| Velikost | 19 |
| Hmotnost | 14,1 kg |
| Rám | Alu 7005 TB |
| Vidlice | DT SWISS EXC 150 Carbon |
| Tlumič | M 210 |
| Hlavové složení | FSA |
| Kliky | SH XT Holl |
| Středové složení | SH XT |
| Přesmykač | SH SLX |
| Měnič | SH XT |
| Řazení | SH LX GOLD |
| Převodník | Nanobike 24/38 |
| Kazeta | SH XT 11-32 |
| Řetěz | 73 |
| Náboj přední | DT SWISS Tricon 1550 |
| Náboj zadní | DT SWISS Tricon 1550 |
| Brzda přední | Formula RX |
| Brzda zadní | Formula RX |
| Brzdové páky | Formula RX |
| Ráfek přední | DT SWISS Tricon |
| Ráfek zadní | DT SWISS Tricon |
| Dráty | DT Aerolite / DT New Aero |
| Pedály | Exustar EX |
| Řídítka | Easton Monkey 70 |
| Představec | Truvativ |
| Sedlovka | SIMCA TB |
| Sedlo | Fizik Nisene |
| Pláště | ONZA IBEX DH 2,4 Kevlar 60 TPI |
Opravdu vzhledově hrozně zprasený a přitom docela zajimavý rám. A kdes nabral tu hmotnost nechápu už vůbec…
vyměnit: sedlovku, sedlo, řiditka, převodnik a bude se na to dat dívat, takto je to děs
Pevný, robustní, ale težký rám s XC hlavovým úhlem. Ale krásný kus hliníku, poslední předimenzovaý rám od BMC.
uprimne u kol uprednostnuju fci pred vzhledem ale asi i ja mam urcitou hranici za kterou to nesmi zajit. Tohle je fakt moc :-(
9.12.11 11:26
komponenty fajn, ale je to fakt zlo.
Převodník, sedlovku, sedlo a brzdy pryč! Nevím jestli na horní rámový trubce jsou nálepky nebo je to pod lakem, ale taky bych se toho zbavil. Zatím