Vuelta 2021 Race Bikes

Přidat foto

(vloženo 16.8.21)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
miťo
miťo

20.8.21 21:54

Momentální forma je vždy víc, než kolo. Ale je hloupé kupovat v kategorii 50kkč těžší kolo na diskách v horší výbavě za stejnou cenu ;-)

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

20.8.21 21:49

No, no, to by pak bylo velmi jednoduché, kdyby hmotnost kola pomáhala k vyššímu výkonu. :) Doporučuji si přehrát posledních pět km třetí etapy, právě probíhající Vuelty. Jde o to, že dojezd byl na vrcholu 10kilometrového prudkého stoupání. Ve finále zůslali Dombrowski a Taaramäe, který měl kolo o více, jak 1 kg těžší. Přesto dojel do cíle s náskokem sám.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

20.8.21 10:24

Tak poznat to asi je o tom žádná, jen já to nikdá neřešil, nevím, jak moc by to ovlivnilo můj šnečí výkon :-) Ale tu lehčí peněženku to bych asi řešil, ale jen chvíli než bych se přešvědčil, že to fakt potřebuju :-D

Reagovat
cioran-m
cioran-m

20.8.21 10:08

Tak – každopádně to, zda kolo váží dejme tomu šest třicet nebo nad sedm kilo, poznat teda jde.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

20.8.21 09:29

JJ, to je 8 Kč za gram a to se vyplatí :-) Abych přibral 750g to asi fakt prožeru míň, stačí se delší chvíli nehýbat :-)

Reagovat
miťo
miťo

20.8.21 06:06

DaD: 750g za příplatek cca šest tisíc, no neber to za ty prachy! Mně to jako kravina nepřipadá.

Reagovat
DaD
DaD

19.8.21 22:02

No jo no, tady je každý na své závodní TOP váze na závodě Pro Tour a proto musí řešit i gramy na kole:) Zůstaňme nohama na zemi a neřešme kraviny, hoši…

Reagovat
karel d.
karel d.

19.8.21 15:10

mito- přesně tak. A 750g jde ve stoupanich už znát. Je to prostě obrácené naruby. Nicméně, ten Giant je dnes rarita tím, že i ročník 2022 má TCR Adv. 2 modely na rafk. brzdach.

Reagovat
miťo
miťo

19.8.21 08:34

Nó v hobby třídě vážil první diskový Giant TCR Advanced o 750 gramů víc než klasická verze. A samozřejmě je dražší. No neber to závaží za ty prachy.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

16.8.21 19:45

@karel d. To já řeším jen ty desetitisíce, gramy jsou mi ukradený, vždycky to bude o nohách ;-)

Reagovat
karel d.
karel d.

16.8.21 19:37

Aduldinho-profici ne, ale já jo.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

16.8.21 19:19

Firma De Rosa dělala – kdysi – nádherná kola.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

16.8.21 18:31

Profíci asi zrovna ty desetitisíce vůbec neřeší ;-)

Reagovat
karel d.
karel d.

16.8.21 18:12

vt: ono těch „pár“ gramů je nějakých cca 350–400g, a to na silnicku není zase až tak zanedbatelný rozdíl. Tohle potom kompenzovat na jiných, lehčích komponentech vyjde na desítky tisíc.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

16.8.21 10:54

Za mě Colnago prostě :-) I když ta DeRosa taky nevypadá marně :-)

Reagovat
miťo
miťo

16.8.21 07:52

vt: mně zase na krosce sere zvuk destiček a disků, na silnici mám duralový ráfky a špalky Kool Stop a to brzdí tiše ;-)

Reagovat
vt
vt

16.8.21 07:47

MITO: na sobe teda pozoruju, ze od doby co pouzivam CX s diskama jako druhou spinavou silnici, tam mne na klasicky jednici stve zvuk rafkovych brzd :-) Jinak to funguje skoro stejne.

Ale verim, ze pro profi pouziti tech par gramu hraje roli, pro amatera je uz dneska IMHO disk lepsi volba.

Reagovat
miťo
miťo

16.8.21 06:58

Zvláštní doba. Protlačují se kotouče a týmy, které si mohou vybrat, berou na horské etapy, kde se musí brzdit, evidentně horší klasické brzdy :D

Reagovat

Další galerie z kategorie

kubad 4
miťo 3
roud 1
Atilla 12
atak10 0
cioran-m 10