzda přední Shimano XT M8100
Brzda zadní Shimano XT M8100
Brzdové páky Shimano XT M8100
Ráfek přední DT Swiss XR331 28d
Ráfek zadní DT Swiss XR331 28d
Dráty DT Swiss Aero Comp Straightpull
Pedály Bontrager MTB Comp
Řídítka Ali karbon 720mm
Představec Ali karbon 70mm
Sedlovka Ali karbon 30,9mm / 400mm
Sedlo Specialized Power Comp
Pláště TUFO 29x2,25 XC11 TR

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
vt
vt

26.10.21 22:34

diky

Reagovat
Fofrník
Fofrník

26.10.21 17:35

To: vt

Na přání přikládám fotodetaily.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

26.10.21 17:32

To: BikerM

Ještě k té barvě rámu. Myju vodou s kapkou jaru. Musel jsem se jít podívat, jestli tam ty čmouhy jsou a nějaké jsou. Ale to mi nevadí, já nestavěl leštěnku, abych to parkoval před kavárnou. To kolo bude dostávat stejnou čočku, jako všechna předchozí. Bude mít škrábance, možná bude plný čmouh, ale dostane servis, který dostat má v čase, který je pro servis ideální. Moje kolo se nemusí lesknout, musí dobře sloužit.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

26.10.21 17:27

To: BikerM

Na všech předchozích kolech jsem z karbonu měl tak max košík na bidon, takže skok do karbonovýho rámu, sedlovky, rodel i krku byl prakticky po hlavě. A ten rozdíl při jízdě je OBROVSKEJ. Kolo je neuvěřitelně pevný, když za něj trochu vezmu a zároveň je citelně pohodlnější, když v sedle trochu dupnu a letím po šotolině. Ale kolik z toho má na svědomí rám s konstrukčními karbonovými komponenty nedokážu odhanout, protože kvalitativně šla hodně nahoru i použitá vidlice – i ta dělá divy a něco má na svědomí i bezdušový systém. Myslím, že popisovat a mluvit o jednotlivých komponentech budu moci, až podobných kol odjedu víc.

Link na výrobce je zde:

Použité karbonové díly z Ali (Official Store)

Reagovat
Fofrník
Fofrník

26.10.21 17:13

To: GULIN

Ano, chyba na mé straně – velikost rámu je opravdu 18", nikoliv 19". Cube jsem roky jezdil na 19", takže odtud pramení moje chybná informace.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

26.10.21 17:11

To: ppoli

Žena má převodník 32z, já 34z a podle toho místa, co tam, se tam bude v pohodě vejít i 36z. Ve specifikaci rámu je těch 36z zmíněno jako max.

Ta čínská značka se jmenuje RXL, na Ali mají shop RXL SL Store.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

26.10.21 17:07

To: hmm

Jo, jo, děti máme dvě. Na cyklomístnosti není nic špatného. Někdo utratí peníze za prémiovou značku auta, někdo za velký bazén na zahradě, jiný za cigára a chlast. Každý to máme jinak. :-)

Reagovat
Fofrník
Fofrník

26.10.21 17:03

To: KUBULA

Já jsem před zveřejněním fotek a popisu počítal s tím, že přijde kritika za díly z Ali, za absenci karbonových ráfků i za výběr alu ráfků 331. Ale nevadí mi to. Zajedno jsem s tím počítal a ke zveřejnění fotek mě nikdo nenutil, zadruhé má každý právo na vlastní názor. Proto jsem úplně v klidu. Mám na Radonu momentálně najeto nějakých 250km a jsem maximálně spokojený, a rozhodně jsem si polepšil.

Reagovat
dee.k
dee.k

23.10.21 22:21

Za mě fajn. Dnes bych ale jinak řešil kola. Koupil jsem za krásnou cenu Fulcrum Red passion 3 (1520g) ale jen 622–21

Takže jsem zatím přešel na DT náby + AL ráfky Jawax 622–25 (440g) a od určitého terénu je to znát. Když vyměknu a pošetřím tam bude karbon 622–30 + DT350

Ale jak píše majitel, baví je to hlavně do kopce a tam úzkej ráfek v jednoduchým terénu ok.

Trend je ale spíš opačný … down country… ne každý má na to ale chut a hlavu z kopce dolů.

Reagovat
michal1968
michal1968

23.10.21 12:06

Máš to pěkný chlape, pěkně jsi to popsal ..i tvým důvodům rozumím..ˇ

Nenech si pokazit dobrý pocit z tvé volby.. tady je to někdy.. ,, kdo nejde s námi jde proti nám"… :-)

já měl vybranou silniční kostru do KOSTKY na bike-discount ..jen jsem tak dlouho váhal až..mám h.vno..

Reagovat
GULIN
GULIN

23.10.21 08:38

Kola moc fajn.

A co ta velikost, není to náhodou 18?

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

22.10.21 21:10

Trošku detektivka to shánění…super, že jste oba spokojení a o to jde. Kolečka noc pěkný :-)

Reagovat
easyrider
easyrider

22.10.21 21:06

Já myslel, že na to máte čas, ne prachy :) Jinak není BMW jako BMW, já mám třeba BMW v ceně dvojkový Fabie :)

Reagovat
ppoli
ppoli

22.10.21 20:48

Moc pěkný! Stavěl bych to podobně.

Akorát nikde nevidím tu prověřenou čínskou značku, docela by mi to zajímalo.

A ještě jednu otázku, vejde se tam i větší převodník?

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

22.10.21 19:41

Za příběh 5*, i když MTB příliš nehovím, i když už něco tak HT ;-)

Reagovat
petrun
petrun

22.10.21 18:06

Za mně lepší jak napudrovaná leštěnky z fabriky. Za 5 :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

22.10.21 14:33

Mě se to líbí, hmotnost super, a pokud je ten ali carbon prověřený něco na úrovni značek Force, Trigon atd… tak proč ne. Co se mě ale opravdu nelíbí jsou ty carbon představce, sám ho mám na silničce fakt to není ani hezký, ani funkční. Prostor k upgradu tam určitě je veliký, ale spíš na spotřebáku kde to nemá moc smysl…

Reagovat
Edwin
Edwin

22.10.21 14:29

Kola fajn, ať to lítá.

Reagovat
jarouš2
jarouš2

22.10.21 14:17

Škoda těc 331. Trochu oldschool, jinak pěkné.. to by mě taky bavilo :-)

Reagovat
vpa007
vpa007

22.10.21 12:37

Pěkný, hodně pěkný, domácí stavby jsou nejvíc! Boží na tom je, že si pokaždý „můžeš“ koupit nový nářadí :D. A celej ten proces vybírání, přemýšlení, ladění, shánění, nervačení… to miluju! Zrovna včera mi brácha v noci dovezl jednu takovou krabici pokladů, tak jsem se tím do jedný v noci probíral, evidoval, vážil… prostě pecka. Takže klobouček za dvojnásobnou stavbu, fakt se povedla! ;-)

Reagovat
kamaro
kamaro

22.10.21 11:51

432,5mm je krátká zadní stavba? Koukám dobře na geometrii (správný rok a typ)?

Jinak kola pěkná, jak již tady psali jiní dal bych karbonové ráfky a pošetřil na nábách.

Dobrá hmotnost na to, že to nebylo až tak drahé.

S díly z Ali nemám problém. Když jsem hledal vhodnou vidlici a řidítka na plánovanou silničku, tak bohužel na Ali jsem našel jedinou kombinaci která vyhovuje mému záměru – integrovaný kokpit s vedením přes hlavové složení do rámu, integrované vedení přední hadice s vyvedením ve sloupku, pevné osy, disk, rovné jednoduché tvary. Uvedenou kombinaci mi bohužel není nikdo v Evropě schopen nabídnout.

Reagovat
BikerM
BikerM

22.10.21 11:41

Mas to pekne, oboje! Trochu mi to kazi ty polepy rafku, sundal bych je a nahradil nejakyma matnyma.

Osobne bych si kokpit z ali na kolo nedal, na to se mam moc rad. Uz jsem par zlomenych karbonovych rodel videl a nemam na to koule. Ale ja na tom jezdit nebudu, takze cajk. :) Ale dost by me zajimalo jak se ta sedlovka, predstavec, riditka pocitove chovaji? Prijdou ti ty komponenty tuhe? Muzes pripadne dat link jaka si kupoval? Rad bych se na to podival. I kdyz to kupovat nebudu, jsem zvedavy.

Reci o karbonovych rafcich neber vazne, tady na bikeforu si bez karbon rafkou nejspis out, ale ja tvou volbu chapu, taky bych sel spis do hliny.

Jak se cisti ta matna cerna? Nezustavaji na ni videt smouhy?

Reagovat
vt
vt

22.10.21 11:03

BTW jak to je s tou velikosti? Na webu Radoni pisou, ze delaji 16/18/20, ty pises 19? ;-) Kdybys mel chvilku, muzes vyfotit detail, kolik je mista v zadni stavbe s tou 2.25 Tufo? Dik.

Reagovat
hmm
hmm

22.10.21 10:58

Děti máte? A chcete místnost na kola :-) já nemám ani audio místnost natož cyklo. Pc v koutě u postele :-)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

22.10.21 10:56

Je zajimave jak se to tu posledni dobou zvrhava k odsuzova a neduvere cehokoli. Respektive, kdyz to dotycny udela jinak nez bych to udelal ja tak to udelal spatne.

Kola jsou pekna a je uplne jedno odkud jsou dily. Kdyz je majitel spokojeny tak je vse v poradku.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

22.10.21 10:49

To: vt

Ano, Bike-discount. Ty velikosti tam „ležely“ přesně dva dny, než to zmizelo. Chtěl jsem vzít ještě kolegovi, ale bylo pozdě.

Jinak jestli preferuješ krátkou zadní stavbu, tak Radon ti bude sedět. Je ještě kratší než Cube a do zatáčky nebo ostrýho oblouku jde parádně a dá se i mnohem líp odlepit zadní kolo, když si potřebuješ poskočit do lepšího směru.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

22.10.21 10:43

To: TheJD

Chápu tvůj postoj. Já třeba nekupuju nic z Babišova koncernu z morálních důvodů i politických důvodů. Všude je něco.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

22.10.21 10:41

To: Micey

CNC a optika. Jsou úplně někde jinde. Bezpečnost práce neřeším, protože to není přímou součástí technologického vývoje, ale místních/lokálních předpisů. Zrovna tak, jako oni kroutí hlavou, když vidí v Evropě efektivitu práce a pracovní morálku. Jinej kraj, jinej mrav.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

22.10.21 10:35

To: Budíček

Proč bych si protiřečil? Bez ohledu na to, jaký máme příjem, mi přišla cena za karbonová kola v dané hmotnostní kategorii zbytečně vysoká. Přece, jestli vydělávám měsíčně vysoký nadpůrměr neznamená, že bych nemohl/nesměl vnímat vyšší cenu. Jenže takhle uvažují lidé s nízkými příjmy – „vždyť on bere sto tisíc mesíčně, tak proč si nekoupí nový auto?“

Co se týká karbonu z číny. Kdyby ta možnost nebyla, nebo kdyby nebyla potřebná kvalita, šel bych i v téhle sestavě kola úplně v klidu do hliníkových dílů.

Reagovat
kliiima
kliiima

22.10.21 10:20

Beru zpět komentář o posunutém řetězu. Přišlo mi to tím, jak je to nafoceno, ale široký zub u Shimana má dole vybrání.

Reagovat
Micey
Micey

22.10.21 10:11

Hezký, ať to jezdí. Překvapils mě tou technologickou a jinou úrovní provinčních továren v Číně – já teda jezdim do fabrik kolem Šanghaje, která by měla bejt asi „nejvýš“ v Číně – a naprosto to neni srovnatelný s našima fabrikama, natož západní Evropou. Bordel, dodržování norem veeelmi sporný. Možná je to v každym odvětví jiný, ale moc bych tomu nevěřil:)

Reagovat
kliiima
kliiima

22.10.21 10:07

Moc pěkný kola i počin (vlastní stavba). Jen mi podle obrázku přijde, že máš o zub posunutý řetěz na převodníku.

AL Jealouse už půl roku sleduji pro syna, ale je to špatný…

Reagovat
TheJD
TheJD

22.10.21 10:06

Z Ali a z Ciny celkove nic nekupuju ciste z politickych a lidskych duvodu. Je fajn, ze ty si to obhajis lepsi cenou.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

22.10.21 09:56

DT 240 a k tomu ali „karbon“, to je dobrý vtip :). Ale tipuju, že to je jen provizorní řešení, než dojde nějaký odpovídající karbon.

Reagovat
vt
vt

22.10.21 09:53

Pekne. O Jealousovi taky uvazuju. Ramy jsi bral z bike-discount?

Reagovat
MARET
MARET

22.10.21 09:53

PARÁDA! Hezká kola, fajn stavby! A hlavně…spoko­jenost, je výsledkem, takže…fajn!

Reagovat
budíček
budíček

22.10.21 09:53

trochu si protiřečíš, když píšeš, solidně placená práce (velice široký pojem) a pak řešíš co vyjde levněji, jestli výplet karbon nebo hliník cena/váha, ale už neřešíš funkčnost, ale přitom na zbytku stavby je karbon prioritou :-)

Reagovat
miťo
miťo

22.10.21 09:29

Přesně. I procházení netu a shánění věcí je součástí stavby kola. Hezké hobby.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

22.10.21 09:21

S tím OČR to beru jako dobrej fór.

Varianta nákupu celých kol a rozprodej dílů pro mě nemá žádnou výhodu. Zajedno bych v současné době velmi těžce sháněl vhodná kola k tomuto kroku, zadruhé budu raději pročesávat internet při shánění nových dílů, než se s Joudou na cyklobazaru dohadovat, jestli mu mám dát poštovné v ceně, nebo ne. A balením i odesíláním věcí bych nakonec strávil stejný čas, jako když prolejzám net.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

22.10.21 09:17

Počítal jsem s tím, že část fóra pobouřím komponenty z Ali, ale jde to tak nějak mimo mě.

V Číně jsem osobně byl několikrát. Viděl jsem mnoho malých provinčních manufaktur a řeknu vám, že mi spadla brada, s jakými technologiemi tam pracují.

Čína nás už dávno převálcovala technicky i technologicky, to jenom pár „maloměšťáků“ si tady díky médiím myslí, že Čína se rovná rýžové pole a vodní buvol. A většina evropské společnosti si to nechala nalhat stejně tak, jako nám kdysi komunisté lhali o zlém kapitalistickém Západu. Stejně, jako si většina západní Evropy až do roku 1989 myslela, že neznáme teplou vodu zavedenou do domu, nebo že neznáme barevnou televizi.

Aliexpress je tržiště pouťových braků, ale stejně tak je to portál, kde lze již dnes koupit naprosto srovnatelnou kvalitu s evropským současným standardem, ovšem za asijskou cenu.

Nikdy jste nepřemýšleli, proč se globální značky s Čínou nesoudí, že tamní výrobci používají shodná nebo lehce zaměnitelná loga světových značek? Protože Čína drží díky technologiím a surovinovému bohatství zbytek světa za koule. Teď nám (Evropě) nechce Čína dát hořčík na výrobu karoserií aut a automobilový trh jde do kolen.

Abych to zkrátil, když víš co a odkud, klidně si kup karbonový komponenty na kolo z Ali, protože tím vůbec nic nezkazíš. Je to stejný, jako když se ti soused směje, že nejsi každý rok u moře jako on, přestože na kvalitu tvého života to nemá dovolená u moře absolutně žadný vliv.

Reagovat
straky
straky

22.10.21 08:53

Aha, tak to potom chápu ten obrázek OČR training :-)

Už před časem jsem si uvědomil, že čas stráveny na internetu vyhledáváním komponentů v přepočtu na peníze nevyjde dobře. To je lepší pořídit celé kolo a nebo neřešit tolik cenu komponentů.

Kola jsou moc pěkná.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

22.10.21 08:16

My děti máme. Oba se ženou máme solidně placenou práci a sociální status nebudujeme tím, že musíme nutně dovolenkovat u moře a v Alpách. Nekouříme, nepijeme a ačkoliv bychom mohli, ani BMW nebo Mercedes nepotřebujeme. Tím se neobhajuju, jen říkám, že někdo má rád holky, někdo vdolky a je to každýho věc.

Reagovat
Fofrník
Fofrník

22.10.21 08:09

Hmotnost rámů samotných rámů byla u 19" 1.020g a u 16" 990g, což odpovídalo údajům od výrobce. Osobně jsem vážil.

Reagovat
lazza
lazza

22.10.21 06:57

Znacka je vlastni stavba nebo Radon?

Reagovat
esmo
esmo

22.10.21 06:19

Tyjo, tak kontakt do vedení společnosti !

Spíš to chtělo kontakt na skladníka :-)))

Jinak karbon z Ali taky moc nechápu, když sis na tom dal tak záležet. Ale jinak je to hezké, je mi sympatické mít v páru téměř stejná kola.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

21.10.21 21:59

easyrider, ne každej chce děti ;)

Čert vem ali (i když to bych taky neriskoval) ale naplést 240 na hliněný ráfky to bych raděj vzal 350 a pořídil nějakej karbon ráfek :) ale obecně je to super počin mít s partnerkou (skoro) stejná kola :)

Reagovat
easyrider
easyrider

21.10.21 21:47

Tvl řešit se ženou v 35 letech ježdění na kole? To děti ještě nemáte nebo už vás nepotřebujou? :) Na toto období řešení luxusních problémů se těším. :) Hezký příběh, pěkný kola, tak ať vám to jezdí! ;)

Reagovat
Pepe72
Pepe72

21.10.21 21:43

Faně napsané a pěkné, taky nechápu ty náboje v kombinaci s ali.

Reagovat
maros.77
maros.77

21.10.21 21:05

Jako dobrý, ale sorry, šetřit na karbonových komponentech z Ali při všem tom ostatním osazení? Proč?

Reagovat
miťo
miťo

21.10.21 20:47

Tohle se moc pěkně čte. Super kola. Ať slouží a dělají radost!

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

21.10.21 15:57

Kola pěkný jen ta váha ti nějak kecá.

Reagovat
kubad
kubad

21.10.21 15:56

Kola fajn jen mě rozum nebere že tam dáš mega drahé Dt240 a a řídítka, sedlovku a představec Ali karbon :(

Reagovat
Hadato
Hadato

21.10.21 15:40

Pěkná kola, věřím taky, že moc krásně pojedou! Akorát ta hmotnost se mi nějak nezdá. Jaká byla hmotnost rámů jen zajímavost?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Hodysh 0
kamaro 37
Pebe 14
kadlec 18
Trapper 14
jinotaj 11