F36 v servisu, tak jsem nahodil Z1 coil z HT… Foxka chodí sice nádherně, ale tohle je ještě o kus dál! Na váhu to samozřejmě radši dávat nebudu… ;)
(vloženo 17.7.21)
taky bych bral Smashpot
macochejl: Jj, ale mám „plnotučnou“ 36, kterou chci zkonvertovat.
mojmir: Díky, šlo mi hlavně o zkušenosti typu servis, jestli se něco nes*re apod. Jak se bude +/- vidlice chovat vím, pár let za sebou na sjezďáku na pružině mám. Asi nakonec padne volba na ten smashpot, i kvůli možnosti změny zdvihu.
Zkušenost taková, hladký chod v celém rozsahu zdvihu, lepší opora ve zdvihu hlavně v rozbitém terénu a neproletí tak snadno na doraz při dropech, v pomalejších pasážích není cítit takové to „odtrhnutí“, v podstatě nemusím řešit servis, vyměním olej a hotovo. Nevýhoda je trefit správnou tuhost pružiny, mírně vyšší hmotnost, pak cena, pak ještě cena a nakonec cena. Jinak předtím jsem měl ve vidlici Luftkappe, kdy byla vidlice sice velmi citlivá na začátku zdvihu, ale pak už to nebylo úplně ono. Já už bych vzduchovou vidlici nechtěl, navíc jsem natolik spokojený s upgradem, že jsem se rozhodl koupit Storiu. Ovšem každému nemusí vyhovovat vinutá pružina. Kamarádi jezdí na vzduchu a přijde jim to moc tuhé, jsou zvyklí vozit nízké tlaky, ale taky pořád chodí po dorazech, když jsem zkoušel nastavit jejich vidlice podle sebe, tak už byly hodně tvrdé a moc nechodily.
bral jsem tohle http://www.avalanchedownhillracing.com/…20option.htm jinak z těch dostupných kitů na trhu bych bral smashpot, PUSH nemá hydraulický doraz a nebo koupit pružinovou Z1 a do ní nacpat Grip2 patronu https://nsmb.com/…l-grip2-vvc/
Wilda81: Kdybys měl F36 Rhythm, tam můžeš použít origo Z1 coil conversion kit a máš to za pár šupů. Na vyšší verze se ale musíš poohlédnout jinde a bude to nejspíš i o jiných penězích.
mojmir: jaký kit jsi použil a nějaké dlouhodobější zkušenosti jsou? Už delší dobu pokukuji po smashpotu, ale furt se nemůžu odhodlat pořídit.
tak já mám foxku překopanou na pružinu a to je teprve paráda
Jo, tuhle vidli jsem testoval proti 36ce v topu a byla to pecka, za to půlkilo navíc to určitě srojí. Nicméně Foxka je líp zpracovaná, má lepší moznosti nastavení (ne, že bych je používal) a hlavně o hodně líp vypadá, a na to to jezdí :-).
Tu z1 v pružině jezdím taky a je to naprostý luxus…váhová penalizace je, alespoň pro mně, opodstatněná tím, jak to krásně zobe. Akorát to má jednu podstatnou chybu…mám po roce ježdění vůli ve spodní noze (a vím o několika dalších lidech se stejným problémem) a ze zákulisních drbů od servisáků se ke mně doneslo, že na to jsou Z1 a Z2 první generace náchylné…marzocchi údajně o problémů ví a prý na to mají mít připravený nějaký repair kit (bohužel není k sehnání), což je docela *******. Chystám se to řešit se švecem, tak uvidím, jak to dopadne.