Nový Canyon Lux Trail

Přidat foto

To je ale docela mňamka.

https://www.canyon.com/…x/lux-trail/

(vloženo 19.8.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
X-biker
X-biker

23.8.21 11:13

McBlacky: ano porovnával jsem si geometrie, ale napsal jsem to naopak… máš pravdu…

Reagovat
kubad
kubad

20.8.21 09:07

Úplně ošklivé to není – proč ne :D

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

19.8.21 22:01

Fully od Canyon se mě nikdy nelíbily, ale tento už je koukatelný.

Reagovat
grafik
grafik

19.8.21 21:10

Klidně červený CF6, ale překopal bych řazení na bezdrátové. Asi to vypadá, ze modely 2021 jsou pasé a Canyon se bude soustredit na nové barvicky 2022, ty termíny dodávky jsou nečekané! Těším se jaký bude Exceed : )

Reagovat
snas89
snas89

19.8.21 17:54

Sice bych do nej porad nesel, ale celkem se mi to uz libi a dava mi to nejaky smysl.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

19.8.21 13:14

X-biker – Epic EVO má hlavu 66,5 proti 67,5 na Luxu a stejný zdvihy 120/110, neřekl bych teda, že Lux Trail je ostřejší

Reagovat
esmo
esmo

19.8.21 13:11

Pikaču: A přesto Spark nevyhrál :D … líbí se mi neustále porovnávání sebemenších niancí v číslech a pak skutek utek.

Reagovat
Pikaču
Pikaču

19.8.21 13:00

Tak porovnejte geometrii s novým scott spark. Lux mu říká Trail verze ale Spark je regulerni XC závodní chrtí bajk.

Ta trasa na OH2021 kde si Matěj zaplaval těm Trailovejsim geometriim odpovida.

Reagovat
novas752
novas752

19.8.21 12:52

X-biker rozdíl tam bude zásadní jakmile se vjede do bordelu. Ale na takové ty méně rozorané nijak extra prudké trailíky to bude super.

Reagovat
esmo
esmo

19.8.21 11:49

X-biker: Tak na 130 už tam máš Neurona…

Reagovat
X-biker
X-biker

19.8.21 11:46

Hmmm škoda, čekal jsem to teda vostřejší… 120/110mm je na trailování dle mě pořád málo, 130/130 by tomu sakra slušelo. Asi si to neumím představit, ale pro spoustu lidí, kteří chrtí a občas hledají zábavu směrem dolů a rádi by to pustili rychleji tak to asi může být fajn…Ale rád bych to zkusil a porovnal s ostrým trail bikem / endurem co to vyjede a co to snese směrem dolů :-D Barvy teda otřesné… No ale Epic je taky EVO a LUX Trail je teda ještě o kousek ostřejší :-D

Reagovat
jonti
jonti

19.8.21 11:20

Super je, ze diky reach 480 v L by mi stacilo L a nemusel bych bral XL jako u Scottu nebo Treku.

Reagovat
Gaper
Gaper

19.8.21 11:07

Rám se změnil určitě, můžete to porovnat na sránkach Canyonu. Jsou tam staré verze se 120mm.

Reagovat
TheJD
TheJD

19.8.21 10:53

Ram musi byt novy, je vyrazne delsi. Uhel sedlovy trubky je skutecny, ale trubka zacina nekolik cm pred stredem, takze efektivni uhel asi bude takovych 75. Docela by me zajimalo, kolik to skutecne je, i kdyz to kolo me nejak nenadchlo.

Reagovat
Dejv0
Dejv0

19.8.21 10:52

LM: Jak by prodloužili reach?

Reagovat
filous
filous

19.8.21 10:37

Jj podle me ta 7 nedava vubec cenove smysl. Naopak ta 8 je pekne olepena. Ale ty barvy jsou hrozny, to je pravda, snad jedine ta bilo-cerna.

Reagovat
jonti
jonti

19.8.21 10:36

Jestli tomu spravne rozumim a je to opravdu novy delsi a polozenejsi ram, tak super.

Reagovat
LM
LM

19.8.21 10:35

Ještě se podívejte na úhel sedové trubky (71,4–72° podle velikosti).

Podle mne je to jen starej Lux rám s o 2 cm delší vidlicí, kratším představcem (60 mm), širšíma řidítkama (760 mm) a teleskopkou (zdvih 100 mm)…

Reagovat
Pikaču
Pikaču

19.8.21 10:29

Jo barevne nic moc. A ten emily batty je primo hnusny.

Reagovat
esmo
esmo

19.8.21 10:26

Micey: Za mě nejlepší poměr cena / výbava je ta CF 8. Trochu mě jímá závist, když to vidím.

Reagovat
Micey
Micey

19.8.21 10:24

Tojo.. a hlavně jsou, ve všech velikostech, zdá se. Těch 113 za takovej prostřední model úplně málo neni, ale už karbonový kola.. akorát bych si uměl představit trochu nápaditější barvičky.

Reagovat
Pikaču
Pikaču

19.8.21 10:23

120 mm, 67.5 hlavovka.

To vypada ze klasicky Lux zustane na 70 a bude tato trail verze k tomu.

A ostatni jdou do 68–67 a nazivaji to uz klasikou.

Uvidime.

Reagovat

Další galerie z kategorie

kubad 14
miťo 6
roud 2
Atilla 12
atak10 0
cioran-m 10